Uusi mies kävi eilen illalla luonani ja marsuni aiheutti välikohtauksen, mies lähti eikä ole kuulunut mitään
Annoin marsun hetken haistella häntä ja totutella ja sitten ojensin sen hänelle syliin. No marsu ei oikein tykännyt hänestä vaan puri häntä käteen. Mies siitä säikähtäneenä huitaisi toisella kädellä marsua, ei nyt mitenkään kovaa, sillä lailla kämmenselällä että pikku eläin tippui lattialle sohvala istuvan miehen sylin korkeudelta ja kipitti piiloon. En pystynyt kuin itkemään puoli tuntia kun hänen ensimmäinen vierailunsa meni noin pilalle ja kaikki, hän, minä ja marsu jouduimme näin kärsimään. Mies sitten lähti vartin jälkeen kun siitä ei tullut loppua ja marsukin on todella pahalla päällä, mököttää vain häkissä ja piilottelee kaverinsa selän takana. Mitä minä nyt teen?
Kommentit (23)
Etsit uuden deitin, joka tykkää eläimistä. Parasta olisi, että mies osaa itse käsitellä eläimiä, mutta voit myös opettaa, mutta et vain tyrkätä eläintä syliin.
Vierailija kirjoitti:
pösilö
Tämä isompi marsuni on ollut aina todella kiltti ja rauhallinen, tullut hyvin toimeen vieraiden kanssa, jopa pienten lasten ja muiden jotka ovat eläinten kanssa epävarmoja. En käsitä yhtään mistä se keksi puraista miesystävääni.
Sano sille miehelle että 'joko minä tai marsu'.
Siis mikä sulla oikein on ongelma tässä?
Vierailija kirjoitti:
Etsit uuden deitin, joka tykkää eläimistä. Parasta olisi, että mies osaa itse käsitellä eläimiä, mutta voit myös opettaa, mutta et vain tyrkätä eläintä syliin.
Nimenomaan tämän marsun kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ennen, tuo toinen on paljon arempi ja epäluuloinen vieraita kohtaan.
Voi marsu rukkaa! Mulle kävi kerran samalla tavalla, kun laitoin kesyrottani deitin syliin. Sälli sai hirveän sätkykohtauksen ja rottakin siinä hässäkässä tippui lattialle. Lohdutin rottaa ja pyytelin siltä anteeksi. Kannattaa herkuilla lepytellä, ei ne ole pitkävihaisia. Tollasilla vellihoususälleillä ei tee mitään, phyi 😖
Vierailija kirjoitti:
Voi marsu rukkaa! Mulle kävi kerran samalla tavalla, kun laitoin kesyrottani deitin syliin. Sälli sai hirveän sätkykohtauksen ja rottakin siinä hässäkässä tippui lattialle. Lohdutin rottaa ja pyytelin siltä anteeksi. Kannattaa herkuilla lepytellä, ei ne ole pitkävihaisia. Tollasilla vellihoususälleillä ei tee mitään, phyi 😖
Kyllä mäkin säikähtäisin jos mun syliin tungetaan varoittamatta jotain inhottavia otuksia ja varmasti reaktio yhtäkkiseen puremiseen olis huitaista.
Te lemmikki-ihmiset olette välillä tosi ajattelemattomia. Ei teillä käy mielessäkään, että kaikki ihmiset ei tosiaan rakasta niitä olioita tai ole tottunut semmosiin.
Sitäpaitsi elukat kuuluu luontoon, tuo asuntoon ja häkkiin vangitseminen ei todellakaan ole eläinrakasta toimintaa, vaikka itseäsi semmosena pidätkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä sulla oikein on ongelma tässä?
Ilta meni mönkään ja minäkin munasin itseni miehen silmissä, toivon ettei kaikki mennyt pysyvästi pilalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin säikähtäisin jos mun syliin tungetaan varoittamatta jotain inhottavia otuksia ja varmasti reaktio yhtäkkiseen puremiseen olis huitaista.
Te lemmikki-ihmiset olette välillä tosi ajattelemattomia. Ei teillä käy mielessäkään, että kaikki ihmiset ei tosiaan rakasta niitä olioita tai ole tottunut semmosiin.
Sitäpaitsi elukat kuuluu luontoon, tuo asuntoon ja häkkiin vangitseminen ei todellakaan ole eläinrakasta toimintaa, vaikka itseäsi semmosena pidätkin.
Kesyrotta ei kuulu luontoon, eikä ole koskaan kuulunutkaan. Marsu ei kuulu Euroopan luontoon, se on kotoisin Etelä-Amerikasta, Perun Andeilta. Perussa ne syö marsuja, Suomessa ne on lellittyjä lemmikkejä. En usko että marsulla on mitään sitä vastaan että sitä pidetään lemmikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tämän marsun kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ennen, tuo toinen on paljon arempi ja epäluuloinen vieraita kohtaan.
Täh? Eihän se marsu mitään tehnyt, vaan mies piti marsua huonosti ja se puolustautui. Kaikki eläimet voivat raapasta tai purra ja isot eläimet kaataa/talloa ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eihän se marsu mitään tehnyt, vaan mies piti marsua huonosti ja se puolustautui. Kaikki eläimet voivat raapasta tai purra ja isot eläimet kaataa/talloa ihmisen.
Minä juuri neuvoin miten marsu kuuluu ottaa syliin ja se on aina ennenkin toiminut, tämä marsu ei ole mitään temppuillut.
Eläinpahoinpitely-provot on typeriä
Tää ei nyt oikein lentänyt, mutta oli siinä vähän yritystä. 2/5
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti! Jos joku tunkisi jonkun saatanan rotan syliin arvaamatta, niin siinä tippuisi jotain muutakin kuin se rotta.
pösilö