Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksun pilkkaamispalsta

Vierailija
28.08.2020 |

Olen nyt pidemmän aikaa seurannut Hymy-lehdessä olevaa julkkisjuorupalstaa. Siellä on kymmeniä jos ei satoja sivuja Johannaa pilkkaavaa ja ivaavaa tekstiä.
Omaisia ja ystäviä myöten kaikki ruoditaan ja pilkataan mitä törkeimmällä tavalla ja todella halventavasti.
Osoitetta ja uutta miesystävää myöten kaikki selvitetään ja haukutaan ja pilkataan.
Johannan ulkonäöstä puhutaan siihen malliin että luulisi jo kunnianloukkauksen täyttyvän.
Aivan käsittämätöntä, miten tällainen likaviemäri saa jatkaa ja jatkaa, varsinkin kun sinne kirjoittelevat yhdet ja samat henkilöt nimimerkeistä päätellen. Tuntuu että he olisivat avun tarpeessa enemmän kuin Tuksu.
Eikö tähän voi kukaan puuttua, ei kai yhtä ihmistä voi vuosikausia pilkata ja ivata laillisesti. Vai voiko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäys, en todellakaan ole mikään Tuksufani eikä mua kiinnosta mitä hän tekee. Tätä pilkkaamista olen seurannut, miten tämä voi oikeusvaltiossa olla mahdollista?

Ap

Vierailija
2/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksuhan ei itse facessa pilkkaa ja hauku kaikkia, joiden kanssa on mennyt sukset ristiin... 🙄

Vierailija
4/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen lehti on tietenkin varsinainen likaviemäri, mutta en sittenkään ymmärrä.

Jokaisella ihmisellä on ihmisarvonsa.

Vierailija
5/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse sanoi Päivärinta - ohjelmassa , että vanhempansa antaneet hänelle nimen Johanna ja toivoisi sitä nimeä käytettävän.

Vierailija
6/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko Piksun Tulkkaamispalstaa?

Vierailija
7/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ole oikein hierarkia että kuka vaan ei pääse pilkkaamaan. Kuvittelevat olevansa suurtakin pilkkaaja eliittiä  :D On siinäkin elämäntehtävä toimia näätänä vai mitä hjjelvetin viemärirottia ne nuuskijat on ? 

Vierailija
8/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti linkkiä tähän jakoon!

Vierailija
9/9 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laittaa linkkiä, mutta Hymy ja julkkisjuorupalsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi