Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen naisen seksuaalisuus

Vierailija
22.09.2013 |

Olen aina tykännyt seksistä, mutta vasta nyt kun 40v ikä lähestyy olen löytänyt oman seksuaalisen identiteettini. Vasta nyt koen aitoa halua seksin harrastamiseen. Aiemmin innostuin kyllä, kun kumppani teki aloitteen, mutta nykyään teen itse aloitteita enemmän kuin mieheni. Ikävä kyllä mies ei ole lainkaan yhtä innoissaan tästä uudesta tilanteesta vaan enemmänkin hämillään. Miten saisin miehen "mukaan"? Välillä suorastaan tuntuu, että käytän miestäni hyväksi oman seksuaalisen nautinnontoni saavuttamiseksi.

Miten sinä miehenä suhtautuisin siihen, että vaimosi muuttuu seksiä vaativaksi ja estottomaksi vuosien yhdessä olon jälkeen? Kokisitko tilanteen kiusalliseksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se alkaa vi...taan kun itse on ruinannut 20v seksiä. siten nainen yhtäkkiä löytää seksuaalisuutensa ja alkaa ruinaan seksiä kun itseä ei enää ihan niin hirveästi kiinnosta. hanki ittelles nuori rakastaja. miehelläs sellainen oli kun sua ei kiinnostanut

Vierailija
22/43 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei irronnut rouvalta aikoinaan, niin muutaman vuoden jälkeen

astuin kynnyksen yli ja petin.

Sitten tulikin pantua niin nuorempia kuin vanhempia naisia ja palaute oli kiitollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella huima blogi. Voiko tuollaista oikeasti tapahtua?

Vierailija
24/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

olen 48v.nainen ja rrrrrakastan seksiä,olen rakastanut aina. Olemme olleet naimisissa 26v. Alussa seksiä oli hyvunkin paljon, mutta viime vuosina vähenevässä määrin ja aloitteen teen aina minä. Viime vuosina seksi on ollut sellaista pakkotoistoa, kunnes kyllästyin siihen ja muutuin itse sängyssä erinlaiseksi. Aloin kertomaan MITÄ OIKEASTI haluan ja kädestä pitäen opettamaan, hmmmm:). Salaisimmat ja hurjimmatkin haluni olen nyt sanonut ääneen eikä mieheni ole järkyttynyt ollenkaan. Viimeeksi kerroin,että haluaisin harrastaa pissaleikkejä ja hän lupasi sen toteuttaa.

Vierailija
26/43 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin ennen naitiin niin että ryskyi, mutta nyt mies ei enää jaksa eikä ehdi. Töistä tullessa hotkii makkaraa ja olutta. Sitten jo yleensä puhelin soi ja pitää siihen vastata. Monta soittoa voi tulla illan aikana ja yleensä viimein miehen on lähdettävä vielä hoitelemaan työasioita. Tulee sitten kotiin kymmenen jälkeen ja on niin väsynyt, että nukahtaa heti. Hänellä on usein lauantaisinkin töitä ja joskus joutuu olemaan yötäkin poissa kotoa.

Mies on läpeensä rehellinen ja tienaa hyvin. Ainoa huono puoli on tuo työtahti, joka vie voimat. Kun joskus sängyssä otan hänen peniksensä käteeni ja alan hieroa, niin mies oikein säpsähtää aivan kuin penis olisi arka. Sitten tuhahtaa, että nuku nyt, että päästään aamulla ylös. Olen paljon virkeämpi ja haluasin lähes joka ilta rakastella. Pakko on sormettaa, että saa nukuttua.

Vierailija
27/43 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että kypsemmässä iässä naiset piristyy seksin suhteen, johtuuko se siitä ettei enään tarvitse pelätä raskaaksi tulemista, niinkuin nuorena? /vilivallaton

Vierailija
28/43 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tarkkana, miten siihen naisen heränneeseen seksuaalisuuteen suhtautuu. Muuten voi käydä näin:
http://www.lily.fi/blogit/cougarwoman/nuori-rakastaja

Vierailija
29/43 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
30/43 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on alkanut lisääntyä noi hallut, mut mies ei työtahtinsa vuoksi enään jaksa niin usein panna kuin haluaisin. Hyvä kuitenkin näin, onhan noita pimppileluja.

Vierailija
31/43 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 14:59"]

Minullakin on alkanut lisääntyä noi hallut, mut mies ei työtahtinsa vuoksi enään jaksa niin usein panna kuin haluaisin. Hyvä kuitenkin näin, onhan noita pimppileluja.

