miksi aina sanotaan että eka seksikerta ei ole nautinnollinen?
Olen nuori nainen ja mulla oli todella nautinnollinen eka seksikerta. Olin aivan läpimärkä ja oli ihanaa saada miehen kovaa elintä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:25"]
Mulla oli ihana ensimmäinen kerta, ja olin nipin napin 16. Mies oli kyllä 20.
Luulen, että se on siitä kiinni jännittääkö vai eikö. Takuulla se kaikkia jännittää, mutta jos sattuu jo osaamaan rentouttaa alapään ja lantionpohjan silloin, niin ei satu.
[/quote]
Ei lantiopohjaa pidä rentouttaa koska sitä pitää käyttää aktiivisesti seksissä? Vai onko seksi sinusta sitä että makaat rentoja selälläsi ja mies nussii sinua? Lantiopohjalihasten aktiivinen käyttö on ehdoton edellytys hyvään seksiin
Mutta kyllä kahdenkymmenen vuoden harjoittelun jälkeen se vasta hyvää onkin. Että hienoa, jos jo ekasta kerrasta alkaa! Tosin niitä huonojakin kertoja on luvassa, sen voin luvata.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:25"]
Luulen, että se on siitä kiinni jännittääkö vai eikö. Takuulla se kaikkia jännittää, mutta jos sattuu jo osaamaan rentouttaa alapään ja lantionpohjan silloin, niin ei satu.
[/quote]
Immenkalvoa ei kyllä rentoutumalla saa löystymään.
Ei kukaan ole väittänyt etteikö eka kerta voisi tuntua hyvältä. Ilmeisesti suurimmalla osalla se ei kuitenkaan tunnu hyvältä, mistä siis johtuu tämä ihmettelyn aihe että sellaista kuulee usein puhuttavan.
Minä en odottanut ensimmäiseltä kerralta mitään. Halusin vain vähän kokemusta hankkia kun täysi-ikäinen olin. Miehessä ei ollut mitään kiihottavaa ja hän oli todella itsekäs seksikumppani, joten eipä siinä paljon kostunut. Sain kuitenkin mitä halusin, eli pääsin eroon turhasta kalvosta saamatta sen suurempia traumoja.
Monet menettävät neitsyytensä liian humalassa ja täysin väärälle tyypille.
Selvinpäin saattaa jännittää liikaa.
Kahteen edeltävään liittyy myös liian nuori ikä eikä henkistä valmiutta ole seksielämän aloittamiseen.
Jätkä käyttää vain runkkualustana, sisään-ulos-sisään-ulos-ravistus.
Puolin ja toisin huomioiminen on avainsanoja, silloin ei ole väliä vaikka molemmat ovat ekakertalaisia. Ja tavallaan yritetään tuolla väitteellä kannustaa löytämään ne omat jutut eikä vain tyytyä runkkualustan osaan, vaikka ensimmäisellä kerralla ei tuntunut missään, kannattaa avoimin mielin kokeilla uudestaan. Monissa maissa kielletään kokonaan naisen seksuaaliset tarpeet, meillä vain todetaan ensimmäisestä kerrasta ettei välttämättä löydä omia tarpeitaan.
Itselläni oli todella nautinnollinen eka kerta vaikka itse yhdyntää ei voitu harjoittaa kuin kymmenisen sekuntia, sattui liikaa. Kaikkea muuta siinä sitten kehiteltiin yön aikana ja opin omasta kehostani paljon sellaista mitä yksin ei pysty oppimaan <3