Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva omaan huoneeseen nukkumaan

Vierailija
23.09.2013 |

Jos vauva nukkunut aluksi vanhempien kanssa, mutta siirtynyt omaan huoneeseen, niin minkäikäisenä siirtynyt? Miksi? ja miten siirto sujui?

Harkitsen kohta vuodenikäiselle omaa huonetta kun selkeästi nukkuu paremmin yksin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukkuu paremmin yksin niin laita sitten omaan huoneeseen. Mulla esikoinen on nyt 6kk, meidän välissä nukkui n 4kk ja nyt omassa sängyssä. Nukkuu jo koko yön joten voisi periaatteessa laittaa omaan, mutta ajateltiin ainakin se vuosi pitää meidän huoneessa

Vierailija
2/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin odotat, niin sitä huonommin se siihen sopeutuu.

Vierailija
4/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, muotoilin vähän huonosti aloituksessa, tarkoitin siis että vauva täyttää kohta vuoden, ei ole vielä vuotta.

Kiitos vastauksista! Olin ajatellut järjestää huoneet uusiksi vasta kun imetys (ja tätä menoa yöimetykset) loppuu. Pelkään siis että olen ihan loppu, jos yöheräily jatkuukin ja pitää toiseen huoneeseen asti mennä rauhoittelemaan.

Vierailija
5/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 -ap

Vierailija
6/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk iässä laitettiin omaan huoneeseensa nukkumaan kumpikin lapsi, ei ole tarvinnut siirtää takaisin.

Vierailija
7/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä jos siltä tuntuu, mutta muista että pienen lapsen kanssa harvoin mikään vaihe on pysyvä. Meillä nukkuu 2,5 v vanhempien huoneessa juurikin tästä syystä. Kun yöimetys/ koko imetys loppui vuoden vanhana, alkoi nukkua paremmin. Sitten tulikin eroahdistusta ja taas heräili ja kaipaili lohdutusta yöllä. Tähän mennessä on ollut yksi selvästi pidempi kausi n. 1,5 v:nä kun nukkui hyvin yöt putkeen omassa sängyssä. Nyt uhman tultua kaipaa taas kovin äitiä öisin ja kömpii viereen yöllä.

En jaksa lähteä lasta lohduttamaan toiseen huoneeseen, joten tämä toimii meillä. Uskon että kun olen antanut mahdollisimman paljon läheisyyttä, tulee vielä päivä kun lapsi voi hyvillä mielin nukkua omassa huoneessa. Lisäksi minusta on ihanaa nukkua yhdessä me kaikki. :)

Eli älä ole liian ehdoton ja varaudu, että siirto takaisin voi olla joskus oikea ratkaisu.

Vierailija
8/8 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirtyneet n. 2-3 viikon iässä omaan sänkyyn ja huoneeseen. Tuossa vaiheessa helppo homma ja koska tottuu nukkumaan omassa sängyssä yksin niin tekee sen suosiolla myöhemminkin. 1 v. ikä jo aika korkea totutteluun. Olen aika herkkäuninen ja herään joka ainoaan vauvan käännähdykseen. Parempi kaikille nukkua rauhassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi