Aikuisen naisen seksuaalisuus
Olen aina tykännyt seksistä, mutta vasta nyt kun 40v ikä lähestyy olen löytänyt oman seksuaalisen identiteettini. Vasta nyt koen aitoa halua seksin harrastamiseen. Aiemmin innostuin kyllä, kun kumppani teki aloitteen, mutta nykyään teen itse aloitteita enemmän kuin mieheni. Ikävä kyllä mies ei ole lainkaan yhtä innoissaan tästä uudesta tilanteesta vaan enemmänkin hämillään. Miten saisin miehen "mukaan"? Välillä suorastaan tuntuu, että käytän miestäni hyväksi oman seksuaalisen nautinnontoni saavuttamiseksi.
Miten sinä miehenä suhtautuisin siihen, että vaimosi muuttuu seksiä vaativaksi ja estottomaksi vuosien yhdessä olon jälkeen? Kokisitko tilanteen kiusalliseksi?
Kommentit (43)
Meillä suhteen alussa minä tein alotteita, mutta huomasin pikkuhiljaa, että mieheni ei pitänyt niistä. Hänellä on jokin "fiksaatio" siitä, että miehen pitää tehdä töitä pillun eteen, ja ilmeisesti kiihottuu siitä, että olen vaikea. No, en kyllä ole. Olen aina valmiina, kun mies haluaa, mutta spontaanit halut ovat kadonneet, enkä tee enää alotteita. Mutta haluaisin lötyää spontaanit halut taas, ja vähän avartaa meidän seksielämää, ettei aina menisi saman kaavan mukaan. Neuvoja? Olemme pariskunta 30 ja 40 välillä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 23:44"]
Minulla kävi onni. Mies antoi luvan nauttia ilman tunnontuskia vieraista miehistä ja kyllä olen nauttinutkin.
Olen rohkeasti kertomassa omasta elämästäni ja seksistä vieraiden kanssa
blogissani.
http://www.janitanmaailma.blogspot.fi
ps. Päädyin tänne kun joku keskustelu on linkitetty aiemmin blogiini. Täältä on tullut paljon lukijoita, joten kiitos seuraajille ja kommentoijille
t. Janita.
[/quote]
Luin tuota blogiasi ja vähän ihmetyttää moraalikäsityksesi. Nussit vieraiden kanssa ja kuvailet vielä varsin yksityiskohtaisesti panemisiasi. Mitä jos ihmiset jäävät kiinni kirjoitustesi vuoksi?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 22:21"]
Saako samaan pöytäseurueeseen kuuluvan aikuisen naisen hameen alle laittaa käden kysymäti, jos pitää huolen, että muut eivät näe?
[/quote ]Riippuu monesta eriasiasta ja tilanteesta, paikasta sekä tilaisuudesta (onko sopivaa) ja siitä hyväksyisikö nainen sellaisen.., tämä näin lyhyesti sanoen. / vilivallaton