Hajuvesistä: minkä hintaisen olette ostaneet teinille?
Itse säästin pitkään, kun teini pitkään toivoi yhtä ja tiettyä hajuvettä.
Tarkoitus oli käydä risteilyllä, mistä saisi reilusti halvemmalla ja hän oli säästänyt yli vuoden hajuveteen. Ei lähdetty risteilemään koronan vuoksi.
Hajuveden hintaa oli ainakin itselleni paljon, 130e.
Kommentit (14)
Mikä hajuvesi on noin kallis? Onhan se kiva joskus antaa lahjoja. Ostin teinille vasta tuoksun kun sitä kovasti toivoi, 40-50 € oisin voinut maksaa mutta halusi body shopista halvemman.
käynti pönttölääkärillä voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
käynti pönttölääkärillä voisi auttaa.
Jaa ja taas joku ke- ha- ri tääl vinkumas :DD
Jos hyvä laadukas EDP niin maksan mielusti reilummi.
Otahan lääkkeet ja koita tehdä jotain hyödyllistä.
Niin kalliin kuin budjetti kestää. Itse en välttämättä ymmärrä, mitä niin kovin erinomaista joissain tuoksuissa voi olla, että ihmiset maksavat niistä vaikkapa 100-200 € minkään ikäisenä. Mutta jokainen käyttää omat rahansa mihin haluaa, jos kokee sen arvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hajuvesi on noin kallis? Onhan se kiva joskus antaa lahjoja. Ostin teinille vasta tuoksun kun sitä kovasti toivoi, 40-50 € oisin voinut maksaa mutta halusi body shopista halvemman.
Monet kunnon tuoksut ainaki 70-90e. YSL:ltä useempiki tuoksu n. 240e.
Vierailija kirjoitti:
Otahan lääkkeet ja koita tehdä jotain hyödyllistä.
Tossahan ^ puhuu selkee kokemus! Pitkäki hoitosuhde takana?
Kateus saa ihmeitä aikaan.
Tietysti ihan sen hintasen minkä teini haluaa.
Kokoomuksen äänestäjä
Tällä tulotasolla kokoomuslainen, ei sentään.
Teini siis säästi ja teki töitä joka euron eteen n. 2v. Odotti risteilyä, jolta tuoksun voisi ostaa.
Yli puol vuotta sitten totesin ettei risteilylle lähdetä ja tiesin, että teinillä on pari juhlan aihetta tulossa niin aloin itse säästämään tuoksuun.
Kysehän on pitkälti valinnoista, jotta voi säästää.
Eihän siinä. Hienoo kun löytyy epäitsekkäitä vanhempia joitten eka prioriteetti ei ole minä-minä-minä.
Siis kumpi teistä nyt oli säästänyt Hajuvettä varten, sinä vai teini?
En ostaisi teinille kallista hajuvettä. Teini saisi mennä kesätöihin tienaamaan omaa rahaa. Haluan opettaa lapsilleni että aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa, ainakaan ilman kovaa työtä. Toki voisin antaa osan rahoista (esim. 20€-50€). Jos hän ei löydä mieluisaa hajuvettä sillä summalla, saisi hän tienata/säästää loput.
Olen itsekin sen verran pienituloinen etten todellakaan ostaisi noin kallista hajuvettä edes itselleni.