Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on työn antaja suhtautunut masennukseen?

Vierailija
26.04.2013 |

Eli jos poissaoloja on masennuksen takia (näkyy jotenkin sairauspoissaolotodistuksessa), miten työn antaja on siihen suhtautunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin muihinkin sairauksiin, myötätuntoisesti. Ei mun esimiehellä ole järjessä eikä empatiakyvyssä mitään vikaa.

Vierailija
2/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen masennusta kehui mua ja sain ylennyksen. Masennuksen pahetessa ( vaikka olin kaikki sairauslomat hammasta purren töissä, jopa itsemurhayrityksen jälkeen menin suoraan töihin) sain varoituksen, sitten potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:25"]

Ennen masennusta kehui mua ja sain ylennyksen. Masennuksen pahetessa ( vaikka olin kaikki sairauslomat hammasta purren töissä, jopa itsemurhayrityksen jälkeen menin suoraan töihin) sain varoituksen, sitten potkut.

[/quote]

Reilu =) Tällaiset kannattaa pitää mielessä kun on todella tunnollinen ja lojaali työnantajaansa kohtaan..että toimiikohan se sitten tiukan paikan tullen toiseen suuntaan. Voi tulla yllätyksenä että ei usein toimi.

Vierailija
4/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haluaisin tässä tapauksessa kuulla myös työnantajan näkemyksen asiasta. Mutta sitäpä me emme saa koskaan tietää.

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:28"]

[/quote]

Reilu =) Tällaiset kannattaa pitää mielessä kun on todella tunnollinen ja lojaali työnantajaansa kohtaan..että toimiikohan se sitten tiukan paikan tullen toiseen suuntaan. Voi tulla yllätyksenä että ei usein toimi.

[/quote]

Vierailija
5/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullut kahden vuoden aikan 2 kertaa paniikkikohtaus joka on jatkunut monta päivää, se menee ohi mutta joudun ottamaan silloin unilääkkeitä ja rauhoittavia ja on jopa vaikea hengittää. työsuhdetta ei jatkettu. tautiini suhtauduttiin kuin ruttoon. vaikka nuo kaksi olivat ainoat sairaslomani. muuten olin hyvin pidetty ja tehokas. kuka tahansa voi sairastua mutta kyllä monet ihmiset kokevat nämä henkisen puolen jutut saman kuin syöpä. ei tullut tippaakaan empatiaa. työkavereilta tuli koska kerroin avoimesti mistä oli kyse. harva ymmärtää silti millaista se on jos ei ole itse kokenut kun luulee että kuolee..

Vierailija
6/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli aidosti minusta ja perheestäni huolissaan, empaattinen yms jopa siinä määrin, että sijoitti mut toisiin hommiin, lue: paskahommiin.

Vierailija
7/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et niin. Työnantaja vihjaili, että jos jään sairauslomille, tulee mun tilalle "joku joka ei oo pois". Näin ollen uskaltanut jäädä sairauslomalle. Tein töitä varmasti puoliteholla ja itkin joskus työpisteessäni. Työnantajaa se ilmeisesti vitutti ja sai tästä puolitehosta aiheen varoituksee ja sitten irtisanomiseen, vaikka olin toimittanut hänelle kaikki sairauslomatodistukset. 

Liitto otti asian hoitaakseen laittomana irtisanomisena ja työnantaja joutuu maksamaan mulle korvauksia tai joutuu oikeuteen.

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:30"]

Mä kyllä haluaisin tässä tapauksessa kuulla myös työnantajan näkemyksen asiasta. Mutta sitäpä me emme saa koskaan tietää.

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
8/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on yhdysssana.

Vierailija
9/9 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset