Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kumppaninne kaverit suhtautuvat teihin?

Vierailija
29.08.2020 |

Tämä kysymys koskee ehkä enemmän palstan nuoriso-osastoa. Olen seurustellut noin vuoden verran ja meillä on poikaystäväni kanssa ihan mahtava suhde: kumpikin saa olla oma itsensä, voidaan puhua vakavia ja hassutella, seksi on oikein hyvää jne. Hänen kanssaan on niin helppo olla, ei tarvitse stressata.

En vain oikein tiedä, miten hänen kavereidensa kanssa pitäisi olla. Näen heitä harvakseltaan, lähinnä jos satumme koululla yhtä aikaa syömään. En siis mitenkään tunge seuraan eikä poikaystävä raahaa minua joka paikkaan, mutta jos satun olemaan yksin ruokalassa ja hän vinkkaa minua pöytään, niin toki menen.

Jos muut pojat puhelevat siinä pöydässä jotain, niin puhe tyrehtyy heti kun liityn seuraan. Tervehdin, kukaan ei vastaa. Jos koetan jutella jostain, kukaan ei oikein kommentoi mitään. Ikään kuin he olisivat jotenkin kiusaantuneita tai ajattelisivat, ettei tytön kuullen voi puhua mitään. En tiedä, mutta harmittaa. Poikaystäväni on huomannut saman ja se harmittaa hiukan häntäkin.

Pitää ilmeisesti vain yrittää jututtaa heitä aina uudestaan, mutta itselle vain tulee niin tyhmä olo, kun suhtaudutaan noin. Olen muutenkin saanut aina pskaa niskaan pojilta ja myös isältä kotona, joten ajattelen herkästi, että pojat ja miehet yleensä pitäisivät minua kauhean tyhmänä. Hävettää ja ujostuttaa, mutta yritän päästä siitä yli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus kohteliaita ollaan toisillemme.

Mun tarkoitus ei ole olla mieheni kavereiden kaveri, heillä on oikeus pitää omat kaverisuhteet ominaan.

En juttele väkisin, ainoastaan jos yhteisissä illanvietoissa ollaan, niin juttelen jotain liibalaabaa.

Emme vihaa toisiamme, mutta emme myöskään koe tarvetta olla kavereita.

Vierailija
2/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun tarkoitus ei ole olla mieheni kavereiden kaveri, heillä on oikeus pitää omat kaverisuhteet ominaan."

Just näin mäkin ajattelen, mutta olisi toki kiva, jos voisimme suhtautua toisiimme ihan rennosti. Se olisi varmaan helpompaa jos en jännittäisi aina. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa, kun kasvatte aikuisemmiksi ja opitte normaalit käytöstavat. Niihin kuuluu se, että ihmisille voi jutella asiallisesti, vaikka heistä ei pitäisikään. 

Vierailija
4/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuvat minuun samoin kuin minä heihin. Vähän niin kuin naapuriin, jonka kanssa voi tarvittaessa vaihtaa muutaman sanan, mutta ei olla enempää tekemisissä. Aika harvoin edes tapaan mieheni kavereita. 

Vierailija
5/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minustakin yläasteella ollut kiusallista, jos joku kaveritytöistäni olisi raahannut poikaystävänsä meidän pöytään syömään. Nyt aikuisena ei ole mikään ongelma hengailla myös poikaystävän kavereiden kanssa.