Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muillakin aina ulos mennessä se tunne ”ai niin tämän takia en käy ulkona”?

Vierailija
28.08.2020 |

Lihavia ihmisiä, juoppoja, nistejä, ulkomaalaisia, meluavia teinejä, lihavia ihmisiä, kärryillään kaupan käytävät tukkivia vanhuksia, kassalla hidastelevia vanhuksia, oviaukkoihin/keskelle kulkuväyliä seisomaan jääviä ihmisiä, lisää lihavia ihmisiä.
Toki tämä v*tutus korostaa kun joutuu menemään kauppaan/keskustaan. Luonnossa on kiva kävellä, harmi kun kaupassakin pitää joskus käydä

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit feissarit

Tämä. Varmaan suurin syy miksi en kaupungin keskustassa käy

Vierailija
22/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että se on täysin normaalia, kun viettää paljon aikaa neljän seinän sisällä. Sosiaaliset taidot häviävät, kaikki ihmiset ärsyttävät.

On tosi hyvä, että liikut luonnossa, se rentouttaa. Tsemppiä!

Onko sinulla lähdettä tuolle, että sosiaaliset taidot häviävät? En nimittäin usko sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että se on täysin normaalia, kun viettää paljon aikaa neljän seinän sisällä. Sosiaaliset taidot häviävät, kaikki ihmiset ärsyttävät.

Onko sinulla lähdettä tuolle, että sosiaaliset taidot häviävät? En nimittäin usko sitä.

Minulla ainakin on ihan omakohtaista kokemusta siitä, että kun on jatkuvasti ollut vain yksin neljän seinän sisällä ja vielä asuukin yksin, niin sosiaaliset taidot huonontuvat. Ei ne nyt kokonaan häviä, mutta on vielä vaikeampaa lähteä ihmisten ilmoille. ERI

Vierailija
24/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on ihan omakohtaista kokemusta siitä, että kun on jatkuvasti ollut vain yksin neljän seinän sisällä ja vielä asuukin yksin, niin sosiaaliset taidot huonontuvat. Ei ne nyt kokonaan häviä, mutta on vielä vaikeampaa lähteä ihmisten ilmoille. ERI

"Omakohtaista kokemusta", no olipa yllätys :D Muuta faktaa tuohon väittämään liittyen ei taideta tarjota

Vierailija
25/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin käytöstapojen puute ärsyttää! Yskitään päälle, seisotaan keksellä tietä (kaupassa tai kadulla)monttu auki ihmettelemässä tai kimpassa juoruamassa, ajetaan sata lasissa pyörällä/autolla/kaupan kärrillä päälle jne. Huudetaan luuriin tai penskoille täsyillä(ja taas koronabasillit lentää äänisaasteen lisäksi!) Monesti itsekin väsyn em.mielettömyyksien ja sikailun keskellä helposti kodin ulkopuolella ja nyt vielä muiden koronalimoja väistellessä entistäkin nopeammin.

Vierailija
26/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset taidot ja ihmisten ilmoille lähtemisen vaikeus ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
27/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo feissarit tulee vielä toki hekin iholle huutamaan koronaisen myyntipuheensa ja suunnilleen kamppaavat lennosta selvästi heitä jo kaukaa väistävän ihmispoloisen:(

Vierailija
28/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omakohtaista kokemusta", no olipa yllätys :D Muuta faktaa tuohon väittämään liittyen ei taideta tarjota

Kyllä tästä on käsittääkseni tehty tutkimuksiakin, että jos ihminen on pitkään eristyksissä muista ihmisistä  niin sosiaaliset taidot heikkenevät. Kuka tahansa voi googlettaa, jos haluaa ottaa siitä selvää. Minä en pysty laittamaaan linkkejä, kun on niin huono tietokone.

Vierailija
29/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset taidot ja ihmisten ilmoille lähtemisen vaikeus ovat kaksi eri asiaa.

Voi ollakin, mutta kyllä pitkään yksin oleminen huonontaa usein myös niitä sosiaalisia taitoja.

Vierailija
30/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, on lihavia ihmisiä!!1

Vierailija
31/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oletteko huomanneet lihavat ihmiset?

Vierailija
32/39 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä, mut tajuun et se ongelma on mun päässä ei muissa.

Vierailija
33/39 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen tunnelma ratkaisee ja se kuinka mielenkiintoisia asioita on tarjolla.

Vierailija
34/39 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso KYLLÄ. Argh! Missä ihmisten käytöstavat?! 99% ihmisistä liikenteessä törkeitä, kävellään päin, ei voida yhtään väistää, melutaan jne.

Tarkoitus ei ole kokemustasi vähätellä ollenkaan mutta minua päin ei kukaan ole kävellyt tarkoituksella 

Vierailija
35/39 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lihavat jo mainittu🤔

Vierailija
36/39 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Tunne on päinvastainen, koska poltan sätkiä.

Vierailija
37/39 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sama fiilis ollenkaan 

Vierailija
38/39 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssätrolli taas luomassa eripuraa.

Vierailija
39/39 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso KYLLÄ. Argh! Missä ihmisten käytöstavat?! 99% ihmisistä liikenteessä törkeitä, kävellään päin, ei voida yhtään väistää, melutaan jne.

Kävele takaisin päin. En ikinä väistä pienempiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi