Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ihmisen selville etunimen, paikkakunnan ja synt.vuoden mukaan?

Vierailija
22.09.2013 |

Esim. väestörekisteristä? Tietääkö kukaan, onko tämä mahdollista? Tietenkin voi tulla paljon vaihtoehtoja mutta sittenhän olisi joku lista, josta aloittaa selvittämään...:)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöstä se sitte on kun kunnon kiima iskee päälle.

Vierailija
22/30 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 14:04"]

Ap tässä. Juu, ravintolatuttavuudesta kyse...kovasti hannasin uutta tapaamista tai yhteystietojen antamista. Mutta nyt kaduttaa :( Tiedän miehestä vain etunimen, paikkakunnan ja syntymävuoden. Sama juttu hänellä minusta.

[/quote] Joku noistakin tiedoista voi olla väärä... Itse valahtelen baarituttavuuksille aina ikäni 7 vuotta nuoremmaksi. Pääsee paremmin käsiksi vähän itseään nuorempiin, kun ikäero ei ole tyyliin 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on vähän kaimoja, niin laita hyvä kuva facebookiin ja tiedot avoimiksi. Nokkela playboy kyllä löytää sut sieltä :)

Vierailija
24/30 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin...itse kerroin rehellisesti ensin ikäni ja hän sitten omansa, joka oli 8 vuotta vähemmän.

ap

Vierailija
25/30 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ihanan auttavaista porukkaa tänään :) Ehkä mä nyt kuitenkin jätän tän itsetunnon kohotuksen asteelle ja nautin siitä, että sain tuntea olevani vielä haluttava. Sitä, kun en oman mieheni kohdalla enää saa tuntea kuin satunnaisesti :( Olen kuitenkin viriili ja hyvännäköinen nainen parhaassa iässä :)

ap

Vierailija
26/30 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 14:45"]Onpas täällä ihanan auttavaista porukkaa tänään :) Ehkä mä nyt kuitenkin jätän tän itsetunnon kohotuksen asteelle ja nautin siitä, että sain tuntea olevani vielä haluttava. Sitä, kun en oman mieheni kohdalla enää saa tuntea kuin satunnaisesti :( Olen kuitenkin viriili ja hyvännäköinen nainen parhaassa iässä :) ap[/quote]

Ihan hyvä päätös jättää asia tähän. 

Vierailija
27/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm nyt itselleni on tapahtunut samantapainen tilanne kohdalle... Tapasin mukavan tytön n. viikko sitten, enkä saa häntä millään mielestäni. Jostain syystä en kuitenkaan koskaan kysynyt hänen sukunimeään tai puhelinnumeroa ja minulla on vain hänen etunimensä, syntymävuosi sekä kuukausi ja paikkakunta tiedossa (kyseinen tyttökään ei tiedä minun sukunimeään/puh. numeroa)... Harvemmin minua edes kiinnostaisikaan jälkeenpäin, mutta nyt jostain syystä tuli niin "erityinen" tapaus kohdalle, johon haluasin tutustua.

Vierailija
28/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm nyt itselleni on tapahtunut samantapainen tilanne kohdalle... Tapasin mukavan tytön n. viikko sitten, enkä saa häntä millään mielestäni. Jostain syystä en kuitenkaan koskaan kysynyt hänen sukunimeään tai puhelinnumeroa ja minulla on vain hänen etunimensä, syntymävuosi sekä kuukausi ja paikkakunta tiedossa (kyseinen tyttökään ei tiedä minun sukunimeään/puh. numeroa)... Harvemmin minua edes kiinnostaisikaan jälkeenpäin, mutta nyt jostain syystä tuli niin "erityinen" tapaus kohdalle, johon haluasin tutustua.

Saahan sitä haluta ^^

Vierailija
29/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä haluta ^^

Joo. Ei varmaan ole kyllä mahdollista, mutta ärsyttävää kun ei untakaan meinaa saada tätä tapausta pohdiskellessa. Alunperin itselläni ei ollut ajatuksena yrittää "iskeä" kyseistä neitoa, vaan piristää hänen iltaansa jos jotain. Siinä kuitenkin kävi niin, että hän alkoi kiinnostumaan minusta illan edetessä ja itsellänikin alkoi kehittymään kiinnostusta häntä kohtaan. En kyllä ymmärrä miksen hänen puh. numeroaan / edes sukunimeään kysynyt...

Vierailija
30/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tietoni ovat salattuja, samoin lasteni. Syytä en rupea tässä nyt selittelemään. Osoitetietojani/lasten os.tietoja ei saa selville kuin viranomaiset.

Mikset voi sanoa syytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan