Miksi perhejuhlat järjestetään jo la 14.00
Miksi niin aikaisin lauantaina kuin kello 14. tai 15 kutsutaan lasten synttäreille? Koska itse olen melkein joka lauantai töissä vielä tuohon aikaan. Suomihan on auki 24/7. Minun lähipiirissä ei ole kenellekään lauantai tai sunnuntai vapaa päivä. Näillä joillain sukulaisilla, joilla lapsia ja synttäreitä. Eikös niitä synttäreitä voisi viettää esimerkiksi perjantai-iltana kello 19.00 tai 20.00 ei menisi sitten ne harvat viikonloput pilalle jonkun lastenjuhlan takia. Olisi viikkoloppu kivempi viettää kalassa kuin lastensynttäreillä? Äidit miettikää aikataulunne uusiksi. Ei viikonloppuna, silloin ollaa kalassa tai töissä tai reissussa.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 17:47"]
Meillä on lasten juhlat lähes aina sunnuntaina klo 16. Hyvin on sopinut kaikille tähän aikaan, jo 15- vuotta.
[/quote]
Klo 16 sotkee pahasti monen iltaruokailun, meidän tuttavapiirissä yleensä joko klo 14-15 tai sitten klo 17...
Omien lastesi juhlat voit toki järjestää mihin aikaan haluat (iltavillin saat samaan hintaan) ja jokainen juhlanjärjestäjä sitten mihin aikaan heille parhaiten sopii. Itse kutsun lasten synttäreille lapset mieluiten 10-11 aikaan, jää sitten se ilta vapaaksi rentoutua perheen parissa.