Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kiinnostuisitko aseksuaalista naisesta, jos et itse ole aseksuaali?

Vierailija
28.08.2020 |

Jos nainen olisi kiltti, fiksu, hyvännäköinen ja mukava muuten. Olisiko aseksuaalisuus deal breaker?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus on minusta sellainen jana. Toisessa päässä on joku hyperseksuaalinen ja toisessa hyperaseksuaalinen. Itse olen varmasti lähempänä aseksuaalista päätä mutta tykkään silti seksistä kumppanini kanssa. Jos jotain pitäisi määritellä, olen ehkä gray-aseksuaali. Onko sinulle seksi siis täysin poissuljettu ajatus? Oletko ihan janan toisessa päässä?

Olen. Mielestäni seksi on kuvottavaa enkä sitä aio harrastaa.

Olet väärässä.

Vierailija
22/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus on minusta sellainen jana. Toisessa päässä on joku hyperseksuaalinen ja toisessa hyperaseksuaalinen. Itse olen varmasti lähempänä aseksuaalista päätä mutta tykkään silti seksistä kumppanini kanssa. Jos jotain pitäisi määritellä, olen ehkä gray-aseksuaali. Onko sinulle seksi siis täysin poissuljettu ajatus? Oletko ihan janan toisessa päässä?

Taidat olla aika nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Masturboiko aseksuaalit?

Miten ap parisuhteessa sitten kumppanin seksin tarve jos ei ole aseksuaali? Avoin suhde ? Et varmaan odota että kumppani siis alkaa parisuhteeseen ja luopuu seksistä? Jos luopuu, on myös aseksuaali.

Vierailija
24/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Olen kokeillut ja se oli hirveää. Ei enää ikinä. Olen 25v.

Vierailija
25/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä pysty päättämään. Eli varmaan kiinnostuisin jos kerran muutoin olisi sopiva. 

Vierailija
26/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Masturboiko aseksuaalit?

Miten ap parisuhteessa sitten kumppanin seksin tarve jos ei ole aseksuaali? Avoin suhde ? Et varmaan odota että kumppani siis alkaa parisuhteeseen ja luopuu seksistä? Jos luopuu, on myös aseksuaali.

Hm, ehkä avoin suhde olisi tässä tapauksessa ok, mutta en tiedä sopisiko se miehelle. En masturboi.

Vierailija
27/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta haet kaveria tai kämppäkaveri, et kumppania. Ei siinä mitään kunhan kumpikin osapuoli tietää missä mennään. Olisiko helpompi löytää nainen kaveriksi, joka ei pitäisi sinua heterona kiinnostavana?

Vierailija
28/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No mutta kuten totesin, itse koen seksuaalisuuden janana. En sellaisena että joko on tai ei. Ihmisten libido vaihtelee, ja samalla ihmiselläkin eri aikoina eri tavalla. Ehkä voisit löytää jonkun sellaisen, joka ei koe niin vahvoja seksuaalisuuden tunteita että kokisi tarpeen toimia niiden mukaan. Ei kai se mahdoton ajatus ole. Ole avoin asiasta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi