Olenko 35-vuotiaana miehenä myöhässä kun etsin parisuhteeseen lapsetonta naista, jonka kanssa voimme rauhassa seurustella pari vuotta ennen perheen perustamista?
Kommentit (103)
Kannattaa ottaa joku n. 25v nainen
Montakohan näistä vastauksista on ikiksen kirjoittsmia?
Hyi vanhat miehet on ällöjä. eli siis 22+ en panis vaik saisin miljoonan
N19
Kovin negatiivisia vastauksia oli aluksi. On aivan normaalia, eikä mitään ikäerohulluutta tai hopeakettuilua, että mies on muutaman vuoden vanhempi. Ap voi siis aivan hyvin katsella esim 31-32-vuotiaita naisia ja ehtiä aloittaa hänen kanssaan lapsen yrittämisen parin vuoden jälkeen. Aphan ei edes sanonut mitään että olisi etsimässä täsmälleen omanikäistään (joilla hedelmällisyys laskee jo paljon siinä parissa vuodessa) tai toisaalta huomattavasti nuorempaa, mutta moni näytti tulkinneen jommin kummin?
Ei todellakaan ole liian myöhäistä.
Todella epäreilu peli, kun asiat on toisin päin :(
Olet pahasti myöhässä provoilussasi, tyylisi tunnistaa jo otsikostakin.
Ap ei tainnu saada edes sormella koittaa... ei jatkoon!
voit. itsekin etin miestä perheen perustamiseksi.
N32 helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta hankit jonkun 18-22v.
Tietäisitpä vaan miten helppoa se on. Ja monet niistä mitä oon pannut ovat olleet todella kauniita, varsinkin suomalaisiin naisiin verrattuna. Yli 26v en katsoisi päinkään.
M44
Lievät pedovibat sieltä.
Oon 37v. Mun ukko 33v. Jos joskus vanhan otan nuoremman. 10v mua nuorempi ok. Enivei nuorempi.
Harva vanha akka haluaa enää mitää vanhaa ukkoa. Believe me ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit. Sauli Niinistö sai lapsen +70 vuotiaana.
Että niin. Turhaa naiset alapeukuttaa ja väittää että olisi myöhässä.
Sinulla on vielä 35 vuotta aikaa.
Ai ensimmäisen? En tiennytkään että hän oli sinne saakka naista saamaton, lapseton poikamies.
Et ole myöhässä. Ja helsinkiläisyydelläsi on merkitystä; helsinkiläiset ovat maan vanhimpia ensisynnyttäjiä.
En ole lukenut ketjua, mutta mietitäänpä tätä kautta:
Mihin aiemmat parisuhteesi ovat katkenneet? Kerro parista viimeisimmästä ihastuksestasi, miksi niistä ei kehittynyt parisuhdetta. Kuinka monta kiinnostavaa naista olet tavannut esimerkiksi elokuun aikana? Miten asiat heidän kanssaan etenivät?
Et ole myöhässä mutta ihan kalkkiviivoilla. Katsele ensin itsesi ikäiset ja jos ei löydy niin sitten vähän nuorempia. Etenkin Helsingissä on paljon tuon ikäisiä, lapsettomia, ihan hyviä naisia vapaana ja vailla isäksi suostuvaa. Perheenperustamisikäisiä miehiä muuten on huomattavasti enemmän kuin naisia joten siinä mielessä miesten ei kannattaisi ihan noin pitkälle vitkutella puolison ja äitiehdokkaan etsimisessä vaan kannattaa toimia heti kun sopiva löytyy. Tee lapset ensin vaikkei puoliso ihan ihannepuolisoasi vastaisikaan, sen elämän rakkausden ehtii etsiä sitten neljä-, viisikymppisten jälkeen kun lapset jo koulussa tai jo kotoa lähtemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Todellako? Nuoruudessani minulle kerrottiin että kaltaisilleni miehille alkaisi juuri tässä iässä olla kysyntää...
AP
Niin varmaan sanottiin, mutta eihän siinä sanottu mitään lapsista.
Tein samanlaisen keskustelun, mutta sain runsaasti vihamielisiä kommentteja siitä, kuinka haluan vain "spermapankin" tai miehen lapsen takia, vaikken mitään sellaista sanonut. Ja olen nainen. Ja ap:ta pääosin ylistetään, no jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin vielä 35v mies voi löytää 25v naisen.
Puhun omasta kokemuksesta. Kun olin 35 niin menin naimisiin 26 vuotiaan naisen kanssa. Hyvin on sujunut kaikin puolin.
Huutonaurua! t. 23-vuotias nainen
Naura vaan. Oma vaimoni onkin kypsä ikäisekseen ja halusi hieman vanhemman turvallisen miehen.
Joo, en tiedä mitä nappeja tuo muikkeli on syönyt. Eipä todellakaan ole mikään temppu saada nuori muikkeli, varsinkin jos on hoitanut asiansa hyvin. Eli ei dokannut itseensä aivokuolleeksi, osaa peruskäytöstavat, normi keskustelutaidot, pitänyt itsensä hyvässä kunnossa, edennyt uralla jne. Noilla korteilla voittaa 99% noista nuoremmista kolleista.
Miksi sitten tuollaisia ominaisuuksia miehessä etsivät naiset haukutaan palstalla? Jatkuvasti täällä on miesten tekemiä aloituksia, joissa kerrotaan, miten naisille ei kelpaa kuin menestyneet miehet.
Huh onneksi omat tenavat on jo 32 ikäsenä 10 ja 8, ei pystyis millään enää kun ikää tulee lisää