Olenko 35-vuotiaana miehenä myöhässä kun etsin parisuhteeseen lapsetonta naista, jonka kanssa voimme rauhassa seurustella pari vuotta ennen perheen perustamista?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Naisen hedelmällisyys laskee dramaattisesti noin 35-vuotiaana. Siihen ei vaikuta se, että on koulutettu, hyvässä duunnissa, käy salilla ja näyttää freesiltä.
Rauhallinen parin vuoden seurustelu ennen yrittämistä voi tehdä naisesta pysyvästi lapsettoman, ja valtaosa keski-ikää kolkuttelevista naisista sen tietää.
Luultavasti aapeen ei kannatakaan ottaa samanikäistä tai vanhempaa, vaan nuorempi.
35-vuotiaalla miehellä ei ole mikään hätä parin vuoden seurustelun jälkeenkään...Hänen kannattaa nyt suunnata katse 25-30-vuotiaisiin naisiin
Vierailija kirjoitti:
Et oo jos et ole ryypännyt piliäsi
En juurikaan käytä alkoholia, tai mitään muitakaan päihteitä. En myöskään tupakoi
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin vielä 35v mies voi löytää 25v naisen.
Puhun omasta kokemuksesta. Kun olin 35 niin menin naimisiin 26 vuotiaan naisen kanssa. Hyvin on sujunut kaikin puolin.
Huutonaurua! t. 23-vuotias nainen
23-vuotias lapsonen ei ole vielä ehtinyt nähdä elämää näköjään. Eikä seuraa yhtään mitä maailmalla tapahtuu. Googlaapa vaikka Jenni Haukio ja Sauli Niinistö. Kun tuosta ikäerosta nyt oli puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun omasta kokemuksesta. Kun olin 35 niin menin naimisiin 26 vuotiaan naisen kanssa. Hyvin on sujunut kaikin puolin.
Naura vaan. Oma vaimoni onkin kypsä ikäisekseen ja halusi hieman vanhemman turvallisen miehen.
Ap, oot just parhaassa iässä. Naiset saavat sun iässäsi ja voivat saada lapsia todellakin vielä 45-vuotiaanakin ihan luomusti. Täällä trolleilee ne jolla jäi aikanaan nuoruusvuodet elämättä, älä usko niitä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23-vuotias lapsonen ei ole vielä ehtinyt nähdä elämää näköjään. Eikä seuraa yhtään mitä maailmalla tapahtuu. Googlaapa vaikka Jenni Haukio ja Sauli Niinistö. Kun tuosta ikäerosta nyt oli puhe.
Se, että vähemmistö nuoremmista naisista seurustelee vanhempien miesten kanssa ei poista sitä tosiasiaa, että suurin osa nuoremmista naisista ei halua vanhaa miestä. Tästä on tehty ihan tutkimuksiakin. Turha elätellä harhaluuloja ap:lle, kun jos tapauksesi on totta, niin se on harvinainen poikkeus. t. 23-vuotias nainen
Jos löydät about 30v naisen, niin sitten lapsihaaveet ja tulevaisuuden toiveet voisivat täsmätä. Harva parikymppinen haluaa vielä lapsia, kun on opiskelut ja muut kesken. Haluavat vielä nauttia nuoruudesta ja vapaudesta. Sen ikäisille perheen perustamiset eivät todennäköisesti ole suunnitelmissa lähitulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oot just parhaassa iässä. Naiset saavat sun iässäsi ja voivat saada lapsia todellakin vielä 45-vuotiaanakin ihan luomusti. Täällä trolleilee ne jolla jäi aikanaan nuoruusvuodet elämättä, älä usko niitä,
Voi sitä Lotossakin voittaa. Mutta kovin moni ei voita. Biologisia faktoja on turha kaunistella. Ei ole trollaamista sanoa asiat niin kuin ne ovat.
Et ole myöhässä. Itse olen 34-vuotias lapseton nainen. Ei ole sitä ukkoa eikä niitä tenavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on aikaa. Katkerat naiset vaan omaa kelpaamattomuuttaan täällä mesoavat.
