Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnostunut vai ei, ihme kohellusta

Vierailija
24.09.2013 |

Ihme tilanne erään miehen kanssa. Olen itsekin käyttäytynyt hieman typerästi ja alkuvaiheessa muutamassa tilanteessa antanut kielteisesti suhtautuvat kuvan, esim. juhlissa hän tuli juttelemaan, mutta minä, sillä hetkellä erittäin väsynyt ja ärtynyt, en jaksanut jutella. Hyvin samantyylisesti tein melkein heti perään hieman myöhemmin.

Myöhemmin on ollut kuitenkin paljon katseita ja pientä kontaktinottoa. Kuitenkin jutellessa keskustelu menee lukkoon, mies saattaa seistä vieressäni orvonnäköisenä, muttei kuitenkaan saa sanottua mitään. Lisäsin hänet facebookissa ja ollaan jotain viestiteltykin, mutta hänen viestinsä ovat hyvin lyhyitä, eikä aloita koskaan itse keskustelua. Mitään henkilökohtaista ei ole itsestään kirjoittanut. Kutsui minut sitten erääseen tapahtumaan, sinne olen menossa kuukauden päästä.

Ihme sähellystä, hyvin hot and cold tyylistä. Välillä olen ihan varma, että on kiinnostunut, mutta sitten tuo viestittely. Luulisi, että jos hän on kiinnostunut, tykkäisi laitella jotain viestiä ja kirjoittaa jotain itsestään? En tiedä, ärsyttää.. Helpottavaa oli saada edes purkaa vähäsen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hän varmaan kiinnostunut jos kerran kutsui sut tapahtumaan mutta ehkä teidän kommunikaatio on sellaista, ettei se kauheesti rohkaise olemaan yhteyksissä suhun.

Tai sit mies on pökkelö, sekin on yksi vaihtoehto.

Vierailija
2/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit aika huonon ensivaikutelman ja se on kuitenkin tärkein.

Mies ei oikein tiedä, miten sinä suhtaudut häneen kun aluksi olit tökerö. Tämän vuoksi ei 'uskalla' ottaa kauhean rohkeita askelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ko pari kertaa tylyttänyt sen miehen. Moni ois jo antanut olla. Mies lienee kiinnostunut, kun kuitenkin tulee lähelle.

nyt on sun vuoro toimia ja osoittaa, että sua kiinnostaa, koska miehen puolelta alkais jo oleen anelua eli munattomuutta,

Vierailija
4/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika sentään; mitä oletat jos itse olet toiminut kuin pahemman luokan diiva ja äyskinyt miehelle? Kaipa tuo odottaa koko ajan että alat taas oikkuilemaan ja nolaat hänet jollain tavalla. 

Nyt, jos sua oikeasti kiinnostaa, näet itse vähän vaivaa pehmittääksesi välejänne.

Vierailija
5/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttätynyt törkeästi tai töykeästi häntä kohtaan, mutten juhlissa jaksanut tuolloin keskustelua pidempään jatkaa. En ollut tässä vaiheessa myöskään miehestä yhtään kiinnostunut.

Olen kyllä mielestäni jotain kiinnostuksen merkkejä osoittanut, facebookissa lisääminen ja minä viestejä laittelen.

Vierailija
6/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että minä niitä viestejä olen laitellut.

Vierailija
7/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja viestit 6 ja 7 siis ap:lta

Vierailija
8/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mies itsessään ei sua kiinnosta eikä sytytä, mutta olis kuitenkin kiva että joku olisi kiinnostunut?

Vierailija
9/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiinnostaa ja sytyttää, mutta kun ensi kertoja tavattiin, elämässäno oli menossa niin paljon, etten noteraanut miehiä ollenkaan. Tämä kyseinen tyyppikään ei siis silloin kiinnostanut. Mies on mukava ja hauska, fiksukin vielä. Jälkikäteen harmittanut aivan hirveästi, että puolitorjuin hänet tuolloin.

ap

Vierailija
10/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyvin samantyylinen tilanne... aina välillä tuntui että oli kiinnostunut ja välillä ei, ja sit just toi viestittely oli tosi lyhyttä eikä koskaan hänen aloittamaansa. Sitten tunnustin hänelle pitäväni hänestä ja nyt seurustelemme, eli ilmeisestikin oli kiinnostunut :) Viestittely on kyllä vielä ihan samanlaista, mutta kasvokkain jutellaan ihan normaalisti.

Vierailija
11/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, onko miehesi sanonut, miksi viestittely meni teillä niin niin kuin se meni? Miksei hän aloittanut mitään, onko se vain hänen tapansa? On tosi lannistavaa olla aina se, joka pistää viestiä menemään. Myönnän ihan suoraan, että teen tikusta asiaa, jotta saisin (teko)syyn lähettää viestiä.

ap

Vierailija
12/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan: "Olen tässä yrittänyt vähän tunnustella oletko minusta kiinnostunut, mutta taisin olla pari kertaa juttelemaan tullessasi vähän huonolla päällä ja liian väsynyt..."

Kyllä se siitä. Ihmeen helppoa se on kun vaan suoraan kertoo niin kuin asia on.

Vierailija
13/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 22:46"]

11, onko miehesi sanonut, miksi viestittely meni teillä niin niin kuin se meni? Miksei hän aloittanut mitään, onko se vain hänen tapansa? On tosi lannistavaa olla aina se, joka pistää viestiä menemään. Myönnän ihan suoraan, että teen tikusta asiaa, jotta saisin (teko)syyn lähettää viestiä.

ap

[/quote]

Käännäpä asia toisinpäin; sinä olisit mennyt juttelemaan miehelle juhlissa ja mies olis äyskinyt sinulle. Ja sama toistuisi. kuitenkin mies pyytäisi sinua facebookissa kaverikseen ja silloin tällöin laittaisi jotain "hyvää päivää kirvesvartta"-viestiä. Ei siis mitään selittelyitä käytökselle tms. 

No? Miten paljon susta tuntuu sille, että haluaisit hirveästi avautua tuolle miehelle tunteistasi tai pyytää treffeille?

Mitäs jos lopettaisit tikusta asian vääntämisen ja pyytäisit suoraan anteeksi käytöstäsi aiemmin ja kysyisit josko mies lähtisi kanssasi kahville joku ilta?

Vierailija
14/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat naamakirjassa, että lähtisikö viikonloppuna katsomaan elokuva-arkistoon kanssasi Almodovarin elokuvaa "Pane mua".

Vierailija
15/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti 14. En ole ennen koko tilannetta kokonaisuudessaan miettinyt, noista alkuajoista kun on jo jonkin aikaa kulunut. Mutta haluan vielä kirjoittaa, etten todellakaan miehellä äyskinyt, en sellaista harrasta muutenkaan, enkä muutenkaan törkeästi käyttäytynyt.

ap

Vierailija
16/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot itse antanut ristiriitaista viestiä eikä mies tiedä ootko oikeasti kiinnostunut vai et.

Vierailija
17/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 23:00"]

Ehdotat naamakirjassa, että lähtisikö viikonloppuna katsomaan elokuva-arkistoon kanssasi Almodovarin elokuvaa "Pane mua".

[/quote]

"Pane mua" on Virginie Despentesin elokuva, mutta Almodovarilla olis "Sido minut ota minut" (jota muuten en suosittele kenellekään treffileffaksi):)

Vierailija
18/18 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin hankalaa keskustella suoraan asiasta miehen kanssa? Melko turhanpäiväistä arvuutella toisen tunteita jossain keskustelupalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä