Kenet ulkomaalaisen julkkisen olet nähnyt livenä?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:45"]
Johnny Depp mun hotellihuoneessa Pariisissa vuonna -02
[/quote]
Provo! :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:39"]
Silvian ja Kalle Kustaan. Victorian ja Danielin häissään
[/quote]
Eiks se oo KAARLE kustaa?
Helmuth Kohl. Yksillä messuilla Saksassa. Oli silloin vielä liittokansleri.
Obama. Olin Tukholmassa just sillon, kun se oli siellä vierailulla ja ajoi autolla ohi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:46"]
[/quote]
[/quote]
No Kaarle tai Kalle, mitä väliä
Kuninkaallisia, mm. Victorian, kun kävi Oulun yliopistolla. Joitain brittiläisiä tv-juontajia, mm. se Grand Design juontaja briteissä alan messuilla... Ben Johnsonilta ja Carl Lewisilta sain lapsena nimmarit kotimaisissa kisoissa. Erimaalaisia hiihtäjiä... Colin McRae, Carlos Sainz, Sebastian Loeb... rokkareita keikoilla.
En ole metsästänyt yhtään, mutta käyn erilaisissa tapahtumissa kotimaassa ja euroopassa ja siellä heitä on usein kutsuttuina.
Lou Reedin, Alan Parkerin, Bill Clintonin, Jenson Buttonin, sen näyttelijän, joka näyttelee Facebook-leffassa Markia ( en muista nimeä), Annie Leibowitzin, Yoko Onon, Rupert Murdochin, Bob Geldofin, Patrick Duffyn. Voi olla, että on muitakin, mutta ei tuu nyt mieleen. Ja tässä olevat muusikot siis muussa yhteydessä kuin konsertissa/ keikalla.
Olen äärimmäisen huono tunnistamaan julkkiksia mutta ainakin itse tunnistin melkien Kuala Lumpurissa aamulenkillä Lee Chong Wein ja varmistin asian kysymällä.
Victoria, kuningas OLavi, george Bush, Seamus HEaney, Daniel Day Lewis ja siskonsa TAmsin, Nelson MAndela, Doris Lessing, Frank McCourt,
Olen nähnyt Lontossa Madonnan (todella pieni) ja aikoinaan prinsessa Dianan (todella pitkä ja laiha).
Onhan näitä, reissuilla ulkomailla suurin osa. Hugh Jackman, Mark Wahlberg, Catherine Zeta Jones (kaks viimeistä kuvasi leffaa yhdellä kadulla) ja Jane Lynch Nykissä. Macklemore oli samassa koneessa Hki-Lontoo Ruisrockin jälkeen. Lontoossa oon nähny Musen laulajan ja Kate Hudsonin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:42"]
Alan Rickmanin Lontoossa.
Oli siinä tekemisissä, että sain itseni pidettyä kasassa, sillä olen kyseisen herran suuri fani. ja nyt jälkikäteen harmitti etten käynyt pyytämässä nimmaria mutta en vain kehdannut =D
[/quote]
Ooo, tästä olen kateellinen! :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:46"]
[/quote]
[/quote]
No Kaarle tai Kalle, mitä väliä
[/quote]
Se on Carl Gustaf eikä mikään Kalle tai Kaarle
Kuningatar Elisabethin ja prinssi Philipin, -90 luvun rallitähtiä monia
Angelina Jolie käveli ohi kadulla Englannissa.
En minä, mutta Marko näki Berlusconin.
Don Rosa, Kelly Rutherford ja Annette Bening, Leonard Elmore
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:26"]
Nyt ei mukaan konsertteja
[/quote]
Tulin Usain Boltin kanssa samalla lentskalla Shanghaista Tukholmaan. Mut siirrettiin bisnesluokkaan koska kone oli niin ylibuukattu ja huomasin istuvani Usain Boltin vieressä. :=) Juttelinkin sen kanssa kahteen otteeseen. Mukava mies.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:49"]
Kuninkaallisia, mm. Victorian, kun kävi Oulun yliopistolla. Joitain brittiläisiä tv-juontajia, mm. se Grand Design juontaja briteissä alan messuilla... Ben Johnsonilta ja Carl Lewisilta sain lapsena nimmarit kotimaisissa kisoissa. Erimaalaisia hiihtäjiä... Colin McRae, Carlos Sainz, Sebastian Loeb... rokkareita keikoilla.
En ole metsästänyt yhtään, mutta käyn erilaisissa tapahtumissa kotimaassa ja euroopassa ja siellä heitä on usein kutsuttuina.
[/quote]
eikait mcrae, loeb ja sainz hiihtäjiä ole....
Johnny Depp mun hotellihuoneessa Pariisissa vuonna -02