Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää nykyajan 12-20 vuotiaiden vaate valinta

Vierailija
28.08.2020 |

Marimekon Unikko. Myötistä, kovaa ja tuskaista Myötistä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan AP:n myötähäpeää. Itse olen aina mieltänyt Marimekon ennemmin naisten vaatteeksi. Nyt noita unikko kuoseja näkyy kokoajan varsinkin nuorillakin POJILLA!

Vierailija
2/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko herättää kenen tahansa päällä häpeää, ei vain nuorten. En itse pukisi. Sellaisia muodottomia tätivaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret voi pitää päällään mitä tahansa, vaikka marimekkoa  -ja hyvältä näyttää.

Vierailija
4/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin kamalat ysäri, 2000 taitteen rytkyt päällä. Elin sen vaiheen jo, ja hyi hemmetti.

Vierailija
5/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle aikakausi, jolloin vanhemmat eivät olisi hävenneet 12-20 ikäisten pukeutumista. Kun itse olit tuon ikäinen, olit ehkä omasta mielestäsi todella hienosti pukeutunut. Mutta kyllä, vanhempiesi mielestä pukeuduit hirveästi. 

Vierailija
6/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle aikakausi, jolloin vanhemmat eivät olisi hävenneet 12-20 ikäisten pukeutumista. Kun itse olit tuon ikäinen, olit ehkä omasta mielestäsi todella hienosti pukeutunut. Mutta kyllä, vanhempiesi mielestä pukeuduit hirveästi. 

Kyllä. Mutta yksikään järkevä sukupolvi ei ole koskaan pukenut päälleen Marimekkoa.

Vierailija
7/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin Ap väittää niin en usko että kukaan saa sen enempää vapaaehtoisesti kuin edes pakottamalla ketään alle viiskymppistä pukemaan päälle marimekkoa. Joten aloituksen täytyy olla provo sillä väite "marimekkoon pukeutuneista nuorista" on liian epäuskottava kenenkään täysjärkisen uskottavaksi.

Vierailija
8/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi hävetä jotain ihan muuta. Yhdyssanat.

Vierailija
9/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä en kyllä ole nähnyt yhdelläkään teinillä ja varsinkaan pojalla unikkokuosia päällään, en myös tytöillä.

Asutaan Helsingissä, mun poika 13v ja ei kyllä Marimekkoa päälleen pistäisi vaikka siitä hänelle maksettaisiin.

Vierailija
10/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaate valinta hävettää.

Vierailija
11/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai vaate valinta hävettää.

Älä jaksa. Mua hävettää sun puolesta tuo pilkunnu**iminen.

Vierailija
12/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä en kyllä ole nähnyt yhdelläkään teinillä ja varsinkaan pojalla unikkokuosia päällään, en myös tytöillä.

Asutaan Helsingissä, mun poika 13v ja ei kyllä Marimekkoa päälleen pistäisi vaikka siitä hänelle maksettaisiin.

Sama. Täällä ainakin ruskea, vihreä ja maadtokuvio on enemmän se nuorten suosikki. Omakin nuori pitää mieluummin Varustelekasta ostettuja ruskeita reisitaskuhousuja ja armeijan ylijäämäneuletta.

Vierailija
13/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap, jos vaikka kirjoitustaidottomuuttasi häpeäisit? Siihen voit vaikuttaa.

Vierailija
14/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin Ap väittää niin en usko että kukaan saa sen enempää vapaaehtoisesti kuin edes pakottamalla ketään alle viiskymppistä pukemaan päälle marimekkoa. Joten aloituksen täytyy olla provo sillä väite "marimekkoon pukeutuneista nuorista" on liian epäuskottava kenenkään täysjärkisen uskottavaksi.

Tervetuloa Helsinkiin, maajussi :) Saatat vaikka yllättyä.

Vierailija
15/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää on elämä, jos sisällöksi kehitetään häpeä nuorison pukeutumisesta.

Vierailija
16/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Marimekolla se raitapaita, mikä sen nimi nyt onkaan? Kyllä sitä miehet käyttää.

Siinä muuten on ollut oikein innovaatio, tasaraitaa paitaan ja hinta monta kymppiä.

Vierailija
17/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Helsinkiin, maajussi :) Saatat vaikka yllättyä.

Mun 86v täti käyttää Marimekon leninkejä ja tunikoita, mutta Marimekko jonkun teini-ikäisen pajan Päällä? No ennemmin maa on litteä ja Trump fiksu kuin että saa nuoria poikia pukamaan päälleen Marimekkoa.

Vierailija
18/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäis paljastaa, että kyylään toisten vaatteita, perseitä, rintaliivittömyyttä tai lävistyksiä. Tai ihan mitä muuta tahansa, mikä ei normaalia ihmistä mitenkään häiritse.

Vierailija
19/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE OOTTE TULLU VANHOIKS =) 

Vierailija
20/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kamalat ysäri, 2000 taitteen rytkyt päällä. Elin sen vaiheen jo, ja hyi hemmetti.

Nyt on muodissa ysärivaatteet, sitä ennen kasari. Mä elin ne vaiheet jo ja hyi hitto. Ei ne vyölaukut sen hienommiksi muutu vaikka aikaa on kulunut 25 vuotta.

Kun ikää alkaa olla se 40 vuotta, niin huomaa että ne aikoinaan hienoina pitämänsä tyyli näyttää naurettavalta nuorten päällä vaikka silloin se oli ihan parasta.

2000-luvun alun molemmin puolin muoti oli hienoa, paitsi lantiofarkut, oli ihania boot-cut farkkuja, 1970-lukulaista muotia muutenkin ja vaatteet olivat sopivia. Ei ysärimäisiä jättipaitoja eikä myöhemmin tulleita nakinkuoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä