Mitä pukea valkoisen paitapuseron kanssa?
Minulla on usein töissä simppeli valkoinen paitapusero, mielestä aika klassinen ja tyylikäs. Kaipaisin vinkkejä, mitä puen sen kanssa. Yleensä minulla on tummansiniset tai vaaleammat farkut, helmikorut ja syksyisin saappaat. Käytän välissä myös mustaa bleiseriä tai villatakkia lisänä. Onko kenelläkään lisää ideoita? :)
Kommentit (6)
Lisää väriä esim. viininpunaiset farkut. Ja miksi aina helmikorut? Nyt on ihania statement-kaulakoruja - pue sellainen paitapuseron päälle. Bleiseri ja villatakkikin voisivat olla jotain muuta kuin mustaa.
Valkoisen paitiksen kanssa sopii melkein mikä vaan (ehkei nahkahousut kuitenkaan). Kokeile vaikka kukonaskel- tai glencheck- ruudullisia housuja/hametta. Harmaa on myös kiva väri valkoisen kanssa.
Hameet, musta, harmaa, ruskea. Muut housut kuin farkut. Jakun tai neuletakin väri joku muu kuin musta, joku oikea väri!
Mustat kapealahkeiset jegginsit tai farkut, mustat korkokengät ja koruja, siitä saa aika loistavan ja tyylikkään bileasun. :)
Kommentti tulee vähän myöhässä, mutta kiitos vinkeistä! Noihin helmikoruihin olen vähän jumiutunut, pitää kaivaa kaapista muitakin koruja. Statement korut on minusta hankala pukea kauluspaidan kanssa, muutenkin liian isot korut ahdistavat. Neuletakkia löytyy harmaana, beigenä ja sitten mustana. Värilliset housut kuulostavat hyvältä, viininpunaiset tai beiget voisivat toimia. Ap
Valkoisen paitapuseron kanssa sopii monia asia tosi hyvin - mielestäni myös ne nahkahousut ;) jotka edellä tuomittiin.