Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää nykyajan 12-20 vuotiaiden vaate valinta

Vierailija
28.08.2020 |

Marimekon Unikko. Myötistä, kovaa ja tuskaista Myötistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tytär pukee mieluiten äitinsä vanhaan Iron Maideniin bändipaitaan jonka käy aina hakemassa pesun jälkeen meidän vaatekaapista ja revitryihin mustanharmaisiin farkkuihin. Tyttö ei Marimekkoa pukisi vaikka pakotettaisiin piippu otassa.

Vierailija
22/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nuorten naisten kesäpukeutumisesta. ;)

Mika43😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kamalat ysäri, 2000 taitteen rytkyt päällä. Elin sen vaiheen jo, ja hyi hemmetti.

Nyt on muodissa ysärivaatteet, sitä ennen kasari. Mä elin ne vaiheet jo ja hyi hitto. Ei ne vyölaukut sen hienommiksi muutu vaikka aikaa on kulunut 25 vuotta.

Kun ikää alkaa olla se 40 vuotta, niin huomaa että ne aikoinaan hienoina pitämänsä tyyli näyttää naurettavalta nuorten päällä vaikka silloin se oli ihan parasta.

2000-luvun alun molemmin puolin muoti oli hienoa, paitsi lantiofarkut, oli ihania boot-cut farkkuja, 1970-lukulaista muotia muutenkin ja vaatteet olivat sopivia. Ei ysärimäisiä jättipaitoja eikä myöhemmin tulleita nakinkuoria.

Vyölaukut nyt vaan on hemmetin käteviä.

Vierailija
24/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kamalat ysäri, 2000 taitteen rytkyt päällä. Elin sen vaiheen jo, ja hyi hemmetti.

Nyt on muodissa ysärivaatteet, sitä ennen kasari. Mä elin ne vaiheet jo ja hyi hitto. Ei ne vyölaukut sen hienommiksi muutu vaikka aikaa on kulunut 25 vuotta.

Kun ikää alkaa olla se 40 vuotta, niin huomaa että ne aikoinaan hienoina pitämänsä tyyli näyttää naurettavalta nuorten päällä vaikka silloin se oli ihan parasta.

2000-luvun alun molemmin puolin muoti oli hienoa, paitsi lantiofarkut, oli ihania boot-cut farkkuja, 1970-lukulaista muotia muutenkin ja vaatteet olivat sopivia. Ei ysärimäisiä jättipaitoja eikä myöhemmin tulleita nakinkuoria.

Mulle tulee jostain syystä mieleen ysäristä matalavyötäröiset napafarkut, korkainaloon asti vedetyt kalsarit, tankotopit ja paitojen valtavat kimonomaiset hihojen suut. Tukka tietysti letitettiin joko kahdelle saparolle tai sitten oli kaksi Pikku Myy nutturaa.

Vierailija
25/25 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä noi lasten/nuorten unikko vaatteet. Joku saattaa vaikka oikeasti ajatella että vanhemmat ovat käyttäjiä ja tehä lasun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan