Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaasassa ei osata käytöstapoja

Vierailija
23.09.2013 |

Hirveetä etuilua joka paikassa ja ruottinkieliset pahimpia. Bättre folk först? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Paitsi joo, Wasateaterissa mua etuiltiin kassalla, joku pukumies. Muuten oon kyl saanu tosi iloista palvelua aina. 

Vierailija
2/6 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa on Suomen törpöimmät kuskit - suojatiellä aina hengenvaara. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut! hassua lukea tällainen avaus kun itsekin just mietin samaa..Esimerkki "käytöksestä": seisoin vastikään vessajonossa eräässä suositussa vaasalaisessa yökerhossa, ja paikallisilla kantiksilla tuntui olevan joku vippi sinne vessaan kun piti etuilla. Sanoin olevani jonossa, jolloin nämä etuilijat virnistivät ylimielisesti ja menivät silti!? En ole missään kohdannut yhtä veemäistä porukkaa täytyy sanoa, kuin Vaasassa ja pohjanmaalla ylipäätänsä..

Vierailija
4/6 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:22"]

Olen huomannut! hassua lukea tällainen avaus kun itsekin just mietin samaa..Esimerkki "käytöksestä": seisoin vastikään vessajonossa eräässä suositussa vaasalaisessa yökerhossa, ja paikallisilla kantiksilla tuntui olevan joku vippi sinne vessaan kun piti etuilla. Sanoin olevani jonossa, jolloin nämä etuilijat virnistivät ylimielisesti ja menivät silti!? En ole missään kohdannut yhtä veemäistä porukkaa täytyy sanoa, kuin Vaasassa ja pohjanmaalla ylipäätänsä..

[/quote]

Yhdessä pikkukahvilassa pyysin kassaa avaamaan oven vessaan. Sinne änkesi äiti ja tytär samaan aikaan ja olipa tuska päästä sieltä pois, koppi erikseen ja käsien pesupaikka oven takana, mutta silti sitä ei ole mitoitettu kolmelle. Äsken kassalla pari ruotsinkielistä pikkulikkaa ihan kylmästi vaan käveli kassalle missä oli pitkä jono, koko jonon eteen. Salilla kun raivaan itselleni tilaa että saan viedä painot pois, tulee joku toinen takaa ja laittaa omansa siihen tyyliin "minun täytyy ehtiä ennen tuota". Kun olen lähdössä jostain tilasta, ei odoteta että edelliset lähtee pois vaan sisään ängetään heti kun ovi aukeaa, vaikka on ahdasta. Esimerkkejä riittää. Ap. 

Vierailija
5/6 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkieliset nyt tuntuu omasta mielestään olevan etuoikeutettuja muuallakin kuin Pohjanmaalla. Ainakin Helsingissä iso osa "tahtonaisista" (luja tahto korvaa puuttuvan älyn) tuntuu olevan ruotsinkielisiä.

Vierailija
6/6 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Vaasan ruotsinkieliset mitään bättrefolkkia oo. Ihan tavallisia tallaajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan