Mies! Kiinnostuisitko aseksuaalista naisesta, jos et itse ole aseksuaali?
Jos nainen olisi kiltti, fiksu, hyvännäköinen ja mukava muuten. Olisiko aseksuaalisuus deal breaker?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on minusta sellainen jana. Toisessa päässä on joku hyperseksuaalinen ja toisessa hyperaseksuaalinen. Itse olen varmasti lähempänä aseksuaalista päätä mutta tykkään silti seksistä kumppanini kanssa. Jos jotain pitäisi määritellä, olen ehkä gray-aseksuaali. Onko sinulle seksi siis täysin poissuljettu ajatus? Oletko ihan janan toisessa päässä?
Olen. Mielestäni seksi on kuvottavaa enkä sitä aio harrastaa.
Taidat olla aika nuori.
Jännä. Masturboiko aseksuaalit?
Miten ap parisuhteessa sitten kumppanin seksin tarve jos ei ole aseksuaali? Avoin suhde ? Et varmaan odota että kumppani siis alkaa parisuhteeseen ja luopuu seksistä? Jos luopuu, on myös aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on minusta sellainen jana. Toisessa päässä on joku hyperseksuaalinen ja toisessa hyperaseksuaalinen. Itse olen varmasti lähempänä aseksuaalista päätä mutta tykkään silti seksistä kumppanini kanssa. Jos jotain pitäisi määritellä, olen ehkä gray-aseksuaali. Onko sinulle seksi siis täysin poissuljettu ajatus? Oletko ihan janan toisessa päässä?
Olet väärässä.
Olen kokeillut ja se oli hirveää. Ei enää ikinä. Olen 25v.
Eipä sitä pysty päättämään. Eli varmaan kiinnostuisin jos kerran muutoin olisi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Masturboiko aseksuaalit?
Miten ap parisuhteessa sitten kumppanin seksin tarve jos ei ole aseksuaali? Avoin suhde ? Et varmaan odota että kumppani siis alkaa parisuhteeseen ja luopuu seksistä? Jos luopuu, on myös aseksuaali.
Hm, ehkä avoin suhde olisi tässä tapauksessa ok, mutta en tiedä sopisiko se miehelle. En masturboi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta haet kaveria tai kämppäkaveri, et kumppania. Ei siinä mitään kunhan kumpikin osapuoli tietää missä mennään. Olisiko helpompi löytää nainen kaveriksi, joka ei pitäisi sinua heterona kiinnostavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No mutta kuten totesin, itse koen seksuaalisuuden janana. En sellaisena että joko on tai ei. Ihmisten libido vaihtelee, ja samalla ihmiselläkin eri aikoina eri tavalla. Ehkä voisit löytää jonkun sellaisen, joka ei koe niin vahvoja seksuaalisuuden tunteita että kokisi tarpeen toimia niiden mukaan. Ei kai se mahdoton ajatus ole. Ole avoin asiasta kuitenkin.
Olet väärässä.