Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä (läheisyyttä ja seksiä) sinkulle?

Vierailija
22.09.2013 |

Epätoivoni on saavuttanut jonkinlaisen pohjakosketuksen, kun olen lapsettomana sinkkuna vinkumassa täällä. Arvostan asiallisia vastauksia tosi paljon, kiitos sille joka viitsii vaivautua. Päädyin siis kirjoittamaan tänne, koska tämä on tosi aktiivinen paikka.

Ongelma on se, että en ole kuukausiin ollut kenenkään lähellä tai saanut seksiä. Erosin hiljattain ja suhteen loppuaikana ei ollut oikein mitään fyysistä, kun välit olivat viileät. Kaipaan kovasti läheisyyttä ja seksiäkin tekisi mieli, olen aina ollut aika aktiivinen sillä saralla. En voi kuitenkaan laittaa mitään halutaan mies seksiin – ilmoitusta, koska en halua tavata ketään vain seksin vuoksi. Ahdistaa ajatuskin. Uutta parisuhdetta en halua, joten deitti-ilmoitustakaan en viitsi tehdä. Olen ihan nätti ja hoikka (37 vuotta juuri täyteen), joten saisin kyllä seuraa baareista. Mutta en halua sitäkään, mitään yhdenillan juttuja tai kännisekoiluja ei kiinnosta edes ajatella. Olen työssä, missä ei tapaa miehiä, enkä muutenkaan sotkisi työtä ja yksityiselämää.

Haluaisin tutustua juttelemalla ihan rauhassa kivaan mieheen, joka olisi fiksu, kunnioittava, sinut itsensä kanssa ja hyvällä itsetunnolla varustettu kuten minäkin. Toki miehen pitäisi olla kivan näköinen, ei siis esim. tosi lihava tai epäsiisti, mikään komistus ei tarvitsisi olla. Ja nimenomaan haluaisin tavata niin, että ei olisi mitään paineita yhtään mihinkään. Sytyn oikeastaan vai sillä tavalla. Minulla on joskus muinoin ollut sellainen suhde, tapasin tuon miehen ihan sattumalta ja päädyimme tuollaiseen suhteeseen (olisimme saattaneet päätyä seurustelemaankin, jos tilanne ei olisi se, että en pysty aiemman sairauden vuoksi saamaan lapsia, joita mies ehdottomasti halusi).

Kysymys kuuluu: mistä ihmeestä ja miten sellaisen suhteen voisi löytää? Miten olette löytäneet omanne, jos jotakuta on onnistanut? Onko tällainen yhtälö ihan mahdoton?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 10:16"]

Tähän haluaisin minäkin vastauksen.... ;)

Mulla "lapsivapaata" parin viikon välien ja sitä viikonloppua ei kyllä halua viettää baareissa etsimässä satunnaista seksiseuraa. Eikä mikään satunnainen seksi muutenkaan nappaa

T: yh-iskä

[/quote]

Sinulla on eri tilanne kuin ap:lla, luulisi sinulle kelpaavan yh:n kun itselläsikin on lapsia, ap taas kuulostaa tasokkaalta naiselta. Jos jahtaat lapsettomia siedätkin jäädä nuolemaan näppejäsi, ihmeellistä miten niin miehet kuin naiset kuvittelevat, että joku haluaa heidän kullannuppunsa mukana kaupassa.

[/quote]

No en mielestäni ole sanonut että jahtaan lapsettomia?? en todellakaan. Ap on varmasti tasokas, sitä en epäile. Mutta uskon että yh-äideistäkin löytyy tasokkaita, fiksuja naisia.... sinun viestistäsi taas saa käsityksen että on tasokkaita ap:n kaltaisia naisia ja sit vähemmän tasokkaita yksinhuoltajaäitejä... 

Minä en niinkään katso onko naisella lapsia vai ei, ihan muut asiat merkkaa. Ja mun lapset tulee mun mukana... kaikkiin suhteisiin enemmän tai vähemmän.  Jos se on jollekin naiselle ongelma niin en minäkään ole hänen seurastaan kiinnostunut. 

Vierailija
22/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 11:45"]

Mulla hyvin vastaava tilanne. 

Jos pelkkä seksi riittäisi voisin tavata edelleen tuota exääni...

Mulle jäi kaksi pientä lasta joita useimmat miehet pelkäävät.

Olenkin miettinyt että mun olisi paras tavata juuri joku isä-mies joka on myös eronnut ja lapsellinen. Näin voisimme täydentää halipulaamme :)

[/quote]

Miksi luulet miesten pelkäävän lapsia? Lapset nyt vaan ovat riesa, jotka ottavat kaiken, mutteivat anna mitään. Minäkin haluan omia, mutta en halua käyttää senttiäkään rahoistani tai minuuttiakaan ajastani jonkun muun lapsiin, parempi yksin kuin yh:n kanssa. Ajattelisin ehkä itsekin toisin jos olisin tehtaillut lapsia harkitsematta ja eronnut ensimmäisen vastoinkäymisen edessä, en vaan voi mitään sille, että yh:t ovat mielestäni heikkolahjaisia kakkosluokan kansalaisia.

[/quote]

Kun ajattelet noin lapsista, en missään nimessä suosittele sinulle lasten tekoa! 

Tuolla asenteella et pitäisi omistakaan lapsistasi! 

Ja älä arvostele yksinhuoltajia heikkolahjaisiksi kun et tiedä taustoja miksi kukakin on yksinhuoltaja... PRKL!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 20:52"]

Olenkin miettinyt että mun olisi paras tavata juuri joku isä-mies joka on myös eronnut ja lapsellinen. Näin voisimme täydentää halipulaamme :)

[/quote]

Miksi luulet miesten pelkäävän lapsia? Lapset nyt vaan ovat riesa, jotka ottavat kaiken, mutteivat anna mitään. Minäkin haluan omia, mutta en halua käyttää senttiäkään rahoistani tai minuuttiakaan ajastani jonkun muun lapsiin, parempi yksin kuin yh:n kanssa. Ajattelisin ehkä itsekin toisin jos olisin tehtaillut lapsia harkitsematta ja eronnut ensimmäisen vastoinkäymisen edessä, en vaan voi mitään sille, että yh:t ovat mielestäni heikkolahjaisia kakkosluokan kansalaisia.

[/quote]

Kun ajattelet noin lapsista, en missään nimessä suosittele sinulle lasten tekoa! 

Ja älä arvostele yksinhuoltajia heikkolahjaisiksi kun et tiedä taustoja miksi kukakin on yksinhuoltaja... PRKL!

[/quote]

Pidän lapsista kovasti ja vietänkin mielelläni aikaa minulle rakkaiden lasten seurassa. Tiedän että on kohtuutonta arvostella ihmisiä taustoja tuntematta, minun tietämäni yh:t kuitenkin ovat niitä, joilla on aina rahaa tupakkaan ja viinaan, mutta kaikesta muusta tekee tiukkaa. Niinhän se elämässä menee,  että pari mätää yksilöä pilaa kaikkien maineen.

Vierailija
24/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 20:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pidän lapsista kovasti ja vietänkin mielelläni aikaa minulle rakkaiden lasten seurassa. Tiedän että on kohtuutonta arvostella ihmisiä taustoja tuntematta, minun tietämäni yh:t kuitenkin ovat niitä, joilla on aina rahaa tupakkaan ja viinaan, mutta kaikesta muusta tekee tiukkaa. Niinhän se elämässä menee,  että pari mätää yksilöä pilaa kaikkien maineen.

[/quote]

Elämän katsomuksesi on niin kapeaa että hirvittää... ja asenne ongelma sitäkin pahempi

Vierailija
25/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä keskustelu kadottanut alkuperäisen aiheensa? Ei kai tässä ne lapset, tai lapsettomuus, olleet tärkeimmässä roolissa. Vaan se että miten kukin aikuinen ihminen saa tyydytettyä tarpeensa läheisyyteen? Nelonen täällä.

Vierailija
26/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt kuulostaa ihan luodulta ongelmalta. Katso vaikka tätä ilmoitusta, ei siinäkään lue, että "mietin jo kuinka meidät haudataaan sukuhautaan ja mitä sinne hautakiveen kaiverretaan":

http://www.city.fi/deitti/profiili/137931

Ilmeisesti et ole kauheasti lukenut deitti-ilmoituksia, eivät ne kaikki niin älyttömän vakavamielisiä ole.

9

Vierailija
27/34 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä pikaisesti, palaan asiaan illalla.

Voi olla, että omiin silmiin on sattunut sitten vain parisuhdetta tai sitten pelkkää seksiä hakevia, ja siksi kuvittelen asian olevan ongelma.

Enkä tosiaan tarkoittanut tästä mitään yh-keskustelua, saati kenenkään tason ruotimista. MInua ei todellakaan häiritsisi, jos tapailemallani miehellä olisi lapsia, vaikka toki se rajoittaa aikatauluja. Mutta jos suhde ei ole seurustelua, niin lapsiasia ei ole ylipäänsä relevantti.

Minusta eksklusiivisuus on yhtä kuin seurustelu, joten ei nyt ensiajattelemalta tunnu minun jutultani. Tosin se rajoittaisi seksiä aika paljon, koska olen hyvin tarkka turvallisuudesta.

