Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen ihminen! Minkä valitsisit näistä toiveista?

Vierailija
23.09.2013 |

Hyvä haltiatar antaa sinulle kolme vaihtoehtoa:

a) Laihdut seuraavan yön aikana ihannepainoosi ja pysyt siinä lopun ikäsi. 

b) Saat miljoona euroa. Pysyt siinä painossa, jossa nyt olet, etkä pysty ikinä laihduttamaan. 

c) Saat 5 000 euroa ja sellaisen itsetunnon, ettei ylimääräinen painosi häiritse sinua tippaakaan. Et pysty ikinä laihduttamaan, mutta olet ikuisesti tyytyväinen itseesi.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin B:n silmänräpäyksessä, jos olisin ylipainoinen.

Vierailija
22/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 16:51"]

Valitsen vaihtoehdon B koska pystyn hoitamaan ylipainoni itsenäisesti. Rahaa en pysty tienaamaan itse tuollaista määrää ilman taikatemppuja. Itsetuntoni on normaali.

[/quote]

No mutta sitähän vaihtoehtoa tässä ei ollut, että laihduttaisi itsenäisesti. Joko olisit rikas läski tai hoikka nykyisine tuloinesi tai 5000 käteen ja hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 17:02"]

Luulen, että valitsisin A:n, vaikka painoindeksini on vain nipin napin ylipainon puolella. Saisi koko loppuelämänsä syödä herkullista ruokaa ilman, että tarvitsee huolehtia niiden kalorimääristä, voisi popsia silloin tällöin koko suklaalevyn tuntematta siitä huonoa omaatuntoa... Miljoonan saa nopeasti kulumaan, mutta että koko loppuelämän saisi herkutella - ah! Jep, olen herkkusuu :)

[/quote]

Aa, mikä älynväläys!! Jos tuo A tarkoittaisi sitä, että voisi syödä mitä vaan lihoamatta, ottaisin ihan heti A:n. 

Ei tällaisilla asioilla saisi kiusata. Hirveää haaveilla saavuttamattomasta :)

Vierailija
24/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan miljoonan. Laihuudesta ei ole mitään iloa, jos on köyhä. Rahoilla pystyn kuitenkin harrastamaan mukavaa liikuntaa ja kalliimpiakin lajeja sekä maksamaan itselleni yksityisen terveydenhuollon. Ja ennen kaikkea olisin vihdoin onnellinen.

Vierailija
25/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. olen sairauden vuoksi jojoillut koko ikäni eikä mikään voita sitä tunnetta kun terveenä olen painossa jossa olo tuntuu omalta.

Vierailija
26/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a tai b

minulla ei ole oikeastaan itsetunto-ongelmaa, joten c ei olisi vaihtoehto

toisaalta ihannekroppa houkuttaa mutta enemmän mä sillä miljoonalla tekisin

Vierailija
27/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo päätös: A

Ikuisesti ihannepainossa pysyminen olisi kyllä rahaa arvokkaampaa. 

Vierailija
28/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ehdottomasti B. Ylipainoa on 20 kiloa, mutta myös niin hyvä itsetunto, ettei paino haittaa mun elämää millään tasolla. Miljoonalla tekisin mitä vaan perheen kanssa :) 

Vierailija
29/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa sanoa, mutta ottaisin a:n. Ei ole suurta rahantarvetta ja ylipainoa on niin paljon, ettei terveydellisistä syistä ole hyvä vain hyväksyä painoa. BMI on 35 ja suvussa normaalipainoisillakin sydän- ja verisuonitauteja.

Vierailija
30/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

B ehdottomasti!
Painoindeksi 26,1. 

Vierailija
31/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri laihduttanut, ylipainoa on vielä hieman, mutta kestäisin tämän joten B.

jos olisit kysynyt 2 vuotta sitten kun painindeksini oli...  tyyliin 40, olisin valinnut A:n, kärsin aika paljon ja vaikka saisin hyvän itsetunnon (C) olisi vaatteiden ostaminen edelleen perseestä ja parisuhdemarkkinatkinrajoitetut.

Vierailija
32/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen miljoonan ottaisin.

Vierailija
33/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle b, kiitos.

Vierailija
34/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti haluaisin vaihtoehto D:n, joka olisi elämäni rakkaus joka ei välittäisi kiloistani, mutta noista vaihtoehdoista B.

Vierailija
35/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

b on helppo valita, jos ei ole ihan törkee läski. Lihavakin voi olla hyväkuntoinen.

Vierailija
36/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

B vaihtoehto, olen 0,4 kg ylipainoinen. Painoindeksi 25,1.

Nyt se milli tänne :D

Vierailija
37/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

B, ei tarvitse edes pohtia vaihtoehtoja.

Vierailija
38/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin muka vaikea kysymys, ehdottomasti vaihtoehto b. Ylipainoa kyllä on, mutta bmi 32-33 nyt ei vielä ole mikään maailmanloppu, joten rahat tännenythetikiitos. :D

Vierailija
39/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

B tietysti! bmi 33

Vierailija
40/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin B:n. a houkuttaa kyllä kanssa, mutta mieluummin ottaisin sen millin ja ostaisin ihanan talon täältä Helsingistä. Jossa voisin sitten asua loppuelämäni läskeineni. Kuitenkin joo.

(Mulla 9kg yli normaalipainon ylärajan, pituutta 172, eli terveysriski vielä aika pieni tässä painossa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi