Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttäviä sellaiset ylipumpatut miehet kireissä paidoissa, jotka luulevat olevansa jotain

Vierailija
29.08.2020 |

Tekee ihan pahaa katsoa. Ja sisältä ovat tyhjiä eikä järki päätä pakota.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita he ovat. :) Kuhan ovat 20-28v N24

Vierailija
2/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateudesta vihreä ap :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ihmiset joiden mielestä kaikki muut aina "yrittää jotain".

Mitä sellaisen ihmisen päässä oikein liikkuu!?

Vierailija
4/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita päästä tuosta alemmuuskompleksistasi.

Vierailija
5/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että niin moni ihminen kuvittelee jonkun ihmistyypin olevan ylimielisiä ja leuhkoja.. itse olen nähnyt vain että jotkut miehet tykkäävät käyttää paitoja jotka korostavat heidän treenattua vartaloaan. Mitä sitten? Tykkään minäkin käyttää mekkoja ja muita vaatteita jotka korostavat pientä vyötäröäni. En silti koe olevani tippaakaan parempi kuin ihminen jolla ei ole vyötäröä/ihminen joka on minua hoikempi/ihminen joka pukeutuu beigeen/ihminen joka pitää lasagnesta.. Enkä koe että suurin osa ihmisistä ajattelee olevansa minua parempi.

Tuntuu pahalta kuinka monella av:lla ainakin on todella surkea itsetunto.

Vierailija
6/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneet +30v papat kuvittelee vielä olevansa nuoria ja alapeukuttaa kommenttiasi.

Vierailija
7/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt paitaa, joka luulee olevansa jotain. Sen sijaan ihmiset, jotka eivät osaa käyttää relatiivipronomineja, ovat melkoisen ällöttäviä.

Vierailija
8/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneet +30v papat kuvittelee vielä olevansa nuoria ja alapeukuttaa kommenttiasi.

ei me mitään kuvitella, vaan pidetään kys. hupakkoa vähän yksinkertaisena

Zinc

Vierailija
9/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä että niin moni ihminen kuvittelee jonkun ihmistyypin olevan ylimielisiä ja leuhkoja.. itse olen nähnyt vain että jotkut miehet tykkäävät käyttää paitoja jotka korostavat heidän treenattua vartaloaan. Mitä sitten? Tykkään minäkin käyttää mekkoja ja muita vaatteita jotka korostavat pientä vyötäröäni. En silti koe olevani tippaakaan parempi kuin ihminen jolla ei ole vyötäröä/ihminen joka on minua hoikempi/ihminen joka pukeutuu beigeen/ihminen joka pitää lasagnesta.. Enkä koe että suurin osa ihmisistä ajattelee olevansa minua parempi.

Tuntuu pahalta kuinka monella av:lla ainakin on todella surkea itsetunto.

Hyvin sanottu!

Vierailija
10/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten katso niitä. 

Vierailija
11/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä sitä peilailun määrää salilla. Ymmärrän treenaamisen, mutta pitääkö itseään ihailla kymmeniä kertoja tunnissa peilin edessä? Jotenkin uskon, että samat tyypit katsovat potentiaalista kumppaniaankin ihan yhtä arvostellen.

Vierailija
12/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä sitä peilailun määrää salilla. Ymmärrän treenaamisen, mutta pitääkö itseään ihailla kymmeniä kertoja tunnissa peilin edessä? Jotenkin uskon, että samat tyypit katsovat potentiaalista kumppaniaankin ihan yhtä arvostellen.

Miksei saa olla ulkonäköönsä tyytyväinen jos se on se oma juttu? Ja jokainen saa valita kumppaninsa niillä kriteereillä kuin haluaa. Jos sinä et ole sellaisesta kiinnostunut, niin miten se on sinulta pois?

Itse olen niin patalaiska ja mukavuudenhaluinen että ihailen ihmisiä jotka jaksavat puurtaa unelmiensa eteen, oli se sitten salilla hikoillen tai kvanttimekaniikkaa opiskellen. Minulle ei kuulu mitä kenenkin kiinnostuksenkohteet ovat.

Vierailija
13/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Amerikan Psykosta se äijä, kun se tuijotti itseään peilistä harrastaessaan seksiä jonkun naikkosen kanssa. Nämä pullistelijamiehet tekevät varmasti samoin ja pussailevat hauiksiaan seksin aikana. Yöööööööööööööööööök.

Vierailija
14/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 vuotta sitten tykkäsin vielä käyttää kireitä paitoja ja saada katseita tuntemattomilta, mutta nyt se ei oikein enää kiinnosta. Haluan olla näkymättömämpi, vaikka treenaan samalla tavalla kuin ennenkin ja lihaksetkin varmaan isommat. 

Tuntemattomien naisten huomio ei enää kiinnosta tai ainakaan piristä tarpeeksi. 

Vierailija
15/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten negatiivisia tämän palstan naiset ovat.

Eiköhän ap ole mies?

Vierailija
16/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa olla ulkonäköönsä tyytyväinen jos se on se oma juttu? Ja jokainen saa valita kumppaninsa niillä kriteereillä kuin haluaa. Jos sinä et ole sellaisesta kiinnostunut, niin miten se on sinulta pois?

Itse olen niin patalaiska ja mukavuudenhaluinen että ihailen ihmisiä jotka jaksavat puurtaa unelmiensa eteen, oli se sitten salilla hikoillen tai kvanttimekaniikkaa opiskellen. Minulle ei kuulu mitä kenenkin kiinnostuksenkohteet ovat.

Saa olla. Joku raja siinäkin tosin on. Tulee vaikutelma todella itsekeskeisestä persoonasta ja en nyt vaan satu pitämään siitä. Ei minun tarvitse pitää kaikista.

Vierailija
17/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mikä aloitus. Pumpatut miehet hakkaa ulkonäöllisesti narukätiset dad bodyt 100-0.

Vierailija
18/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilin edessä katsotaan että se liike menee oikein, jos tekee väärin tulee paikat kipeäksi.

Vierailija
19/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviiikolla moottorisaha.

Vierailija
20/31 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten negatiivisia tämän palstan naiset ovat.

Eiköhän ap ole mies?

Selaliset defenssit sieltä. Tällä palstallahan naiset tosiaan vaan ylistää miehiä, koskaan ei palstan naiset kirjoita miehistä mitään negatiivista. Kuten ei julkkisnaisistakaan. -eri