Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen ihminen! Minkä valitsisit näistä toiveista?

Vierailija
23.09.2013 |

Hyvä haltiatar antaa sinulle kolme vaihtoehtoa:

a) Laihdut seuraavan yön aikana ihannepainoosi ja pysyt siinä lopun ikäsi. 

b) Saat miljoona euroa. Pysyt siinä painossa, jossa nyt olet, etkä pysty ikinä laihduttamaan. 

c) Saat 5 000 euroa ja sellaisen itsetunnon, ettei ylimääräinen painosi häiritse sinua tippaakaan. Et pysty ikinä laihduttamaan, mutta olet ikuisesti tyytyväinen itseesi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

B mullekin, mutta painoindeksi vain 25,5 joten ei vielä paha. Jos olisi 35 niin sitten varmaan ottaisin A:n. 

Vierailija
42/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat, jotka ovat tyytyväisiä itseensä, eivät ilmeisesti ole VIELÄ sairastunut mihinkään mikä johtuu lihavuudesta. Itse tekisin mitä vain, että pääsisin ihannepainooni ja nämä lihavuudesta johtuvat terveysongelmat katoaisivat samalla. Ylipainoa 30kg, "ei edes sen enempää". A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen vaihtoehdon B koska pystyn hoitamaan ylipainoni itsenäisesti. Rahaa en pysty tienaamaan itse tuollaista määrää ilman taikatemppuja. Itsetuntoni on normaali.

Vierailija
44/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että valitsisin A:n, vaikka painoindeksini on vain nipin napin ylipainon puolella. Saisi koko loppuelämänsä syödä herkullista ruokaa ilman, että tarvitsee huolehtia niiden kalorimääristä, voisi popsia silloin tällöin koko suklaalevyn tuntematta siitä huonoa omaatuntoa... Miljoonan saa nopeasti kulumaan, mutta että koko loppuelämän saisi herkutella - ah! Jep, olen herkkusuu :)

Vierailija
45/45 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen vaihtoehdon B. Sain tänä aamuna tietää että olen ylipainoinen kun tarkistin asian uudesta painoindeksilaskurista. Uusi painoindeksini on 25,1 eli lievä  ylipaino. Tietenkin haluaisin olla hoikempi, mutta jos minulla olisi miljoona, voisin käydä vartalohoidoissa ja ostaa hyviä alusvaatteita, jolloin näyttäisin samassa painossa paremmalta kuin nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi