Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen. mitään ei roiku ei lörpy ulkopuolella. lähes olematon häpykumpu. heh! täydellinen.

Sivut

Kommentit (42)

Mulla oli nuorena vähän traumaa omasta pimpastani. Pienet huulet kun jo aika nuorena alkoivat tukea esiin sieltä isojen välistä. Karvapuska kun siinä edessä aikanaan oli, niin ei siihen niin huomiota kiinnittänyt. Mutta kun jossain vaiheessa yläasteen lopulla ja lukion alussa alkoi olla yleistä puskaansa trimmata, niin huomasin asian. Sieltä ne pikkuhuulet vaan tursuavat esiin. Muilla ei sellaista muka ollut. Mutta nyt vuosien jälkeen olen tajunnut, että itse omaa pimppiään katselee vähän lähempää ja eri kulmasta kuin muut sen näkevät. Olen nykyisin bi ja muutaman naisen pimppiinkin olen päässyt lähemmin tutustumaan. Ihan samanlaisia ne suunnilleen ovat oleet kuin omanikin. Ja eivät ne pikkuhuulet seistessä (esim suihkussa) sieltä sen vertaa minulla tai useimmilla muillakaan näy, että siihen kukaan huomiota kiinnittäisi. Ja miehet ja ne muutamat naisetkin ovat kovasti pimpistäni tykänneet :) Nykyisin asia ei ole mikään ongelma. En haluaisi mitään "viivapillua".

Saa ne huulet sieltä tursuta. :) Tästä on parinkymmenen miehen galluppi tullut tehtyä ja viimeiset 3 vuotta saman miehen intoa lähetä seurattua :)

Muista pitää mahdollisimman paljon esillä ja useiden ihailtavana.

t: samasta kohtaa samalla tapaa kaunis, en ole vain keksinyt tälle "kauneudelle" arkikäyttöä kummempia tilanteita ;)

Minusta taas sellainen pelkkä viiva ei ole vähään seksikäs. Kyllä häppärit saavat - ja minusta pitääkin olla - ihan kunnon kokoiset. Liian isot tietenkin pahasti roikkuvat, niiden välit on hankala puhdistaa kunnolla, hankaavat jne... Mutta isot häppärit ovat kauniit... etenkin kun nainen kunnolla pyllistää ;)

Totta puhut :)

Lainaus:

Minusta taas sellainen pelkkä viiva ei ole vähään seksikäs. Kyllä häppärit saavat - ja minusta pitääkin olla - ihan kunnon kokoiset. Liian isot tietenkin pahasti roikkuvat, niiden välit on hankala puhdistaa kunnolla, hankaavat jne... Mutta isot häppärit ovat kauniit... etenkin kun nainen kunnolla pyllistää ;)

taas on semmonen tosi pullea, sit isot häppärit ja kun olen kiihottunut ne avautuvat niin, että kaikki näkyy, toooosi kaunia ja ihana..

vitsit kun mua nauratti, en oo nimittäin tiiraillut alapäätäni aiemmin ja tuon ketjun innoittamana päätin tehdä sen. Oletus oli ettei näky ole kaunis yhdeksän synnytyksen jälkeen mutta väärinpä oletin. Suorastaan hirveän kaunis on minunkin pillu, ja siitäkös olen riemua repinyt :D

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat