Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvia äitienpäivästä

Vierailija
12.05.2024 |

Kiitos kolme poikani niistä, jotka sain whatsappiin!  Olen hyvin kasvattanut teidät, kuvissa olitte vaimonne,  lapsienne, appivanhempienne kanssa  äitienpäivää viettämässä.

Kiitos siitä että jossain välissä ehditte laittaa viestin onnea äidille ja tässä kuvia tältä päivältä.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 

Vierailija
2/72 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva temppu. Aiheesta olet närkästynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistittehan laittaa äidille kuvat anopille ostamastanne lahjasta, kukista, lounaasta?

Vierailija
4/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit näyttelee tänään kuvia hienoista kattauksista joista ovat nauttineet lastensa perheiden kanssa.  Ruusuista, lahjoista.

Me poikien äidit selittelemme että lapsilla on oma elämänsä, ei se nyt niin tärkeää ole äitienpäivänä muistaa.

Vierailija
5/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tämä olikin joku katkera vuodatus taas...

Vierailija
6/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopit näyttelee tänään kuvia hienoista kattauksista joista ovat nauttineet lastensa perheiden kanssa.  Ruusuista, lahjoista.

Me poikien äidit selittelemme että lapsilla on oma elämänsä, ei se nyt niin tärkeää ole äitienpäivänä muistaa.

Niin. Kannatti kasvattaa se poika, kuten isänsä, jolle ei muistamiset eli naisten höpöhöpöhommat kuulu. Olisihan sen miniän pitänyt ostaa anopilleen ruusut ja onnitella... Niinkö?

Vierailija
7/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tällä kertaa osoitit oikeat syylliset etkä tehnyt aloitusta miniöistä.

Vierailija
8/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kannatti kasvattaa se poika, kuten isänsä, jolle ei muistamiset eli naisten höpöhöpöhommat kuulu. Olisihan sen miniän pitänyt ostaa anopilleen ruusut ja onnitella... Niinkö?

Huomaan tätä asennetta omasta veljestäni. Ei paljon kiinnostele lapsuudenperheensä muistamiset. Ei onnittele vanhempiamme, ei meitä sisaruksia, ei meidän lapsiamme, joiden eno on. Kuitenkin jotenkin olettaa, että pitäisi häntä ja hänen lapsiaan kyllä muistaa. Vaimonsa on hyvä tyyppi ja kukaan meistä ei syytä häntä, se ei ole hänen tehtävänsä toimia veljen puolesta onnittelijana. 

Vierailija
9/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät ei tänään innostukaan anoppiaan moittimaan?

Eivätkä kiittelemään kun ovat saaneet  miehen joka Raamatun käskyn mukaan on  vyöttänyt itsensä uuteen sukuun ja jöttänyt lapsuuden perheen.

Vierailija
10/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se miniä voisi maksaa anoppinsa äp-lounasta jos miehensä maksaa anoppinsa suvun lounaan?

Vierailija
11/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mittauttanut ferritiini- ja kilpirauhasarvosi, ap? Myös keliakiatesti kannattaa tehdä sekä maitoallergia on todennäköinen. Minulla auttoi myös vyöruusurokotus. 

Vierailija
12/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tämä olikin joku katkera vuodatus taas...

No kuule, kerrankin näinkin päin.

Te miniäthän tänne niitä vuodatuksianne oikein urakalla olette työntäneet.  

Vierailija
13/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen pojan olet kasvattanut.

Vierailija
14/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se miniä voisi maksaa anoppinsa äp-lounasta jos miehensä maksaa anoppinsa suvun lounaan?

Miksi ihmeessä maksaisi? Kyllä meillä sisaruksilla on tapana maksaa omat sukujuttumme, ei siihen puolisoiden rahoja tarvita.

Vierailija
15/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän kerroin, olen opettanut kohtelemaan vaimoa ja anoppiaan kunnioittavasti.

Moni tyttären äiti unohtaa nuo kaksi viimeistä sanaa.

Sinuun kolahti, heh!

Vierailija
16/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osti ensimmäistä kertaa joululahjankin äidilleen vasta, kun minä pakotin ja opetin. Samoin äitienpäivälahjojen kanssa. Saati synttärimuistamisten yms huomioon ottamisen. Vanhemmat ei opettaneet paljon muutakaan ja itseäni myös monesti on ottanut päähän opettaa aikuiselle miehelle tällaisia yksinkertaisia, itsestäänselviä asioita. Tästä johtuen en tunne huonoa omaatuntoa siitä, että mies viettää äitienpäivää minun ja meidän lastemme (eikä yhdenkään isovanhemman) kanssa. Ilman minua ei tulisi edes niitä äitienpäivämuistamisiakaan. 

Sori nyt sit siitä ja noista lapsenlapsista varsinkin. Ikävä että ollaan pilattu teidän aiempi, täydellinen elämä.

Vierailija
17/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mittauttanut ferritiini- ja kilpirauhasarvosi, ap? Myös keliakiatesti kannattaa tehdä sekä maitoallergia on todennäköinen. Minulla auttoi myös vyöruusurokotus. 

Lääkärini sanoi minun olevan erinomaisessa kunnossa, paremmaasa kuin moni nuorempi.  Kaikki arvot viitearvojen alarajoilla.   Kiitos huolehtimisesta!

Vierailija
18/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, täältä kun lukee näitä miniöitten katkeruuksia, niin ihmettelee, että miksi juuri pojan ja äidin välinen "napanuora" pitää niin selvästi katkaista (tätä ilmaisuahan te käytätte), mutta tyttären ja äidin välillä se saa vain vahvistua?

Tämähän on ihan tunnettu ilmiö, että tyttärien äideistä ne oikeat isoäidit tehdään.  Poikien äidit on niitä paskoja anoppeja, joita ei silmissään sietäisi.  Sen verran on kumminkin siedettävä, että anoppi ymmärtäisi antaa rahaa ja että ottaa lapset hoitoonsa aina kun miniä haluaa.  Muusta viis.

Vierailija
19/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän kerroin, olen opettanut kohtelemaan vaimoa ja anoppiaan kunnioittavasti.

Sinuun kolahti, heh!

Ei kolahtanut. Jos poikani eivät jostain syystä muistaisi minua äitienpäivänä, niin katsoisin peiliin. Tyttäriä minulla ei ole.

Vierailija
20/72 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun kolahti, heh!

Onpa erikoista. Meitä on 2 tytärtä ja 1 poika. Kerroin jo tuolla aiemmin kuinka veljemme ei meitä muista mitenkään. Ei muista äitiään, ei anoppiaan, ei meitä sisaruksia, ei meidän lapsia... Odottaa kuitenkin muistamista sinne suuntaan eli jopa röyhkeällä tavalla vanhemmiltamme. Vika ei todellakaan ole hänen vaimossaan, hän on jo ennen vaimoaan ollut samanlainen itseriittoinen. Ja kyllä, syytän tästä osittain vanhempiamme, joilla on ollut tämä perinteinen malli, että nainen passaa ja tekee, mies vaan roikkuu perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi