Syksyn paras takki Iltalehdellä. Hyi hitto miten ruma!!!??? :D
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/f0ebf7d3-d20b-4727-b045-f622db4d…
Pukisitko itse päällesi?
Kommentit (94)
Kaameita - kuin olisi kääriytynyt makuupussiin. En pitäisi edes pihatöissä.
Tuollaisia oli kyllä -90 luvulla.
Mulla oli tällanen joskus 10-vuotiaana 15 vuotta sitten :D Sillon rakastin vaaleanpunaista tikkitakkiani mutta enää en pukisi
Niin se muoti kiertää. Viimeksi näitä oli muutama vuosi sitten. Sitä ennen 70-luvulla. Alkujaan Neuvostoliiton Gulag-muotia. Siellä varmaan paikallaan.
Jos haluaa noin simppelin takin = Putki jossa sivuilla pienemmät putket käsille, ompele se itse.
Kuudennella ommeltiin tuollaiset aamutakit, ts. lapsikin osaa.
Mut totaha vaateteollisuus on. Huonoa kangasta ja minimimäärä saumoja.
Meillä on nyt nuorten aikuisten sukupolvi, joiden elinaikana vaatekaupoissa on ollut pelkkiä rättejä. Jos he eivät tutustu vintageen he eivät edes tiedä miltä hyvä vaate näyttää.
Noita näkyi jo pari vuotta sitten, kuten myös makuupussimaisia jättitoppatakkeja. Minulla on vähän tuon r-collection takin tyylinen pitkä ja kapea tikattu toppatakki, viime vuonna hankittu, ja tykkään kyllä kovasti. Muutenkin väljät toppatakit on paremman näköisiä kun ne vinkuvan kireät lyhyet kevyt-untsikat joita on nykyään kaikella kansalla.
Seuraavaksi muotiin tulee "kamelinkarvatakit", à la 40-luku. Yläosa tyköistuva, isot kauluskäänteet, tiukka vyö ja hulmuavat helmat.
Korona-aikana menin huonoon kuntoon -takki :)
Mustia ja todella tummia värejä - ei sovi suomen syksyyn. Kaiken lisäksi ihan karsean näköisiä.
Tuo ruskea hupullinen on todella kaunis.
Yksi kiva siellä oli, mutta noita makuupusseja en ottaisi.