Oletko lähettänyt itsestäsi alastonkuvan jollekin?
Kysymys tuli mieleen, kun Henry sanoi Iltalehdessä ettei ole saanut naisilta yhtäkään alastonkuvaa.
Kommentit (15)
Mä en ole ikinä ottanut itsestäni saati että joku olisi ottanut musta alastonkuvia.
En oo. En ole tainnut lähettää itsestäni muutenkaan mitään säädyllisiäkään kuvia miehille.
Olen chatissa linkittänyt alastonkuvan itsestäni. Kuvassa ei näy kasvojani.
En ole lähettänyt, mutta mun alastonkuviani on kyllä lähetetty muille :( Olinkin jo unohtanut koko jutun. Hyvä niin.
oon lähettänyt mun miehelle joskus, mutta siinä ei näkynyt kasvojani. mieskin on ottanut musta alastonkuvia kännykällään, mutta ne on myös rajattu niin, ettei kasvojani näy. en haluaisi että itsestäni on tunnistettavia alastonkuvia missään bittiavaruudessa.
Kun olin työharjoittelussa ulkomailla lähettelin poikaystävälleni paljon alastonkuvia. Nyt olemme jo naimisissa, joten eiköhän kuvat olleet tosi hyvä juttu :)!
2 ja 9 on niin nuoria, että olleet lapsia tai vaipoissa 90-luvulla. Henry Saari, oletan.
Olen, sähköpostilla exälle. Toivottavasti eivät päädy koskaan kenenkään nähtäväksi!!
En, ei olla edes otettu kuvia vaikka mieheltä välillä kinuan että ottaisiko musta alastonkuvia.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 22:18"]
Olen.
Kuka Henry?
[/quote]
Vauvalaisten oma Henry :D
Olen, olen.
muutamallekin, kaikkia erilaisia,
mutten millekään Henry tyyliselle :D
En minä, mutta Marko lähetti minulle neljä alastonkuvaa seurusteluaikoina.
Olen parillekin miehelle, ja seksikkäitä alusvaatekuvia myös joskus. Kuka Henry?