Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minsi miehet kehuu kroppaa vaikkei ole tarvetta?

Vierailija
28.08.2020 |

Olen siis nettideittisivustolla ja kysyttäessä lähetän kuvan vartalostani, mutten kasvoista koska pelkään nettistalkkereita ja päätyväni johonkin epämääräisiin kuvagallerioihin. Jatkuvasti saan komeiltakin ja treenatuilta miehiltä kommenttia näihin kuviin että on upea/hyvä/seksikäs kroppa. Olen todella lihava, yli 20kg ylipainoa hyvin lyhyessä varressa. Toki paino on jakaantunut suhteellisen tasaisesti joten en näytä ehkä aivan niin lihavalta kuin oikeasti olen. Mutten mitenkään timmiltä näytä mitenkään päin katsottina.

Ymmärrän tietenkin että perusoletus on, että miehet kehuu jotta pääsisivät sänkyyn kanssani, mutta kun eivät edes ehdota näkemistä! Onko se vain yleistä kohteliaisuutta? Miksei sitten sanota että ok, tai tykkään. Vaan pitää kehua suunnilleen maasta taivaaseen. Mikä saa miehet kehumaan perusteettomasti, kun eivät edes yritä hyötyä siitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sulla upeat tekstit

Zinc

Onko sulla uusi upea painonappi paidassa?

Vierailija
22/22 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, on sitten vaan tyhjää sanahelinää. En vaan ymmärrä miksei tälläisessä tilanteessa voi olla rehellinen, kun ei olla edes ikinä nähty eikä siis ole väliä jos toisen tunteet tai ego saa kolauksen kun ei sitä ikinä tuu tapaamaan eikä tiedä ees nimeä tai mitään. Tai jos ei miellytä nii lopettaa vaan viestittelyn pikkuhiljaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi