Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Sievistä ei edes tunnista kun on noin lihonnut

Vierailija
23.09.2013 |

Luulin, että ne horisi jotain soopaa kuka se on, piti oikeen tarkistaa =O

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokin aika sitten tutustunut Susannaan, ja täytyy kyllä sanoa että hän on todella tehnyt positiivisen vaikutuksen minuun. Mukava ihminen, jonka kanssa on kiva jutella, hyvä lapsistaan huolehtiva äiti.

Ikää on tullut lisää, ja se alkaa näkyä hänessäkin niin kuin meissä kaikissa muissakin. Ei silti ole oikein arvostella tai tuomita häntä siitä luottamalla pelkästään epämääräisiin lehtijuttuihin tai juoruihin.

Vierailija
2/77 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette tiedä niin Susanna on entinen missi, joten mitoissakin tarrvittaessa kyllä löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/77 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun vaan lenkille, ja koira mukaan ;) On nimittäin pikkukoiraksi ihan liikaa painoa. 

Vierailija
5/77 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:57"]

Mä en ymmärrä miten tolla Anu Saagimilla on varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, se on mun mielestä ihan käsittämättömän ruma. Mutta kai se on katsojan silmässä se kauneus, ja Anun silmissä kaikki muut paitsi hän itse on rumia. Susannaan mitenkään kantaa ottamatta kun en BBtä kato, IL:n sivuilta vaan huomasin että Anu Saagim taas ottanut kantaa asioihini jotka ei hänelle kuulu, eli jonkun toisen naisen ulkonäköön. Vähän niinku nää av-mammatki täällä.

[/quote]

Ja niin kuin sinä juuri otit juuri kantaa toisen naisen ulkonakoon. Tervetuloa meidän kuolevaisten joukkon:). Siis NAIHIN av-mammoihin...

[/quote]

Kuolevainen olen, mutta olisi outoa kai sanoa minua av-mammaksi. Olen esimerkiksi seuraavia asioita:

-mies

-homoseksuaali

-lapseton

Vierailija
6/77 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko oikein vai väärin mutta elämäni aikana olen vain muutaman ihmisen + lukuisten av-mammojen nähnyt/kuullut käyttävän sanaa lihota/lihonnut. Kirjoissa en koskaan. Realiielämässä lihota-sanaa ovat nimenomaan käyttäneet WT-ihmiset.

Vierailija
7/77 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:53"]

No en tiedä onko oikein vai väärin mutta elämäni aikana olen vain muutaman ihmisen + lukuisten av-mammojen nähnyt/kuullut käyttävän sanaa lihota/lihonnut. Kirjoissa en koskaan. Realiielämässä lihota-sanaa ovat nimenomaan käyttäneet WT-ihmiset.

[/quote]

toinen vastaava wt-sana on kuuLLOstaa ja enääN.

Vierailija
8/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bb-taloon pitää ketään ottaa noin kiireellä?? Edes koiralle ei ehtinyt järkätä hoitopaikkaa, vaan se piti ottaa mukaan?

Vierailija
9/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä lihonnut ole mielestäni yhtään. Lihonut, kylläkin. Tai enemmänkin turvonnut.

Vierailija
10/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun BB-talosta lähtee kaikki pois eikä siellä ole kohta yhtään "julkkista" jäljellä. Ja koira kuulemmaa kärsii pahasta eroahdistuksesta ja muun maiden BB:issä on ollut koiria.

Susannalla on kuulemma antabus-kapseli eli ei voi juoda.

Joo, seuraan liian tarkkaan BB:tä (tai en itse asiassa edes sitä ohjelmaa, vain keskustelupalstaa...)

Vierailija
11/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 09:58"]

Niin no, kyllähän tuo ihan selkeästi on turvoksissa lääkkeistä. Ärsyttää tuo jeesustelu siinä mielessä tosi paljon, että mulla on paino noussut myös tosi rajusti mielialalääkkeistä ja kiva kun tietää, miten ihmiset puhuu paskaa että on se tuokin lihonut ja varmasti ryyppää jne. Sympatiat Susannan puolella. 

[/quote]

Samaa mieltä! Ja mun mielestä Susanna näyttää ihan hoikalta edelleen vartalosta, kasvot vain ovat turvonneet ja se tietysti luo sen mielikuvan että olisi muutenkin lihonut tosi paljon.

Vierailija
12/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat lykänneet taloon astumista vaikka 3h, olis saaneet kampaajat ja kuvat ym hoidettua. Ja vissiin vähän pulaa oikeista julkkiksista?

Vierailija
13/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä keskivertoa paremman näköinen, naisellinen nainen edelleen minun mielestäni. kenestä vain saa tietysti huonon tai hyvän kuvan, eikä kukaan ole hiukan laittautumatta huippukaunis.

Vierailija
14/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lihava, vaan todella turvonnut. Näytti siltä, kuin olisi rauhottavien tai muiden lääkkeiden vaikutuksen alaisena. Silmät seisoi päässä ja puhe oli epäselvää. Ikävää, että pitää tunkea tv:seen tuossa kunnossa. Jos on sairautta, pitäisi se rauhassa hoitaa. Ongelmat selkeästi jatkuneet erosta asti. Sääli lapsia.

Vierailija
15/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sussulla antabus-kapseli? hurjaa. 

koirat on kivoja, mutta aika epätoivoista tuo koira bb:ssä. ja todellako suomen julkkikset on tässä? uimarin exä ja hunks-tanssija? kuka sruraavaksi taloo , arvauksia? sabina särkkä? playboy-suski ja sen nuori boyfriend?

Vierailija
16/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:57"]

Mä en ymmärrä miten tolla Anu Saagimilla on varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, se on mun mielestä ihan käsittämättömän ruma. Mutta kai se on katsojan silmässä se kauneus, ja Anun silmissä kaikki muut paitsi hän itse on rumia. Susannaan mitenkään kantaa ottamatta kun en BBtä kato, IL:n sivuilta vaan huomasin että Anu Saagim taas ottanut kantaa asioihini jotka ei hänelle kuulu, eli jonkun toisen naisen ulkonäköön. Vähän niinku nää av-mammatki täällä.

[/quote]

Mutta sulla on varaa sanoa, että Saagim on ruma? Saako suakin nyt arvostella, kun arvostelit Saagimia?

Vierailija
17/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua ärsyttää tuo lihoNNUt-muoto. On sitten kuinka oikeaa kieltä tahansa.

Vierailija
18/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARVASIN. AIna joka näsä puuttuu siihen miten lihota tai lihonnut on niiiin väärin tai muuten kamalaa. Mutta kun se on ihan oikein ja sitä saa käyttää!

Minusta lihonut kuulostaa tynkäsanalta kuten olis esim pudonut, kadonut, mutta en sentään vedä herneitä nenään jos joku käyttää sitä muotoa =)

Vierailija
19/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna näyttää olevan turvoksissa, mutta koira on kyllä lihava. Eikä BB-talo sekoiluineen ole muutenkaan koiran paikka. 

Vierailija
20/77 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Keto näyttää ihan normaalilta av-mammalta. Oli sitten lihonnut, lihonut tai mitä vaan. Kaikki me vanhenemme. Ja kukaan nelikymppinen ei näytä enää kaksikymppiseltä. Ei edes Susanna Penttilä.