Rukoileeko/anooko kukaan muu iltaisin ettei tarvitsisi herätä enää seuraavaan aamuun?
Kommentit (10)
Ei.
Olen fyysisesti sairas, mutta mieleni ei ole romahtanut.
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Ei.
En koe suorastaan ”romahtaneeni”, mutta jonkin sorttiseksi helvetiksi tämän kyllä tunnistan. Ja pois haluan ehdottomasti, enemmän kuin mitään muuta.
Kyllä lasteni takia haluan olla aamulla ihan iskussa.
Sama täällä. Elämä tässä maailmassa ei enää kiinnosta.
Lapsena ja nuorena usein. Nykyään en enää, koska itselläni kolme pientä lasta, jotka tarvitsevat minua.
Itseäni ei sinällään oikein kiinnosta enää katsella tätä maailman menoa, tämä on niin nähty. Joten ajattelen vain, että sitten kun minun aikani on täynnä täällä, niin olen valmis kyllä lähtemään.
Haluan valmistella lapsia vain mahdollisimman hyvin tähän maailmanmenoon ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Ei.
En koe suorastaan ”romahtaneeni”, mutta jonkin sorttiseksi helvetiksi tämän kyllä tunnistan. Ja pois haluan ehdottomasti, enemmän kuin mitään muuta.
Samoja fiiliksiä ollut parikymmentä vuotta. Hymy huulilla lähden heti kun ”käsky käy”.
Ainoa vaihtoehto on tyytyä elämään tässä maailmassa tai sitten tappaa itsensä.
En usko, että tällä elämällä on mitään tarkoitusta vaan se tarkoitus täytyy löytää itse. Elämässä kannattaa pyrkiä tekemään niitä asioita mitä pystyy ja mistä nauttii. Ja kokeilla jotain uusia juttuja ja asioita, jos se on mahdollista.
Ja huonot ihmissuhteet kannattaa ehdottomasti ainakin oman kokemukseni mukaan lopettaa, ne jos mtkä saavat ihmisen voimaan huonosti.
Jep.