Vierailija
28/34 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisivustoilla on usein valmiiksi vaihtoehtoja, etsiikö tositarkoituksella, seikkailua, ystävää, jne. ja ainahan ilmoitukseensa voi täsmentää mitä tarkalleen ottaen kaipailee.

Oma tilanteeni on se, että naiseni on karkaamassa toisen miehen matkaan 10 vuoden yhteiselon jälkeen ja minä jään hajoilemaan yksinäisyyteen ja kovaan ikävään. Toistaiseksi vielä saan lohtua, kun voin hänen sylissään itkeä eikä meillä riitaa ole, mutta kunhan kohta joudun täysin eristyksiin, en usko selviäväni viikkoakaan. Haliseuraa olisi saatava pikaisesti, seksillä ja uudella parisuhteella ei niin väliä. Tällaisen tilanteen luulisi olevan sen verran yleinen ja vakava, että täytyy oikein ihmetellä, miksei apua ole tarjolla. Itsekö sitä pitäisi perustaa jonkinsortin halipula.com, josta sympatiaa löytyisi?

Vierailija
29/34 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että useimmat (en siis voi yleistää) miehet haluavat vain panosuhteen, mielellään useampia yhtäaikaa. Ja kun muutaman kerran on päässyt pukille niin kadotaan kuin pieru saharaan. Ei vastata puhelimeen eikä oteta yhteyttä. Näitä miehiä löytyy deittisivuilta pilvin pimein - miehiä, joilla on jatkuva haku päällä ja virityksiä joka suuntaan. Ei osata tyytyä siihen yhteen naiseen, jonka kanssa voisi rauhassa tutustua ja kehittää seksielämää avoimeksi ja syvemmäksi. Pitää vain kalastella uusia kokemuksia.

Mielestäni hyvä seksi vaatii opettelua ja toiseen tutustumista kunnolla, ennekuin luottamus kasvaa ja voi nauttia täysillä. Vai olenko väärässä? Onko toisilla heti ekalla kerralla täyttä ilotulitusta?

Vierailija
30/34 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisiko seuraa 36 sinkku miehelle joka ei odota ruusutarhaa vaan arkea sen toisen kanssa keskustelua, syliä,yhdessäoloa ei siis pelkästään sänkyä naiset kirjoitelkaa jt.taipalus@netti.fi

Vierailija
31/34 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vielä M28:lle; en tosiaan ole etsimässä eksklusiivista suhdetta, mutta se rajoittaa tekemisiä että ei voi olla ilman kumia. Sikäli kun kenenkään kanssa pääsen edes sille asteelle, että ehkäisy tulee ajankohtaiseksi. :D

Uskoisin, että osaisin lähteä kävelemään, jos alkaisin haluta enemmän kuin toinen, siitä en ole huolissani. Enemmänkin varmaan kynnys olisi siinä, että päätyisin koko suhteeseen tällä jahkailulla...

Tämän sanoin jo aikaisemminkin, mutta en ole etsimässä mitään pelastajaa tai olkapäätä jolle ruikuttaa, enkä myöskään halua olla kenellekään sellainen. Toki ihmissuhteessa, myös sellaisessa ei-vakavassa tapailussa, voi puolin toisin kuunnella murheita jos/kun paremmin tuntee, mutta se tulee ajan myötä. Minut saa parhaiten juoksemaan karkuun aloittamalla eksästään itkemisen. Paitsi tietysti ystäväni, joiden kanssa niitä asioita on luontevaa jakaa.  :)

30, niinhän siinä toki voi käydä. Luulen, että itse en ole koskaan sellaista kohdannut, koska en yleisesti ottaen tapailua pitää olla jonkin aikaa, ennen kuin mitään tapahtuu. Hätäisimmät ovat varmaan häipyneet jo siinä vaiheessa, mikä heille sallittakoon. 

ap

Vierailija
32/34 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, pahoittelen kirjoitusvirheitä. Mutta ehkä tuosta sai selvää niistä huolimatta 

t. 31/ap

Vierailija
33/34 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sinä mukavan oloinen mies, joka laitoit sähköpostiosoitteen ja kerroit itsestäsi jonkin verran: asut vähän turhan kaukana, että kannattaisi edes kummemmin viestitellä. :) Mutta ehkä joku toinen bongaa tästä ketjusta sinut. :)

ap

Vierailija
34/34 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne ja yhtä arka olen etsimään naisseuraa,kuin sinä miesseuraa,koska sitä tasoakin hakuais.

Oletko yhtään edennyt asiassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi