Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te erositte? Varsinkin normaaleja eroja tähän.

Vierailija
23.09.2013 |

Kävittekö jonkun viimeisen keskustelun jonka aikana päätitte erota? Jäikö toinen anomaan vielä yhtä yritystä? Lähtikö toinen heti vai miten hoiditte asian, vietettiinkö viimeinen yhteinen yö vielä tai yhteinen viikonloppu oikeana perheenä? Kerroitteko heti lapsille vai vasta kun toinen alkoi pakkaamaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään normaalia eroa.

Vierailija
2/3 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi vielä halunnut jatkaa pystyynkuollutta liittoa, mukavuussyistä. Minä en halunnut, mutta suostuin lopulta kompromissiin, joka tarkoittaisi sitä, että elämme saman katon alla "kämppiksinä" lasten takia. Olin jo roudannut tavarani vierashuoneeseen ja alistuin siihen, että näillä mennään kunnes lapset ovat vanhempia.

Miehelle se ei sitten sopinutkaan kun huomasi, että olen tosissani, enkä tosiaan halua enää jakaa edes säälistä aviovuodetta hänen kanssaan. Sitten hän halusi eron ja heti. Meni sitten melko nopeasti uusiin naimisiin. Mä asustelin lasten kanssa pari ekaa vuotta keskenämme ja tapasin sitten uuden miehen. Nykyään olen onnellisesti uudestaan naimisissa ja ex-mieheenkin on ihan hyvät välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä