Syksyn paras takki Iltalehdellä. Hyi hitto miten ruma!!!??? :D
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/f0ebf7d3-d20b-4727-b045-f622db4d…
Pukisitko itse päällesi?
Kommentit (94)
Mä inhosin noita jo silloin 90-luvulla. Nyt on näköjään tehty vielä astetta hirveämpi säkkiversio.
Vierailija kirjoitti:
Makuupussi ja aamutakki on vihdoin risteytetty, voi tätä onnen päivää! 😊🤗
En oikein tiedä, mitä käyttöä minulla olisi tuolle..innovaatiolle.
Terveisin mummo, joka muistaa vielä ne 70-luvun mummojen aamutakit. 😨
Retkeilyhän on nykyään muodikas harrastus. Helpottaa huomattavasti, kun ei tarvitse kantaa sitä makuupussia mukanaan. Myös pitkäksi venähtäneen ravintolaillan päätteeksi on huomattavasti mukavampi nukahtaa puistonpenkille omassa makuupussitakissa. Harmi, etten itse harrasta kumpaakaan.
Ei nuo teidän päällä hyvältä näyttäiskään. Muistuttaisitte jotain vanhaa vuodesohvaa
Toiseksi viimeinen oli pahin. Oksennuksenvihreä aamutakki.
Nää junttien toppakledjuthan on kuin suoraan jostain Laitilan Halpa-Hallin alennusmyyntien katalogista. Huomaa kyllä ettei näitä kirjoittavilla toimittajilla Iltalehdessä ja Iltasanomissa ole mitään hajuakaan muodista. 😂😂😂
Muotia tai ei, kauniita nuo ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Nää junttien toppakledjuthan on kuin suoraan jostain Laitilan Halpa-Hallin alennusmyyntien katalogista. Huomaa kyllä ettei näitä kirjoittavilla toimittajilla Iltalehdessä ja Iltasanomissa ole mitään hajuakaan muodista. 😂😂😂
Sen verran on mitä noita Anttilan, Prisman ja Citymarketin muotikatalogeja ovat tilanneet postin kautta toimitukseen. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Olette vaan muotitiedottomia, eli toisin sanoen kahden vuoden päästä käytätte innoissanne tällaisia takkeja, kun taas muodin aallonharjalla ratsastavat maailmankansalaiset ovat jo siirtyneet aivan toisenlaiseen tyyliin. Itse seuraan tanskalaisia muotisivustoja ja nettikauppoja ihan ajankuluksi ja olen ihastellut kyseisen kaltaisia takkeja jo
WORD.
T.17
Kukaan itseään kunnioittava ja itseään muotitietoisena pitävä ei moiseen trashiin tuhlaa rahojaan.
Voisin hyvin käyttää. Tykkään tikkitakeista ja street stylestä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuli joistain se tikattu aamutakki mieleen joita miehet ostivat ennenvanhaan äitienpäivälahjaksi. 😁
Tai annettiin mummolle jouluna.
Näitä aamutakkeja myytiin tosi paljon 60-luvulla, olin nuorena lyhyttavaraliikkeessä töissä. Vaaleanpunainen ja -sininen oli suosittu väri.
Kukaan tuskin täällä tietää mikä oli lyhyttavaraliike. 😀
No ei tiedä, kerro ihmeessä! 😄 Itse ainakin varmistin että lukiko siinä tosiaan lyhyttavaraliike, vai onko ehkä kirjoitettu väärin. Ikää mullakin 42, että en ihan tyttönen ole.
Mulla oli lapsena 90-luvulla pinkki tikkitakki ja se oli paljon paremman näköinen kuin yksikään noista. En kyllä käyttäisi sitäkään enää, vaikka mahtuisikin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuli joistain se tikattu aamutakki mieleen joita miehet ostivat ennenvanhaan äitienpäivälahjaksi. 😁
Näitä aamutakkeja myytiin tosi paljon 60-luvulla, olin nuorena lyhyttavaraliikkeessä töissä. Vaaleanpunainen ja -sininen oli suosittu väri.
Kukaan tuskin täällä tietää mikä oli lyhyttavaraliike. 😀
Mun mummulla oli sellainen aamutakki 70-luvulla! Vaaleanpunainen. Siinä oli kimallelankaakin, oi miten hieno se olikaan.
Voi apua. Toivottavasti jatkossakin saa istuvia farkkuja, paitoja ja takkeja. T. 158 cm ja 54 kg. En halua näin nelikymppisenä näyttää pikkutytöltä, joka on kaivanut vaatteita ylipainoisen äidin kaapista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuskin täällä tietää mikä oli lyhyttavaraliike. 😀No ei tiedä, kerro ihmeessä! 😄 Itse ainakin varmistin että lukiko siinä tosiaan lyhyttavaraliike, vai onko ehkä kirjoitettu väärin. Ikää mullakin 42, että en ihan tyttönen ole.
No 42-vuotiaana sulla tuskin on kokemusta 60-luvusta, joten sen takia tuossa mainittiinkin, että kukaan tuskin tietää. Voit varmaan ihan itse selvittää, mitä se tarkoittaa.
T. 39-vuotias, joka kyllä tietää, mikä oli lyhyttavaraliike.
Nyt huomasin, että RCollectionilta saa myös tikkitoppakasseja. Eli voi pukeutua lähes päästä varpaisiin samaan materiaaliin. Ei tarvitse enää miettiä mikä sopii keskenään yhteen. Nerokasta!
Aina Jokainen ja ihan joka ikinen vaate mitä iltapulut esittää hyvännäköisenä, jokaisen suosikkina ovat RUMIA! Järkyttävän rumia! Mikä noita toimittajia vaivaa? Saisivat hävetä. Kuinka ne kehtaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt huomasin, että RCollectionilta saa myös tikkitoppakasseja. Eli voi pukeutua lähes päästä varpaisiin samaan materiaaliin. Ei tarvitse enää miettiä mikä sopii keskenään yhteen. Nerokasta!
Itselläni on niin pitkiä kuin lyhyitä tikkitakkeja, tikkihame ja tikkikassi. :D Naurakoon, ken haluaa. Diggailen skandimuotia, johon nämä kuuluvat.
Makuupussi ja aamutakki on vihdoin risteytetty, voi tätä onnen päivää! 😊🤗
En oikein tiedä, mitä käyttöä minulla olisi tuolle..innovaatiolle.
Terveisin mummo, joka muistaa vielä ne 70-luvun mummojen aamutakit. 😨