Syksyn paras takki Iltalehdellä. Hyi hitto miten ruma!!!??? :D
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/f0ebf7d3-d20b-4727-b045-f622db4d…
Pukisitko itse päällesi?
Kommentit (94)
Onneksi ei näy kuvat. Tietäen lehden maun arvelisin näidenkin olevan jotain karseita mummotyylisiä viritelmiä.
Noi lyhyet mallit on vielä ihan ok, mutta noi pitkät on kyllä ihan kamalia. En laittaisi kyllä mitään noista päälle.
Ei hitto mistä 70- luvun mummojen varastoista noi takit on pöllitty?
En tykkää. En koskaan ole tykännyt tikkitakeista.
Jotta se näyttäisi joten kuten tyylikkäältä sellaisella trendikkäällä tavalla, kokonaisuuden pitäisi olla huoliteltu, asusteet tarkkaan mietitty jne.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aiemmin tuollaisia takkeja käytettiin kotona, yöpuvun päällä. Hiuksissa oli rullat. :D
Suurin osa oli rumia, mutta pari ihan kivaakin. Joten ehkä, riippuu mikä takeista. Mökille ulkohommiin kävisi kyllä mikä tahansa.
Miksi nykyään ihmisen pitää näyttää mahdollisimman epäkauniilta.
Rumat kengät, rumat epäsopivat vaatteet, ruma stailaus.
Lyhyen ja hiukankaan pullean naisen päällä nuo takit näyttävät hirveiltä.
Pihatakkina lämmin. Pois pihasta en menisi tämä takki päällä.
Tykkään ja tuollaisia on kaksikin jo käytössä.
Ihan kivoja! Mulla on lyhyt tikkitakki, se tosin ei ole mallia teltta.
Joo, tuli joistain se tikattu aamutakki mieleen joita miehet ostivat ennenvanhaan äitienpäivälahjaksi. 😁
Tai annettiin mummolle jouluna.
Näitä aamutakkeja myytiin tosi paljon 60-luvulla, olin nuorena lyhyttavaraliikkeessä töissä. Vaaleanpunainen ja -sininen oli suosittu väri.
Kukaan tuskin täällä tietää mikä oli lyhyttavaraliike. 😀
Hyi! Hieman samanlaisia, mutta sentään kauniimpia, oli meillä joskus ysärillä (äidillä oli pitkä, luonnonvalkoinen, mutta kaunista kangasta eikä tuollainen... hirveä... :(). Tulee tosiaan mieleen joku aamutakki, enkä pidä niistäkään. Mieluummin pehmoista froteeta oleva kylpytakki - tuota, voisikohan sellaista käyttää ulkotakkina, kun kaikki on muotia?! ;)
Hirveitä 😂
Muodottomia tönkkömalleja, jotka ei näytä hyvältä edes pitkän ja hoikan päällä. Aivan mahdoton lyhyelle ja tukevalle. Paitsi ehkä mökillä pihatöissä, kun kukaan ei näe.
Kuvatekstit oli ihan kuin huumorilla kirjoitettu, kannattaa katsoa 😄
Pitäisi olla tyköistuvampi malli. Teltta ei näytä hyvältä kenenkään päällä. Kapeana ja pitkänä tuo vielä menisi, mutta sittenkin, miksi tehdä sellaista takkia? Moni muu takki on paremman näköinen.
Arketin musta takki magee (vyö), muista en tykännyt.
Mä oon aina ajatellut että tikkitakit on sellaisia suomenruotsalais-rouvatyylisiä, enemmän tyköistuvia, lyhyitä, tyylikkäitä.
Silleen Håpsan, hejsan, vi ska rida häster!
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0021/2199/0199/products/tikki3_2000x…;
Ton siromman, lyhyen vaaleenpunaisen ehkä, muita en noista kuvista. Vähän muotoa pitää olla mulle takissa, nuo oli aikas muodottomia muut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään ihmisen pitää näyttää mahdollisimman epäkauniilta.
Rumat kengät, rumat epäsopivat vaatteet, ruma stailaus.
Lyhyen ja hiukankaan pullean naisen päällä nuo takit näyttävät hirveiltä.
Pihatakkina lämmin. Pois pihasta en menisi tämä takki päällä.
En nyt sanois ihan niin... 🤭
Kyllä suurinosa suomalaisista pukeutuu niiin tylsästi, ettei mitään rajaa.
T. 17
Joo, koska minulla on tuon tyyppinen pihahommiin. Mukava haravoidessa yms. Ulkonäkö ei niin miellytä.