Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan kerrostalossa saa vielä käyttää pyykkikonetta? ev

Vierailija
17.07.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus taitaa olla yleensä klo 23

Vierailija
2/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kai klo 21 ta 22 viimeistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

konetta pyörittänyt. Ahdisti kyllä koko ajan että joku tulee valittamaan..

Vierailija
4/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän edellisessä asunnossa, joka oli siis kerrostalossa, mitään kuulunut. Konetta pyöritettiin, koska huvitti.

Vierailija
5/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka keskellä yötä, kun nämä on niin hiljaisia. hyvä kun edes itse kuulen, että se kone tosiaankin on päällä;)

..eri asia on sitten jotkut kymmenen vuotta vanhat pommit, jotka paukuttaa ja hyppii viimeistään linkoamisvaiheessa naapurin puolelle...

Vierailija
6/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asutaan ja kone ei kuulu kylppäristä edes tähän viereen olohuoneeseen, joten olen kyllä pyörittänyt joskus vielä puolen yön aikaankin. En sitten tiedä kuuluuko alakertaan jotenkin kovemmin, mutta tuskin, ja jos kuuluukin, vuoroin vieraissa ;) eli kyllä sieltä alakerrastakin välillä kuuluu öisin meille melua kun sinkkuherra kotiutuu seuralaisineen baarista klo 4.. =)

Vierailija
7/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka keskellä yötä, kun nämä on niin hiljaisia. hyvä kun edes itse kuulen, että se kone tosiaankin on päällä;)

..eri asia on sitten jotkut kymmenen vuotta vanhat pommit, jotka paukuttaa ja hyppii viimeistään linkoamisvaiheessa naapurin puolelle...

Vierailija
8/8 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos meidän talossa joku pesee pyykkiä, niin sitä ei todellakaan kuule. Ei edes suihkussa käyntiä tai imurointia kuulu. Kerran olen kuullut, kun naapuri kävi vessassa ja päästi kunnon varpusparven pönttöön, mutta muuten en ole kuullut naapureista mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän