Minsi miehet kehuu kroppaa vaikkei ole tarvetta?
Olen siis nettideittisivustolla ja kysyttäessä lähetän kuvan vartalostani, mutten kasvoista koska pelkään nettistalkkereita ja päätyväni johonkin epämääräisiin kuvagallerioihin. Jatkuvasti saan komeiltakin ja treenatuilta miehiltä kommenttia näihin kuviin että on upea/hyvä/seksikäs kroppa. Olen todella lihava, yli 20kg ylipainoa hyvin lyhyessä varressa. Toki paino on jakaantunut suhteellisen tasaisesti joten en näytä ehkä aivan niin lihavalta kuin oikeasti olen. Mutten mitenkään timmiltä näytä mitenkään päin katsottina.
Ymmärrän tietenkin että perusoletus on, että miehet kehuu jotta pääsisivät sänkyyn kanssani, mutta kun eivät edes ehdota näkemistä! Onko se vain yleistä kohteliaisuutta? Miksei sitten sanota että ok, tai tykkään. Vaan pitää kehua suunnilleen maasta taivaaseen. Mikä saa miehet kehumaan perusteettomasti, kun eivät edes yritä hyötyä siitä?
Kommentit (22)
Haluavat päästä panemaan ja jos pelkän kroppakuvan laitat, niin panoja tulet vain saamaan.
Nykyajan deittailu on kyllä ihan järkyttävää.
No miltä se tuntuis jos kuvan lähettämisen jälkeen joku sanois:
OK.
Tuntuisko hyvältä?
No jos ne ei kehtaa sanoa että oot läski?
Jos laittaisit kuvan vain varpaistasi, saisit kohteliaisuus kommentin: nätit varpaat tms.
Ukko37 kirjoitti:
No miltä se tuntuis jos kuvan lähettämisen jälkeen joku sanois:
OK.
Tuntuisko hyvältä?
No ainakin tietäisin ettei siihen tarvi tuhlata aikaa? Kun nyt nämä kehujat eivät kuitenkaan ehdota tapaamista, mutten tiedä johtuuko kropasta vai kiireistä vai mistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisit kuvan vain varpaistasi, saisit kohteliaisuus kommentin: nätit varpaat tms.
Niin, tämän ymmärtää kyllä, mutta tosiaan nätti on selkeä kohteliaisuus, muttei niin yliampuva mitä välillä kroppakuvaan saa.
Ap
Senkin ymmärtäisi, jos vaikka tulis ”upee perse” tai joku sydänsilmästondis-hymiö.
Ap
Miksi naiset pukeutuu farkkushortseihin joissa on puolet pakaroista ulkona vaikkei ole tarvetta?
Onko ap ihan tosissaan? Haukkuako niiden miesten pitäisi?
Kai tajuat että se on vain peruskohteliaisuutta. Onko aloittajalla jotain diagnooseja, esimerkiksi assburger?
Kysy suoraan niiltä kehujilta et mikä homma
Ne kuittaa kuvan kohteliaisuuksilla. Tietenkin. Kuuluu käytöstapoihin.
Kun kaveri laittaa mulle kuvan lapsestaan tai koirastaan wapissa, kehun minäkin söpöksi ja useammalla sydänemojilla, vaikka oikeasti kumpikaan ei ole mitenkään erikoisen tunteita liikauttava tapaus. Se nyt vaan kuuluu tehdä. Sosiaalista osaamista.
Ehkä kehuvat siksi koska tykkäävät? Se on täysin mahdollista vaikka ylimääräisiä kiloja olisikin.
Minun kokemukseni mukaan miehet eivät turhaan kehuja jakele. Minun kroppaani ei ole koko elämäni aikana yksikään mies koskaan kehunut ja olen normaalipainon alarajoilla.
N25
Itse en kuvia kysele ja koitan pitää kommentit minimissä toisen ulkonäön osalta. Ennen näkemistä hiukan kyseenalaistakin, kun harva livenä vetää vertoja kuvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kehuvat siksi koska tykkäävät? Se on täysin mahdollista vaikka ylimääräisiä kiloja olisikin.
Minun kokemukseni mukaan miehet eivät turhaan kehuja jakele. Minun kroppaani ei ole koko elämäni aikana yksikään mies koskaan kehunut ja olen normaalipainon alarajoilla.
N25
Laitappa kuva, niin katsotaan
Zinc
Ei ne välttämättä valehtele. Pidän itsekin vähän ylipainoisista naisista ja sellainen sopiva naisellinen pyöreys saa kyllä halut heräämään. Vaikka mies olisikin itse tiukassa kunnossa ei se tarkoita että naisen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Laitappa kuva, niin katsotaan
Zinc
Ei tule tapahtumaan. Osaan kyllä palautteesta - tai siis sen puutteesta - päätellä, mikä yleinen mielipide on.
Äh, siis miksi.