Eilen illalla oli ensimmäinen kerta. Mitä haluaisit kysyä minulta?
Kommentit (4)
Mikä saa miehen (ap) kirjoittamaan näin typeriä aloituksia??? Mitä haluaisit kysyä -tyylin aloitukset ovat kaikkien aikojen pohjanoteerauksia. Todellisia henkisen vajaavaisuuden esimerkkejä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 20:16"]
Mikä saa miehen (ap) kirjoittamaan näin typeriä aloituksia??? Mitä haluaisit kysyä -tyylin aloitukset ovat kaikkien aikojen pohjanoteerauksia. Todellisia henkisen vajaavaisuuden esimerkkejä.
[/quote]
Unohdin edellisestäni että mitä partnerisi (ap) ??? sanoi kun näki spermaa täynnä olevan kondomisi tulevan ulos vaginastaan, minua jäi pois tuosta edellisestäni, anteeksi!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 20:16"]
[/quote]
Unohdin edellisestäni että mitä partnerisi (ap) ??? sanoi kun näki spermaa täynnä olevan kondomisi tulevan ulos vaginastaan, minua jäi pois tuosta edellisestäni, anteeksi!!!!!!!
[/quote]
NI VASTATKAA JO MULLE!!!!!!!!!!!!
Suositteleltko naimista eronneille 50-vuotiaille tai sitä iäkkäämmille naisille?