Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi aina sanotaan että eka seksikerta ei ole nautinnollinen?

Vierailija
23.09.2013 |

Olen nuori nainen ja mulla oli todella nautinnollinen eka seksikerta. Olin aivan läpimärkä ja oli ihanaa saada miehen kovaa elintä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:21"]

Ei se aina ole kivuliasta! Tiedän monia joilla ei ollut. Minulla oli, ja vieläpä muutama kerta sen jälkeenkin, meni varmaan 5-8 kertaa ennen kuin pystyin täysin nauttimaan seksistä. Olin tosin tuolloin 15. Voisiko ikä vaikuttaa, kun tuossa yläpuolella ovat ollet yli 20?? 

[/quote]

Minä olin yli 20 ja todellakin sattui se immenkalvon repiminen.

[/quote]

mutta miksi jättää se immenkalvon repeäminen yhdyntään? sehän kannattaisi itse masturboidessa puhkaista.

Vierailija
2/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:25"]

Mulla oli ihana ensimmäinen kerta, ja olin nipin napin 16. Mies oli kyllä 20.

Luulen, että se on siitä kiinni jännittääkö vai eikö. Takuulla se kaikkia jännittää, mutta jos sattuu jo osaamaan rentouttaa alapään ja lantionpohjan silloin, niin ei satu.

[/quote]

minusta nautinnolliseksi seksiksi ei riitä, ettei satu :o

aika harva varmaan nauttii itse penetraatiosta eka kerralla. Muuten voi tietysti olla ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 20:05"]

Luulen, että se on siitä kiinni jännittääkö vai eikö. Takuulla se kaikkia jännittää, mutta jos sattuu jo osaamaan rentouttaa alapään ja lantionpohjan silloin, niin ei satu.

[/quote]

minusta nautinnolliseksi seksiksi ei riitä, ettei satu :o

aika harva varmaan nauttii itse penetraatiosta eka kerralla. Muuten voi tietysti olla ihanaa.

[/quote]

mä kyllä nautin nimenomaan penetraatiosta ekalla kerralla. olin aivan litimärkä ja pillu suorastaan vaati munaa sisään. onneksi sitä sitten saatiin :) ei tuntunut oudolta, vaan ihanan nautinnolliselta.

Vierailija
4/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monta syytä.. Veikkaanpa, että tilastollisesti suurin osa ei koe nautinnollisena ekaa kertaa, se saattaa usein jännittää niin paljon.

Ihan hyvä myös, ettei odota kovin suuria ihmeitä, koska silloin se eka kerta voi olla pettymys. Jollekin eka kerta voi olla jopa kivulias.

Ehkä jopa toivotaan sen lykkäävään seksinaloitusta myöhemmäksi, mikä yleensä voi olla ihan positiivinen juttu varsinkin nuorten kohdalla.

Vierailija
5/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:22"]

Immenkalvoa ei kyllä rentoutumalla saa löystymään.

[/quote]

Immenkalvoa ei mulla ainakaan ekan yhdynnän aikoihin paljoa ehjänä ollut, sen verran olin kuitenkin alapäätäni sörkkinyt tamponien/kuukupin kanssa ja lisäksi harrastanut itsetyydytystä.

Kuitenkin jos jännittää paljon alapään lihaksia niin yhdyntä voi oikeasti olla melkein mahdotonta toteuttaa, ainakaan kivuttomasti. Vulvodynia ja erityisesti vaginismi liittyy tähän.

Vierailija
6/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meinaan sattui, kun immenkalvo meni ja vertakin tuli, vaikka olin 22v! En ollut aiemmin pystynyt käyttämään tamponeja ollenkaan. Kai se kalvo on eri paksuinen riippuen naisesta. Mutta eipä sitten sen jälkeen mitään vaikeutta ole ollut.

Vierailija
7/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka kerta oli säälittävä kännihomma, vakituisen pojan kanssa. Ei sattunut, miehellä oli pieni eikä humalassa edes seisonut kovinkaan kauaa. Homma ei kestänyt kovinkaan pitkään. Suhde jatkui vielä 2 vuotta tuon jälkeen, eron jälkeen vasta tajusin, mitä oikeasti on hyvä seksi.

Vierailija
8/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:54"]

Mutta kyllä kahdenkymmenen vuoden harjoittelun jälkeen se vasta hyvää onkin. Että hienoa, jos jo ekasta kerrasta alkaa! Tosin niitä huonojakin kertoja on luvassa, sen voin luvata.

[/quote]

mä oon nyt harrastanut muutaman vuoden seksiä eikä yhtään huonoa kertaa ole takana. kuitenkin muutaman kerran viikossa seksiä. koska niitä huonoja kertoja sitten tulee?

Vierailija
9/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:22"]

[/quote]

Immenkalvoa ei kyllä rentoutumalla saa löystymään.

[/quote]

mutta ei kaikilla satu sen puhkaisu. itse en vuotanut edes verta.

Vierailija
10/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:54"]

Mutta kyllä kahdenkymmenen vuoden harjoittelun jälkeen se vasta hyvää onkin. Että hienoa, jos jo ekasta kerrasta alkaa! Tosin niitä huonojakin kertoja on luvassa, sen voin luvata.

[/quote]

Eikö riitä, että toisella on kokemusta?

Vierailija
11/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:21"]

Ei se aina ole kivuliasta! Tiedän monia joilla ei ollut. Minulla oli, ja vieläpä muutama kerta sen jälkeenkin, meni varmaan 5-8 kertaa ennen kuin pystyin täysin nauttimaan seksistä. Olin tosin tuolloin 15. Voisiko ikä vaikuttaa, kun tuossa yläpuolella ovat ollet yli 20?? 

[/quote]

Minä olin yli 20 ja todellakin sattui se immenkalvon repiminen.

Vierailija
12/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sanaa "yleensä"? Oletko käynyt peruskoulun? Onko älykkyysosamääräsi yli 80? Tiedätkö mitä älykkyysosamäärä tarkoittaa?

Vierailija
13/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nautinnollinen. Mies oli taitava ja itsekin yli 20-vuotiaana jo tiesin mistä pidän.

Vierailija
14/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös oli nautinnollinen, mutta olin myös jo 20v ja mies vanhempi. 

Vierailija
15/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä voit tietää mistä pidät, jos oli ekakerta?

Vierailija
17/25 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:24"]

Mistä sinä voit tietää mistä pidät, jos oli ekakerta?

[/quote]

fantasioita, masturbointia yms. kyllä mä ainakin tiesin mistä pidän ennen ekaa seksikertaa.

Vierailija
19/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla osaava kumppani ekalla kerralla.

Vierailija
20/25 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 00:15"]

Pitää olla osaava kumppani ekalla kerralla.

[/quote]

ei pidä paikkaansa. itse olin täysin kokematon ekalla kerralla, mies oli myös täysin kokematon. hyvin saatiin muna kuitenkin pimppiin. :)