Tänään oli todella hämmentävä kokemus Lidlissä
Ajoin jonkin aikaa yhdellä hyllyllä, niin yhtäkkiä heräsin siihen, kun kaksi naispuolista työntekijää pakkasivat tavaroita lähistöllä ja puhuivat keskenään kuulokkeilla hiljaisella äänellä. Toinen nauroi jotain siinä ja jätti sitten hyllyn. Oli jotenkin tunne, että he olisivat puhuneet minusta, mutta ajattelin hyvin, että kuvittelin. No, menin sitten kassalle ja aloin ladata tavaroita talutushihnalle niin selvästi, että kassalle kuuluva nainen sanoi kuulokkeille, että "nyt se tulee", sitten aloin miettiä, olenko todella koukussa täällä nyt tai mitä hän tarkoitti sitä. Kassa oli myös jotenkin outo, kun hän ei tulostanut minulle sitä summaa laitteelle, josta saisin maksaa, ja minun piti tuulettaa siellä, kun tämä vain tuijotti minua. Sitten aloin siirtää korttia, joten tämä ilmeisesti huomasi määrän painon. Loppujen lopuksi kiitin, kuten aina käteismaksun jälkeen, joten hän vastasi vain, että "selvä". En tiedä sitten mikä se oli, mutta kävelin sieltä itkien kurkustani kotiin, kun tuntui siltä, että minua joko epäiltiin varassta tai minusta muuten, mutta minua taputettiin olemukseni tai ulkonäön vuoksi ja sitä sitten pilkattiin. :(
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Huono kokemus tänään Lidlissä. Tapasin tänään töykeän ja tietämättömän naispuolisen henkilökunnan jäsenen ((aioin sanoa plus-kokoinen, mutta en rasvaa häpeää), värjättyjen vaaleat hiukset, joka vietti aikansa puhumalla kollegoidensa kanssa sosiaalinen elämä kuulokkeissaan sen sijaan, että kiinnittäisi huomiota tapahtumaan, ja myös lausui ja kuvitteli julkaisemattomia sääntöjä tuotteista, jotka voidaan ostaa turhauttamaan normaalia ostostoimintaa :(
Ulkomaalaistaustainen.
Mä en nyt täysin ymmärtänyt? Käteistä, korttia ajoit autoa? Täh.
maalittaminen ei ole ollenkaan harvinaista. nykyisin kiusaajilla on todella
tehokkaita apuvälineitä. kun yksi tietää, kaikki tietää. mutta meneppä
kertomaan jollekkin kallonkutistajalle niin olet automaattisesti
harhainen. Kiusatut: älkää menkö mielenterveystyöntekijän puheille,
koska sen jälkeen itkettää vielä enemmän.
Silmätikuksi voi joutua hyvinkin vähäisen poikkeavuuden tai valheellisen
juorun vuoksi. Ihminen on lajeista pahin joten jättäkää tekemättä.
Huono kokemus tänään Lidlissä. Tapasin tänään töykeän ja tietämättömän naispuolisen henkilökunnan jäsenen ((aioin sanoa plus-kokoinen, mutta en rasvaa häpeää), värjättyjen vaaleat hiukset, joka vietti aikansa puhumalla kollegoidensa kanssa sosiaalinen elämä kuulokkeissaan sen sijaan, että kiinnittäisi huomiota tapahtumaan, ja myös lausui ja kuvitteli julkaisemattomia sääntöjä tuotteista, jotka voidaan ostaa turhauttamaan normaalia ostostoimintaa :(