Hetkinen, loppuko se 4 työpaikkaa kuussa??
Enää ei ole työkkäri soittanut, viimeksi olen päivittänyt työnhakutiedot heinäkuussa eikä uusia paikkoja voi listata enää. Hallituksen vaihtoko tämän lopetti?
Kommentit (11)
Kyllä sieltä otetaan vielä yhteyttä. Virkailijoilla kiire.
Ei, vaan työttömyysturvan maksaminen loppuu. Parasta jo etsiä viihtyisä paikka kadulta.
Katso etukäteen paikallisen kokkareiden toimiston osoite. Siellä liikkuu väkeä jolta saat pienellä vaivalla ruokarahat käteisenä...
Kyllä käytäntö vaihtuu hallituksen myötä. Ei tarvinne enää hakea töitä.
Ei lopu. Tulossa uudistuksia alkuvuodesta tai viimeistään keväällä -24 haettava 6:tta työpaikkaa kuukaudessa sekä tehtävä uusi videoesitys itsestään kerran viikossa. Kiristyksiä luvassa.
työttömät saavat neljä työpaikkaa kuussa ja silti valittaa!
Kyllä sama jatkuu, minäkin sai olla rauhassa 4 kk työkkäriltä ja nyt sitten sama vanhaa: 4hakemusta /kk, turha on 60v lähetellä yhtään mitään minnekkään mutta minkäs teet.
Työtöntyönhakija kirjoitti:
Ei lopu. Tulossa uudistuksia alkuvuodesta tai viimeistään keväällä -24 haettava 6:tta työpaikkaa kuukaudessa sekä tehtävä uusi videoesitys itsestään kerran viikossa. Kiristyksiä luvassa.
No hehheh.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sama jatkuu, minäkin sai olla rauhassa 4 kk työkkäriltä ja nyt sitten sama vanhaa: 4hakemusta /kk, turha on 60v lähetellä yhtään mitään minnekkään mutta minkäs teet.
Olen 20 v nuorempi mutta eipä kukaan kyllä tule palkkaamaan minua kroonisesti mielenterveysongelmaistakaan yhtään minnekään vaikka hakisin sataa paikkaa kuussa.
Up