Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muuttaminen yleensä hyvä idea, vaikkei olisikaan erityistä syytä?

Vierailija
29.08.2020 |

Miten teillä on käynyt? Kotipaikkani on periaatteessa ihan hyvä, mutta olen välillä kyllästynyt. En tiedä, millainen päätös pitäisi tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä idea. Minäkin olen täällä nyt tyytyväinen, mutta liiallinen mukavuus on liian turvallista ja tylsää. Joku päivä on lähdettävä, vaikka miten olisi kiva vain homehtua tänne pikku onnelaan.

Vierailija
2/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä idea. Minäkin olen täällä nyt tyytyväinen, mutta liiallinen mukavuus on liian turvallista ja tylsää. Joku päivä on lähdettävä, vaikka miten olisi kiva vain homehtua tänne pikku onnelaan.

En tajua mikä siinä päätöksessä on niin vaikeaa. Olen harvoin itsekään muuttanut, mutta aina aiemmin se on ollut kyllä hyvä ajatus. Aina kun muuttosuunnitelmat alkaa kyteä mielessä, mietin että "mutta kun täällä kotopuolessa on se ja se hyvää... Ja siellä ei ole sitä ja sitä". Ehkä nämä ovat kuitenkin tekosyitä ja oikea syy on joku pelko. Mitään kauheaahan ei todellisuudessa tapahdu, koska jos ei viihdy niin takaisinhan pääsee kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silloin tulee käytyä läpi kaikki tavarat. Hyvä tilaisuus päästä eroon turhasta kamasta.

Vierailija
4/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä siinä päätöksessä on niin vaikeaa. Olen harvoin itsekään muuttanut, mutta aina aiemmin se on ollut kyllä hyvä ajatus. Aina kun muuttosuunnitelmat alkaa kyteä mielessä, mietin että "mutta kun täällä kotopuolessa on se ja se hyvää... Ja siellä ei ole sitä ja sitä". Ehkä nämä ovat kuitenkin tekosyitä ja oikea syy on joku pelko. Mitään kauheaahan ei todellisuudessa tapahdu, koska jos ei viihdy niin takaisinhan pääsee kyllä!

Niinhän se on, että takaisin pääsee. Kannattaa koittaa. Vähän seikkailumieltä :)

Vierailija
6/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä idea! Muutin puolen vuoden aikana kolme kertaa, siis ihan eri paikkakunnille ja löysin kuin löysinkin "Strömssööni". 🖤

Vierailija
7/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen aina joku syy on, mutta kaikki syyt ovat ihan hyviä.

Vierailija
8/8 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto vielä :) tuun sit kertoon jos saan aikaseksi jossain vaiheessa muuttaa! Ap