Lue keskustelun säännöt.
Miksi lähihoitajat on usein niin rumia?
Kommentit (4)
Uuh aah täälä ap sun mies ooh aah T;lähäri
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Ja onkohan joku kaunis, mukava ja seksikäs lähihoitaja vienyt sulta miehen kun haukut lähihoitajia, taitaa noi kaikki lähihoitaja mollaus viestit olla sulta.
taitaa niitä " rumia" olla joka ammateissa.. ja mikä on ruma..hmm...aika vaikee kysymys kun kaikillahan on oma maku=) ha,haa
Ja onkohan joku kaunis, mukava ja seksikäs lähihoitaja vienyt sulta miehen kun haukut lähihoitajia, taitaa noi kaikki lähihoitaja mollaus viestit olla sulta.