[/quote]

Lelut on tosi hyvä juttu ja turvallisia. Ja niille ei voi olla avioeroon saakka mustasukkaisia kuin taas toiselle miehelle tai naiselle.

Itse olen lueskellut tuota janitan blogia ja ajatellut, että voisin omalle vaimolleni tarjota samanlaisen mahdollisuuden. Itse en ole enää kovin kiinnostunut seksistä. Olen pappautunut.

Vierailija
32/43 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että tossa viidenkympin tienoilla tuli kauhee himotus ja piti saada nuorta naista alvariinsa. Samalla kuitenkin tuli kullin kanssa ongelmia, kun nuoret naiset hinkusivat kullin päälle hyppimään jatkuvasti eikä vanha kalu tahtonut jaksaa seisoksia sellaisessa menossa.

57-vuotiaana mulla hiipui seksihalut romahdusmaisesti. Ehkä kerran parissa viikossa riitti vallan mainiosti, eikä väliaikoina juuri tehnyt mieli. Nuoret naiset olisivat veiläkin olleet halukkaita naimaan kanssani, mutta itseäni ei enää jaksanut kiiinnostaa tarpeeksi. 

60-vuotiaana ajattelin, että otan vanhan akan, ettei tarvii stressata seksin takia. No, olin niin väärässä. Toi akkani on ihan hirveen kiimainen vaikka on saman ikäinen kuin minä. Piti mennä hakemaan urologilta apua ja nyt piikin ja nappien avulla juuri ja juuri saan akan pysymään suht tyytyväisenä, kun sillä on omat lelunsakin veilä apuna.

Vierailija
33/43 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 09:54"]

[/quote]

Lelut on tosi hyvä juttu ja turvallisia. Ja niille ei voi olla avioeroon saakka mustasukkaisia kuin taas toiselle miehelle tai naiselle.

Itse olen lueskellut tuota janitan blogia ja ajatellut, että voisin omalle vaimolleni tarjota samanlaisen mahdollisuuden. Itse en ole enää kovin kiinnostunut seksistä. Olen pappautunut.

[/quote]

Siis mitä janitan blogia. Mitä tarkoitat? Rupee kuntoilemaan, niin seksihalut palaa älä hukkaa elämääs.

Vierailija
34/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.janitanmaailma.blogspot.fi on se mihin tuossa viitattiin.

Kuntoilu kieltämättä edistää seksuaalista voimaa. Enpä tiedä kuinka monen naisen kuuppa kestäisi tuota menoa, mitä Janita blogissaan jakaa. Tänäkin viikonloppuna on vieraiden kanssa jossain luksusmökissä pantavana.

Vierailija
35/43 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 09:54"]

[/quote]

[/quote] Mieheni antoi minulle tämän mahdolllisuuden ja ilolla otin vastaan vierasta miestä. Kyllä teki hyvää ja ei kaduttanut jälkeenpäin.

Vierailija
36/43 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen miehen seksuaalisuutta on se, että haluaa panna itsestään yhtä ikäpolvea nuorempaa, hyvä runkoista, miestä palvovaa naista!

Vierailija
37/43 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 17:35"]

Aikuisen miehen seksuaalisuutta on se, että haluaa panna itsestään yhtä ikäpolvea nuorempaa, hyvä runkoista, miestä palvovaa naista!

[/quote]

Eli jos on 50-kymppinen nainen, niin pitää panna 70 vuotiaiden miesten kanssa?

:-)

Vierailija
38/43 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, saahan aikuinen (50v) nainen rakastella kaikenikäisten miesten kanssa, jos niin on sopivaa.

Ainakaan se ei saa olla mistään ikähaarukasta kiinni. Liian tiukat säännöt ja turhat ennakkoluulot on aina huono asia. / vilivallaton

Vierailija
39/43 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:53"]

Höh, saahan aikuinen (50v) nainen rakastella kaikenikäisten miesten kanssa, jos niin on sopivaa.

Ainakaan se ei saa olla mistään ikähaarukasta kiinni. Liian tiukat säännöt ja turhat ennakkoluulot on aina huono asia. / vilivallaton

[/quote] Just näin, N 49

Vierailija
40/43 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako samaan pöytäseurueeseen kuuluvan aikuisen naisen hameen alle laittaa käden kysymäti, jos pitää huolen, että muut eivät näe?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme