Käytkö joka päivä kakalla?
Kommentit (32)
Jeps. Onneksi on niin suolisto on niin hyvässä kunnossa, että normaali ulostus tulee joka päivä ja aamuisin ja vain kerran päivässä.
Mutta tunnen toki ihmisiä, jotka kärsivät ummetuksesta ja niitä jotka kärsivät suolisto-ongelmista niin pahasti. että heillä on usein vetelää ulostetta ja toistuvaa ripulia, vaikeita vatsanväänteitä ja pahoja ilmavaivoja.
Kun olen noita vaivoja kuunnellut ja käytönnössä myös nähnyt ne, olen hyvin kiitollinen siitä, että itselleni on annettu / suotu normaali, terve suolisto ja ruuansuolisto elimistö.
Voidaanko puhua myös siitä kuinka isoja pökäleitä teiltä tulee? Kerran yritin aloittaa keskustelun aiheesta, mutta kukaan ei vastannut mitään.
Minulta tulee sellaisia banaanin kokoisia mötkäleitä ja usein menee pönttö tukkoon kun on paperia seassa. Välillä ihmettelen miten näin pienestä ihmisestä tulee niin isoja jöötejä
Joka aamu. Jostain syystä mun kroppa on päättynyt että tyhjennys suoritetaan aina kello 6-7 ja tämä on hivenen ärsyttävää varsinkin vapaapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Käyn ehkä kerran-pari viikossa. En syö niin paljon että siitä montaa pökälettä saisi väännettyä.
Anorektikko?
165 cm ja 52 kg ikä 44.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko puhua myös siitä kuinka isoja pökäleitä teiltä tulee? Kerran yritin aloittaa keskustelun aiheesta, mutta kukaan ei vastannut mitään.
Minulta tulee sellaisia banaanin kokoisia mötkäleitä ja usein menee pönttö tukkoon kun on paperia seassa. Välillä ihmettelen miten näin pienestä ihmisestä tulee niin isoja jöötejä
Aika iso reikä jos banaanin paksuista parrua tulee! Itseltä tulee sellaista peukun paksuista korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Käyn ehkä kerran-pari viikossa. En syö niin paljon että siitä montaa pökälettä saisi väännettyä.
Anorektikko?
Lähinnä numismaatikko. Bibliofiili tai pedofiili.
Vaihtelee. Välillä kolmekin kertaa päivässä. Väliin sitten päivä pari taukoa. Sitten tulee pusertuu kivikovat viipurinrinkelit ensin,muutaman tunnin jälkeen suhahtaa löysät vaahtopaskat pyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso reikä jos banaanin paksuista parrua tulee! Itseltä tulee sellaista peukun paksuista korkeintaan.
No tulee tulee! mutta sullapa on sitten tosi kapeaa nauhaa! :o
0-3 kertaa päivässä. Riippuu paljon siitä, paljonko olen syönyt, mitä olen syönyt ja olenko stressaantunut tai jotenkin jännittynyt. Sitten taas kyläillessä tai jos on vieraita, saattaa olla, että suolisto vähän ujostelee.
En todellakaan, mielelläni kyllä kävisin.
Nykyisin normitahti on joka toinen päivä. Raskaana ummettaa ja ihan helposti ei tuo jokatoinenkaan päivä enää onnistu.
Anorektikko?