Valitettavasti. Hieman käy heitä sääliksi. 😔
mik se siellä... mikä ylläri
Sanotaan näin että jos sulla ei kymmenen vuoden päästä ole perhettä, sitten se juna meni jo. Todella harva mies tulee isäksi ensimmäisen kerran 45-vuotiaana tai vanhempana, tämä on tutkittua tietoa suomalaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että vähemmistö nuoremmista naisista seurustelee vanhempien miesten kanssa ei poista sitä tosiasiaa, että suurin osa nuoremmista naisista ei halua vanhaa miestä. Tästä on tehty ihan tutkimuksiakin. Turha elätellä harhaluuloja ap:lle, kun jos tapauksesi on totta, niin se on harvinainen poikkeus. t. 23-vuotias nainen
Kun kasvat aikuiseksi, huomaat että 10 vuoden ikäero ei ole oikeastaan mitään. Kyllä minustakin 12-vuotiaana 22-vuotias oli jo mummoikäinen. Nyt 29-vuotiaana en pidä 39-vuotiaita kovinkaan paljoa itseäni vanhemman oloisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kasvat aikuiseksi, huomaat että 10 vuoden ikäero ei ole oikeastaan mitään. Kyllä minustakin 12-vuotiaana 22-vuotias oli jo mummoikäinen. Nyt 29-vuotiaana en pidä 39-vuotiaita kovinkaan paljoa itseäni vanhemman oloisina.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naura vaan. Oma vaimoni onkin kypsä ikäisekseen ja halusi hieman vanhemman turvallisen miehen.
Joo, en tiedä mitä nappeja tuo muikkeli on syönyt. Eipä todellakaan ole mikään temppu saada nuori muikkeli, varsinkin jos on hoitanut asiansa hyvin. Eli ei dokannut itseensä aivokuolleeksi, osaa peruskäytöstavat, normi keskustelutaidot, pitänyt itsensä hyvässä kunnossa, edennyt uralla jne. Noilla korteilla voittaa 99% noista nuoremmista kolleista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole myöhässä. Itse olen 34-vuotias lapseton nainen. Ei ole sitä ukkoa eikä niitä tenavia.
Voisitteko te sitten miettiä että panisitte tulevaisuudessa AP:n kanssa? Tästähän voisi kehkeytyä av:n vuosisadan rakkaustarina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en tiedä mitä nappeja tuo muikkeli on syönyt. Eipä todellakaan ole mikään temppu saada nuori muikkeli, varsinkin jos on hoitanut asiansa hyvin. Eli ei dokannut itseensä aivokuolleeksi, osaa peruskäytöstavat, normi keskustelutaidot, pitänyt itsensä hyvässä kunnossa, edennyt uralla jne. Noilla korteilla voittaa 99% noista nuoremmista kolleista.
Moni nuori kolli ei halua sitoutua. Pelaavat vain pelejään...siksi 30-40 haarukassa on paljon hyviä miehiä vakavaan suhteeseen 25-35v naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta hankit jonkun 18-22v.
Tietäisitpä vaan miten helppoa se on. Ja monet niistä mitä oon pannut ovat olleet todella kauniita, varsinkin suomalaisiin naisiin verrattuna. Yli 26v en katsoisi päinkään.
M44
Tätähän se todellisuus on. Saas nähdä miten nopeasti kommentti poistuu. Miehethän kaikki häippäisi ulkomaille jos tietäisivät millaista siellä on.
Et, mutta kannattaa huomioida, että ne pari vuotta voivat mennä hukkaan, jos naisesta paljastuu joku muu kuin mitä aluksi antaa olettaa. Sen jälkeen olisit 37. Kannattaa tutkituttaa oma hedelmällisyys jo valmiiksi, tuon ikäisillä lapsia haluavilla naisilla se voi olla kynnyskysymys jo tutustumisvaiheessa, ettei aikaa kulu hukkaan.
Minulle kelpaisi juurikin tuollainen järjestely (ja 35-vuotias mieskin olisi ok). En halua kiirehtiä lastenteon kanssa, mutta ei sitä loputtomiin voi venyttääkään. Parin-kolmen vuoden seurustelun jälkeen voisi olla oikein hyvä aika perheelle. N28
Valitettavasti. Hieman käy heitä sääliksi. 😔