Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten ihmisten et toivoisi lisääntyvän?

Vierailija
22.09.2013 |

Ekana tulee mieleen persut ja lestat.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisesti sairaiden en toivoisi lisääntyvän, mukaanlukien persoonallisuushäiriöiset. Tietää kärsimystä koko perheelle.

Vierailija
22/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden, ketkä saavat aikaan vain jollain tavalla vammaisia tai muuten vakavasti sairaita lapsia. Tunnen eri yhteyksistä pari perhettä joilla raskaudet menevät jatkuvasti kesken tai tuloksena on enemmän ja vähemmän vammainen jälkeläinen. Näitä vammaisia ja sairaita sitten hoidatetaan laitoksissa tai muuten todella kallilla erityishoidoilla ja erityisvälineillä.

Yhtään normaalisti pärjäävää lasta ei heillä ole. Perheiden jaksaminen on äärirajoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän luonnonvaroja tuhlata huomattavasti enemmän USAssa kuin Intiassa. Katkaistaisiin terävin kärki kerskakulutukselta ja niissä valtioissa joissa "on varaa" kuluttaa, eniten kuluttavat eivät lisääntyisi. Valitettavasti kusipäitä on aina ollut, joten minä ja sukuni saisimme lisääntyä.

Vierailija
24/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteille sterilisaatio!

Vierailija
25/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipummit ja loiset.

Kaikki yhteiskunnan elätit.

Vierailija
26/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta vastaan silti. Koko tämän maapallon väestömäärä pitäisi saada alenemaan, huomattavasti.

Vierailija
27/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykeltään friikit sadistit, kuten Mengele ja minun exäni.

Vierailija
28/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-potilaat, rumat ja nistit.

Vierailija
29/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmien, sadististen, väkivaltaisten, välinpitämättömien, päihderiippuvaisten ennen kuin ovat päässeet addiktiostaan eroon.

Vierailija
30/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuten minä: ihmiset, jotka eivät halua lisääntyä

Vierailija
31/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneiden, itsekkäiden ja itsekeskeisten. Tunnekylmien tai mielenterveysongelmaisten, sikäli kun ongelma vaikuttaa haitallisesti lapseen. Näiden heteropride-natsi-selittelijöiden kaltaisten ressukoiden. 

Vierailija
32/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vain niiden, jotka eivät pysty huolehtimaan lapsistaan. Erityisesti tunne-elämän ja psyykkisen kehityksen suhteen. Taloudellisia vaikeuksia voi tulla kaikille ja sen takia on onneksi pohjoismainen systeemi. Mutta ihmiset, jotka eivät osaa tai edes halua vastata lapsen tunteisiin ja tarpeisiin voisivat jättää lapset tekemättä.

Vaikka itse olen tällainen vihervasemmistolainen niin ei tulisi mieleenkään toivoa muulla lailla ajattelevien jäävän lapsettomiksi.

Tietty ihan järkevästi ajateltuna maapallon tulevaisuuden kannalta voisi toivoa, että ne, jotka eivät tippaakaan välitä ympäristöstä, eivät lisääntyisi hirveästi ja

siirtäisi asenteitaan eteenpäin, koska ympäristön tila on jo nyt huono.

Ne

Vierailija
33/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen kokoomuslaiset ja "Käteinen" valitettavasti sillä on jo jälkikasvua, kuhan eivät oo yhtä tyhmiä ku isänsä.

Vierailija
34/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 12:15"]

Ekana tulee mieleen kokoomuslaiset ja "Käteinen" valitettavasti sillä on jo jälkikasvua, kuhan eivät oo yhtä tyhmiä ku isänsä.

[/quote]

Äärioikeiston naiset! Ne todellakin kääntää mun pään. Susanna Koski on aivan ihan - näytä, että niille happamille vasureille, että nainenkin voi kusta seissaaltaan! 

Vierailija
35/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niiden jotka eivät jostain syystä kykene huolehtimaan lapsistaan (en nyt tarkoita taloutta vaan turvallisuutta, terveitä rajoja jne) ja antaan heille rakkautta. Toisaalta kaikillahan on oikeus lisääntyä, ja ihminen voi kasvaa raskauden aikana ja vauvan myötä valtavasti. Ehkä oikeasti voisin ajatella täyttä bannia lapsentekoon alkoholisteille, pedofiileille ja narkomaaneille. Oikeastaan "elämäntapa" -huumekäyttäjät (ei riippuvainen mutta usein pössyttelyä ja muiden aineiden viihdekäyttöä viikonloppuisin) menevät mun mielestä samaan nippuun täysnarkkien kanssa, kun siis mietitään onko heistä vanhemmiksi. Elämänhallinta, se on se juttu, mikä erottaa hyvät vanhemmat huonoista. Toisaalta omien ehtojeni mukaan minäkin olisin jäänyt syntymättä, ja minusta on kuitenkin ihan kiva elää.

Vierailija
36/36 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien ja itsekkäiden. Ensinnäkin sellaisia geenejä ei tarvitsisi siirtää eteenpäin,ja toisekseen eivät ole kovin hyviä vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi