Millainen salaatti suppilovahvero-poropiirakan kanssa?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 11:53"]
Porkkanaraaste puolukoilla
[/quote]
täh? Oletko tosissasi? Vieraille tarjoan. Ap
Puolukkainen porkkanaraaste ei ole tarpeeksi hienoa AP:lle, joka ei kuitenkaan itse omaa sen vertaa mielikuvitusta, että osaisi salaatin tehdä. On siinä meillä todellinen IRL-Hyacinth Bucket :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:05"]
Puolukkainen porkkanaraaste ei ole tarpeeksi hienoa AP:lle, joka ei kuitenkaan itse omaa sen vertaa mielikuvitusta, että osaisi salaatin tehdä. On siinä meillä todellinen IRL-Hyacinth Bucket :D
[/quote]
joo, en tosiaan pidä raastetta sopivana tarjottavana vieraille. Sori vaan. Kyllä mulla ajatuksia on, kysyin vinkkejä. Eikös tämä palsta ole sitäkin varten? Älä sinä hermostu asiasta joka ei sinulle kuulu. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 11:54"]
[/quote]
[/quote]
Piirakka tuntuu aika kausiluonteiselta, joten miksi ei salaatti noudattaisi samaa teemaa?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:07"]
[/quote]
joo, en tosiaan pidä raastetta sopivana tarjottavana vieraille. Sori vaan. Kyllä mulla ajatuksia on, kysyin vinkkejä. Eikös tämä palsta ole sitäkin varten? Älä sinä hermostu asiasta joka ei sinulle kuulu. Ap
[/quote]
Rauhotu, hyvä ihminen! Vieraitaski harmittaa, kun emäntä on hermostunut ja paskantärkeä. Mielummin mukavalta emännältä onnahtelevaa ruokaa, kuin paskantärkeältä hermokimpulta gourmet-piperryksiä. Mukavaa päivänjatkoa! :)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:07"]
[/quote]
[/quote]
Rauhotu, hyvä ihminen! Vieraitaski harmittaa, kun emäntä on hermostunut ja paskantärkeä. Mielummin mukavalta emännältä onnahtelevaa ruokaa, kuin paskantärkeältä hermokimpulta gourmet-piperryksiä. Mukavaa päivänjatkoa! :)
[/quote]
vihersalaatti gourmeeta. Salli mun nauraa. Enhän minä ole hermostunut vaan sinä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 11:54"]
[/quote]
[/quote]
Piirakka tuntuu aika kausiluonteiselta, joten miksi ei salaatti noudattaisi samaa teemaa?
[/quote]
teema käy kyllä, mutta raaste ei. Olisko ehdotuksia vihersalaattiin?
Onneksi olkoon. Onnistuitte alta aikayksikön vääntämään tästäkin täysin yhdentekevästä asiasta riitaa.
Vihreää salaattia, rucolaa, puolukoita, purjoa ja joitain pähkinöitä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:17"]
Vihreää salaattia, rucolaa, puolukoita, purjoa ja joitain pähkinöitä?
[/quote]
kiitos, tämä kuulostaa hyvältä. Ap
päivän tod.näk turha huomautus, mutta olethan varma ettei vierailla ole pähkinäallergia?