Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka kauan imetit?

Vierailija
24.09.2013 |

Miksi lopetit?

Itse olen ajatellut lopettavani kun lapsi on 6kk..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista puolivuotta,toista 2 viikkoa.Siksi toisella niin lyhyt,kun päätin ennen syntymää,että imetän niin kauan kun siinä on järkeä.Huomasin esikoisen käytöksessä huomattavaa mustasukkaisuutta,kun piti kokoajan sanoa:äiti ei nyt kerkee,vauva on tissillä.Esikoinen halusi ulos,-äiti ei nyt kerkee,tissitellään.

Äiti tuu leikkii.-äiti ei nyt kerkee,vaipan vaihtoa ja tissiä.

Lutkutti kokoajan.Saattoi olla tunnin/puolitoista tissillä ja puoli tuntia väliä ja taas tissiä.

Helpotti huomattavasti,kun aloitettiin pullo.Oli myös enemmän aikaa esikoiselle.

Millään tavalla en saanut edes lypsettyä pulloon,puolessa tunnissa sain puoli teelusikkaa.

Esikoisella ei niin haitannut,kun ei ollut sisaruksia hoidettavana.

Vierailija
42/45 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi taisi olla 6-vuotias kun viimeisen kerran kävi tissillä. Jotain sinne päin. Noin 3-vuotiaaksi asti useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin vuoden ja 9 kuukautta. Mä en oikeastaan lopettanut, vaan lapsi lopetti. Lopuksi lapsi söi tissiä kerran, kaksi päivässä. Muutaman kerran kävi niin, että lapsi pyysi rintaa, mutta ei sattunut just olemaan hyvä hetki ja sitten ei enää pyytänyt itse, joten mä ajattelin, että nyt en enää tarjoa.

Lapsi kokeili imemistä vajaan kahden viikon kuluttua lopetuksesta, mutta imuote oli kadonnut!

Vierailija
44/45 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x 3 kk, 12 kk, 14 kk ja 8 kk

Vierailija
45/45 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kuukautta, ja lapsi lopetti itse. Ei meinannut huolia maitoa enää 8-kuisenakaan, mutta sinnittelin mahdollisimman lähelle tuota vuoden ikää, ja sitten aloitettiin suoraan tavallinen maito nokkamukista.