Mitä punaisen lihan tilalle?
Kommentit (33)
Paista se kypsäksi, niin ei ole enää punaista.
No olen lopettanut lähes täysin lihan syönnin. Syön paljon papuja, kikhernettä, herkkusieniä, perunaa, fetajuustoa, halloumia, luomukananmunia, soijarouhetta, joskus mifusuikaleita jne
Ainakin pillereitä muutamasta purkista, rautaa ja B12 vitamiinia. Ovat muuten välttämättömiä terveydelle. Kannattaa miettiä mistä kannattaa luopua.
Vierailija kirjoitti:
Linturiistaa?
Kuulostaa kalliilta.
Vierailija kirjoitti:
Broileria
Broileri ja kala kuuluu ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pillereitä muutamasta purkista, rautaa ja B12 vitamiinia. Ovat muuten välttämättömiä terveydelle. Kannattaa miettiä mistä kannattaa luopua.
Siis vähentää vain. En ala kasvissyöjäksi. Olen sekasyöjä.
Jotain mikä ei ole pahaa ja maksaa alle 4 euroa. Kanaa?
Miksi kala ja broileri ovat saaneet alapeukkuja?
Lenkkimakkaraa sitten vain viinahissiin. Siinä ei ainakaan lihaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkimakkaraa sitten vain viinahissiin. Siinä ei ainakaan lihaa ole.
Ei makkaraa, nakkia ja leikkeleitä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kala ja broileri ovat saaneet alapeukkuja?
Ne kuuluvat mun ruokavalioon. Mä puhun punaisesta lihasta.
Kasviskunnan tuotteista et saa ollenkaan tai tarpeeksi: kreatiinia, karnosiinia, b12:sta, cla:ta, hemirautaa, l-karnitiinia, tauriinia, revitionolia, k2:sta, jne..
Kaikki nuo ovat tärkeitä koko keholle ja vitaalisuudelle. Punainen liha on paras lähde kaikista. Geeneistä ja aktiviteeteistä kiinni kuinka hyvin kukin pärjää ilman sitä tai vaan pienillä määrillä.
Se on ainut ravinto jota pelkästään syömällä ihminen pysyy hengissä ja jopa hyvävointisena. Joku voisi tästä vaikka vetää johtopäätöksen että se on meidän ensisijaista ravintoa?
Vierailija kirjoitti:
Kasviskunnan tuotteista et saa ollenkaan tai tarpeeksi: kreatiinia, karnosiinia, b12:sta, cla:ta, hemirautaa, l-karnitiinia, tauriinia, revitionolia, k2:sta, jne..
Kaikki nuo ovat tärkeitä koko keholle ja vitaalisuudelle. Punainen liha on paras lähde kaikista. Geeneistä ja aktiviteeteistä kiinni kuinka hyvin kukin pärjää ilman sitä tai vaan pienillä määrillä.
Se on ainut ravinto jota pelkästään syömällä ihminen pysyy hengissä ja jopa hyvävointisena. Joku voisi tästä vaikka vetää johtopäätöksen että se on meidän ensisijaista ravintoa?
Mutta nyt on kyse sairauden ehkäisemisestä.
Ap.
Esim. Beanit-härkäpapusuikaleita, Lidlin Next level-jauhista tai Poutun Muu jauhista ja burgerpihvejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt on kyse sairauden ehkäisemisestä.
Ap.
Mikä sairaus?
Ihan kiinni siitä, minkä sairauden haluat saada.
Linturiistaa?