Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli todella hämmentävä kokemus Lidlissä

Vierailija
28.08.2020 |

Ajoin jonkin aikaa yhdellä hyllyllä, niin yhtäkkiä heräsin siihen, kun kaksi naispuolista työntekijää pakkasivat tavaroita lähistöllä ja puhuivat keskenään kuulokkeilla hiljaisella äänellä. Toinen nauroi jotain siinä ja jätti sitten hyllyn. Oli jotenkin tunne, että he olisivat puhuneet minusta, mutta ajattelin hyvin, että kuvittelin. No, menin sitten kassalle ja aloin ladata tavaroita talutushihnalle niin selvästi, että kassalle kuuluva nainen sanoi kuulokkeille, että "nyt se tulee", sitten aloin miettiä, olenko todella koukussa täällä nyt tai mitä hän tarkoitti sitä. Kassa oli myös jotenkin outo, kun hän ei tulostanut minulle sitä summaa laitteelle, josta saisin maksaa, ja minun piti tuulettaa siellä, kun tämä vain tuijotti minua. Sitten aloin siirtää korttia, joten tämä ilmeisesti huomasi määrän painon. Loppujen lopuksi kiitin, kuten aina käteismaksun jälkeen, joten hän vastasi vain, että "selvä". En tiedä sitten mikä se oli, mutta kävelin sieltä itkien kurkustani kotiin, kun tuntui siltä, että minua joko epäiltiin varassta tai minusta muuten, mutta minua taputettiin olemukseni tai ulkonäön vuoksi ja sitä sitten pilkattiin. :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus tänään Lidlissä. Tapasin tänään töykeän ja tietämättömän naispuolisen henkilökunnan jäsenen ((aioin sanoa plus-kokoinen, mutta en rasvaa häpeää), värjättyjen vaaleat hiukset, joka vietti aikansa puhumalla kollegoidensa kanssa sosiaalinen elämä kuulokkeissaan sen sijaan, että kiinnittäisi huomiota tapahtumaan, ja myös lausui ja kuvitteli julkaisemattomia sääntöjä tuotteista, jotka voidaan ostaa turhauttamaan normaalia ostostoimintaa :(

Vierailija
22/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kokemus tänään Lidlissä. Tapasin tänään töykeän ja tietämättömän naispuolisen henkilökunnan jäsenen ((aioin sanoa plus-kokoinen, mutta en rasvaa häpeää), värjättyjen vaaleat hiukset, joka vietti aikansa puhumalla kollegoidensa kanssa sosiaalinen elämä kuulokkeissaan sen sijaan, että kiinnittäisi huomiota tapahtumaan, ja myös lausui ja kuvitteli julkaisemattomia sääntöjä tuotteista, jotka voidaan ostaa turhauttamaan normaalia ostostoimintaa :(

Ulkomaalaistaustainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt täysin ymmärtänyt? Käteistä, korttia ajoit autoa? Täh.

Vierailija
25/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalittaminen ei ole ollenkaan harvinaista. nykyisin kiusaajilla on todella

tehokkaita apuvälineitä. kun yksi tietää, kaikki tietää. mutta meneppä

kertomaan jollekkin kallonkutistajalle niin olet automaattisesti 

harhainen. Kiusatut: älkää menkö mielenterveystyöntekijän puheille,

koska sen jälkeen itkettää vielä enemmän. 

Silmätikuksi voi joutua hyvinkin vähäisen poikkeavuuden tai valheellisen

juorun vuoksi. Ihminen on lajeista pahin joten jättäkää tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän