Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiin vipinää

Vierailija
07.06.2011 |

Eli olen parikymppinen nainen. Poikaystäväni on minulle toinen seksikumppanini elämässäni. Asun toisella paikkakunnalla viikot kouluni takia. Muuten asummekin yhdessä.

En ole todellakaan mikään pihtaaja. Minua haluttaa niin paljon että aina kun olemme yhdessä on "pakko" saada seksiä joka päivä vähintään kerran. Joskus saattaa jäädä päiväkin kyllä väliin esim. menojen vuoksi. harrastammme myös menkkojeni aikaan seksiä. Ehkä se toki harventaa kertojamme.

Mutta on eräs ongelma: olen kyllästynyt seksiimme. Se on aina sitä samanlaista: yleensä sängyssä, sillon tällöin myös sohvalla. Aina samat 3 asentoa: lähetyssaarnaaja josta mies tosin tykkää niin että painaa käsillään mun reisiä sänkyä vasten ja on itse polvillaan, konttausasento ja minä päällä. Olemme ehkä pari kertaa harrastaneet seksiä saunassa (enää en suostu kun naapuriin kuuluu ja siel asuu eräs sukulaiseni)ja keittiössä tiskipöytää vasten ja kerran autossa. Mieheni ei myös koskaan nuole minua vaikka itse otan häneltä suihin. Monesti olen itse ehdottelemassa innoissani seksiä ja sitten kun mies menee sisääni mietin että "hohhoijaa miten tylsää". En myöskään saa nykyisin orgasmia kun mies ei juurikaan sormeta.

Exäni kanssa meillä oli tosi monipuolista seksiä. oli lelut käytössä, kaikkia paikkoja en ees muista. Nykyiseni sanoi kun kysyin häneltä erään elokuvan yhteydessä että onko hän koskaan kokeillut seksileluja niin hän vastasi "ei ole tarvinnut". Ymmärsin siis että se tarkoittaa hänelle että jos miehestä ei oo mihinkään niin sit vasta lelut käyttöön.

Pidän myös hiukan rajusta seksistä ja kun kerroin hänelle sen hän sanoi "niin minustakin on mukavaa että eka hitaaasti ja sit kovempaa". Eli hänelle rajuus on nopeutta.

Nyt ne jotka jaksoi lukee tän mun tekstin ois ihan kiva jos auttaisitte mua seuraavassa kysymyksessa:

Miten saisin seksiin intoa ja vaihtelua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehkä huono vastaaja, kun en voi kehuskella seksikumppaneiden määrällä - laadulla kylläkin. :) Mutta pakko sanoa, 15 vuoteen mahtuu kaikenlaista seksiä, tylsää jyystöä, sekä mahtavaa kutkuttavaa tantraseksiä ym ym. Sanoisin että miehestä kiinni. Asentoja on erilaisia, paikkoja erilaisia, kaikkea erilaista. Ymmärrän todella sun fiilikset. Mulla on nyt samat ja niin syvällä ollaan että taitaa lähteä mies vaihtoon. Kaikkea ei voi selittää miehelle, mutta kerro mitä haluat. Tarkemmin. Sormeta itse, esim takaapäin asennossa onnistuu hyvin.. Eikä se häiritse yhtään. Tsemppiä.

Vierailija
2/2 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan laatu nimenomaan :). Miestäen lähde ainakaan heti vaihtaa vaan tän asian takia. Exän kanssa oli tosi hyvää seksiä mutta lpuks paljastuikin narsistiksi. Että mieluummin kunnon mies. Mutta seksikin on tärkeä osa suhdetta ja siks haluisin vaihtelua ettei mies ala kans kohta kyllästyy....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla