Rainbow...
Eräs henkilö oli ostanut puolukkahillopurkin olettaen, että tuote olisi kotimainen. Siinä olikin puolukkaa vain hiukan ja se olikin kiinalaista.
Siis apua, mitä me syömme, tai mitä meille syötetään?
Varmasti olisi tarjolla kotimaistakin marjaa, mutta ei se kelpaa s-ryhmälle.
Rainbow on minulle henkilökohtaisesti kuin punainen vaate härälle, en osta, ainoastaan roskapussit kelpaa.
Toivottavasti s-ryhmä pitää tämän rainbow tuotesarjan rinnalla kunnollisia, LUOTETTAVIA TUOTTEITA, vaikka olisi kalliinpaakin.
En väitä, että kiinalainen ruoka olisi huonompaa, mutta jos asiakas ostaa tuotteen siinä toivossa että ollaan kotimaisella linjalla, niin eiköhän suomalainen marja sentään mene muiden edelle, lookisesti!
Silloin tällöin tästä rainbow tuoteryhmästä kuuluu jotain huonoa.
Kommentit (10)
Mä ostan ehdottomasti mieluummin Rainbowta jos se on laadultaan suht sama kuin brändätty kilpailija. Ei mitään järkeä maksaa brändistä ja sen mainoskuluista, kun saman tavaran saa edullisemmin vähän arkisemmassa pakkauksessa. Meillä on iso perhe ja isot ruokakulut, joten säästän paljon näin tekemällä.
Aika jännä, en tiennyt puolukkaa kasvatettavan Kiinassa. Hillon marjoja näköjään tulee Suomesta, Ruotsista, Venäjältä ja Kiinasta.
Mutta mielestäni on tyhmä olettaa mitään. Rainbow on halpismerkki, ja käyttää raaka-aineita sieltä mistä halvimmalla saa.
Hilloissa on yleensä max 50% marjaa. Itse olen hyvin tarkka tuoteselosteista, mutta mies ostaa aina nopeasti ja mitä edullisesti saa. Katsoinpa jääkaapista löytynyttä Saarioisten puolukkahillopurkkia, siinä ei lukenut mistä marjat on kotoisin, eli ei ne ainakaan suomalaisia ole. Puolukkaa oli 40%.
Kannattaa sinunkin mennä itse metsään niin saat varmasti kotimaista puolukkaa!
Viikonloppuna söin Rainbown ranskalaisia perunoita, hyviä olivat.
No hohhoijakkaa
No ei kai se ole s-kaupan vika, jos joku luulee ostavansa jotain muut mitä sitten ostaa?
Se on hyvä että hyllyssä on vaihtoehtoja. Jos joku ostaa mielummin hilloa jossa on 20% marjoja, niin sitä ei pidä estää. Jos marjojen määrä on oleellista, niin lukekaan tuoteseloste ja valitkaa sen mukaan.
Itse otan aina lähtökohtaisesti halpamerkin, edellyttäen että tuote on oikeasti vastaava ja että se on halvempi.
Jotku tuotteet ovat täysin samoja. Eli joku valmista pakkaa ihan samaa tuoteta myös halpamerkin pakkaukseen, kuin omilla logoilla varustettuun pakkaukseen.
Voi ap! Et ole sisäistänyt Rainbown ideaa! Se on halpismerkki, tavoitteena tarjota asiakkaille merkkituotteita edullisempia tuotteita ja usein ulkomainen tuote on kotimaista edullisempi, mutta paljon niissä tuotteissa on kotimaisiakin. Esim. maito Ingman, juustokerma kaslink Foods, vehnäjauhot ja luomu kaura hiutaleet Helsingin mylly, paahtoleipä Linkosuon leipomo...
Mutta ohuet broilerin fileet olivat yhtä paksuja kuin rintafileet, joten en osta mitään lihatuotetta ainakaan Rainbown-merkillä ja sitäpaitsi olemme suomessa, miksi firman nimi ei voi olla suomea??(kuten Pirkka)
Rainbow ei ole halpatuote kuten X tra.X tran reseptejä on muutettu hinnan alentamiseksi,esim. pizza ilman täytettä tai meetvursti ilman mausteita.Rainbow vastaa merkkituotteita halvemmalla,mainoskulut poissa.
Ja silloin tällöin sitä oikein yllättyy, kun katsoo Rainbow-tuotteen valmistusmaan ja valmistuspaikan. Lonkero: Suomi, Laitilan Wirwoitusjuomatehdas. Ruispalat: Suomi, Vaasan & Vaasan. Ja niin edelleen...
Itse ostan kaupan omia tuotemerkkejä mielelläni, kunhan olen tarkistanut tiedot.